Pagamentu d'incentivazione à i medichi di famiglia in a Gazzetta Ufficiale

Pagamentu d'incentivazione à i medichi di famiglia in a Gazzetta Ufficiale
Pagamentu d'incentivazione à i medichi di famiglia in a Gazzetta Ufficiale

U "Regolamentu nantu à a mudificazione di u Cuntrattu di Medicina di Famiglia è u Regolamentu di Pagamentu", chì include u pagamentu supplementu di basa è u pagamentu d'incentivazione à i medichi di famiglia è l'impiegati di u Centru di Salute di a Famiglia, hè statu publicatu in a Gazzetta Ufficiale.

A risoluzione completa publicata in a Gazzetta Ufficiale hè a siguenti:

"ARTICULU 1- I seguenti sub-paragrafi, chì venenu dopu à u sub-paragrafu (29) di u secondu paràgrafu di l'Articulu 6 di u Cuntrattu di Medicina di Famiglia è Regolamentu di Pagamentu, chì hè statu messu in vigore cù a Decisione di u Presidente datata 2021/4198/18. è numeratu 10
hè statu aghjuntu.

"I1) I pagamenti di sustegnu sò fatti à i medichi di famiglia per sustene u sviluppu di a salute publica, per facilità l'accessu di u publicu à i servizii di assistenza primaria, per esse ricumpensati in proporzione à a so cuntribuzione à a prestazione regulare di serviziu è per mantene a so motivazione. . Stu pagamentu hè fattu à a tarifa di 3% di a tarifa di u tettu à i medichi di famiglia cuntratti chì ùn anu micca ricevutu punti d'avvertimentu, basatu annantu à l'Applicazione di l'Annex à stu Regolamentu (ANNEX-42 MEDICINE FAMILY). Tuttavia, stu pagamentu ùn hè micca fattu per un mese per quelli chì ricevenu un puntu d'avvertimentu trà 1-10, per dui mesi per quelli chì ricevenu un puntu d'avvertimentu trà 11-20, è per trè mesi per quelli chì ricevenu un puntu d'avvertimentu di 21. o più.

12) U numeru di esami di ogni ghjornu realizatu da a unità di medicina di famiglia;

i) 41% di a tarifa massima s'ellu hè trà 50-10,
ii) S'ellu hè trà 51-60, 21% di u salariu massimu,
iii) 61% di a tarifa massima s'ellu hè trà 75-31,
iv) S'ellu hè 76 o più, 42% di a tarifa di u tettu

pagamentu d'incentive hè fattu. In u scopu di stu subparagrafu, u numeru di esami di ogni ghjornu di l'unità di medicina di famiglia hè calculatu dividendu u numeru tutale di esami mensili realizati da u duttore di famiglia per u numeru di ghjorni chì u duttore di famiglia travaglia in realtà in u mese pertinente.

ARTICLE 2- A seguente frase hè stata aghjunta à a fine di u quintu comma di l'Articulu 19 di u listessu Regulamentu.

"A quantità grossa tutale chì deve esse pagata à u duttore di famiglia temporaneu (cumpresu u salariu, pagamentu fissu, pagamentu di basa, ùn pò esse più di u salariu grossu cuntrattuale da esse calculatu se u duttore di famiglia temporaneu furnisce servizii cuntrattuali in l'unità di medicina di famiglia induve ellu / ella travaglia).

ARTICULU 3- I seguenti sub-paragrafe sò stati aghjunti dopu à u sottu-paragrafu (21) di u secondu paràgrafu di l'Articulu 10 di u listessu Regulamentu.

"I1) I travagliadori di salute di a famiglia sò pagati u primu pagamentu di u publicu per u so sustegnu à u sviluppu di a salute publica. Stu pagamentu hè fattu à a tarifa di 3% di u salariu di u tettu à i travagliadori di salute di a famiglia chì ùn anu micca ricivutu punti d'avvertimentu, basatu annantu à l'annessu di stu Regolamentu (ANNEX-3 SUBMISSION SCORE PER APPLICARE IN PRATICA DI MEDICINA FAMILIALE). Tuttavia, stu pagamentu ùn hè micca fattu per un mese per quelli chì ricevenu 1-10 punti d'avvertimentu, per dui mesi per quelli chì ricevenu 11-20 punti d'avvertimentu, è per trè mesi per quelli chì ricevenu 21 punti o più.

12) U numeru di esami di ogni ghjornu realizatu da a unità di medicina di famiglia;

1) 40% di a tarifa di u tettu s'ellu hè trà 60-1,5,

ii) S'ellu hè trà 61 anni è sopra, un pagamentu d'incentivazione di 3% di u salariu massimu hè fattu. In u scopu di stu subparagrafu, u numeru di esami di ogni ghjornu di l'unità di medicina di famiglia hè calculatu dividendu u numeru tutale di esami mensili realizati da u duttore di famiglia per u numeru di ghjorni chì u duttore di famiglia travaglia in realtà in u mese pertinente.

ARTICLE 4- A sintenza chì seguita hè stata aghjunta à a fine di u quintu paràgrafu di l'Articulu 22 di u listessu Regulamentu. "L'ammontu lordu tutale (cumpresu u salariu, u pagamentu fissu, u pagamentu di basa) da esse pagatu à u travagliadore di salute di a famiglia temporanea ùn pò esse più di u salariu grossu cuntrattuale da esse calculatu se u travagliadore di salute di a famiglia temporanea furnisce servizii cuntratti in l'unità di medicina di famiglia induve ellu travaglia".

ARTICLE 5- Stu Regolamentu entre in vigore u 1/9/2022.

ARTICLE 6 - U presidente di a Republica mette in esecuzione e disposizioni di u presente regulamentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*