Costruttori Turchi premiati in u campu di u NPP Akkuyu

Costruttori Turchi premiati in u campu di u NPP Akkuyu
Costruttori Turchi premiati in u campu di u NPP Akkuyu

Una cerimonia hè stata fatta per i custruttori in u situ di u NPP Akkuyu. I rapprisentanti di tutte l'imprese implicati in u prughjettu di u NPP Akkuyu anu assistitu à a cirimonia tenuta in u scopu di u "Giornu di i Construttori", chì hè celebrata a seconda dumenica d'aostu in Russia è hè diventata una tradizione in u campu di u NPP Akkuyu.

AKKUYU NUCLEAR INC. U General Manager Anastasia Zoteeva, in u so discorsu à i rapprisentanti di e cumpagnie turche implicate in u prugettu, ringraziò tutti i custruttori per u so travagliu è a prufessionalità è hà dettu: "Sò soprattuttu l'imprese turche chì facenu una quantità incomparabilmente grande di travagliu in questu campu. Facemu u nostru megliu cun voi per assicurà chì a custruzzione cuntinueghja senza interruzzione è simu più vicinu ogni ghjornu à a messa in opera di a prima unità, u sviluppu chì tutti aspettanu dapoi un bellu pezzu. U numeru di citadini turchi è cumpagnie chì participanu à u prugettu aumenterà! Ùn simu micca solu custruisce una centrale nucleare; Per rinfurzà più a cooperazione russo-turca in a scienza, a tecnulugia, l'educazione è altri campi, ponemu ancu e fundazioni per u sviluppu di parechje industrii cunnessi in Turchia. Custruemu veramente u futuru per parechje generazioni di ingegneri è ingegneri energetichi, per tutti i citadini di a regione è di a Republica di Turchia!

Dopu à u discorsu, AKKUYU NÜKLEER A.Ş. U direttore generale Anastasia Zoteeva hà datu lettere d'apprezzamentu è diversi rigali per commemorare u ghjornu à più di 20 rapprisentanti di l'imprese di l'imprenditori turchi chì travaglianu in u situ di custruzzione di Akkuyu NPP per u so travagliu meticulosu è a dedizione à u primu prughjettu di a centrale nucleare di Turchia è l'ideali di a professione di custruzzione. .

AKKUYU NUCLEAR INC. Sergey Butckikh, Primu Direttore Generale Diputatu è Direttore di l'Affari di Custruzzione di NGS, hà dettu u seguente in u so discorsu à a ceremonia: "A custruzione hè una professione nobile, esigente è sempre esigente. Oghje, custruemu una cità chì cuntene assai elementi, da i canali di cumunicazione à e rete di l'ingegneria, da e strade à l'edifici di l'uffiziu, i tunnel è l'infrastruttura di rete elettrica. Duranti a custruzzione di sta cità, sò usati i migliori suluzioni di ingegneria, testati in u tempu è più affidabili. A storia di l'energia nucleare, chì hè un novu settore per a Republica di Turchia oghje, hè stata creata da e vostre mani. Grazie per i vostri sforzi, boni vacanze! ”...

À a fine di a ceremonia, un tour hè statu urganizatu intornu à u situ di a centrale nucleare per i travagliadori d'uffiziu. L'impiegati, accumpagnati da ingegneri sperimentati, anu visitatu u Terminal Cargo Orientale è u situ induve sò stati custruiti e stazioni di pumping. L'impiegati, chì anu esaminatu l'unità nucleari in custruzzione, anu avutu l'uppurtunità di guardà u campu da una vista d'uccello da a muntagna, chì hè u puntu più altu di u situ di custruzzione è 200 metri sopra u livellu di u mari. I participanti anu spartutu e so impressioni di u viaghju cù e seguenti parolle:

Elif Uğur, specialista di supportu di licenza: "Sò statu assai impressiunatu cù u viaghju! Aghju cuminciatu à travaglià dui mesi fà è sò assai fieru di travaglià in un prughjettu cusì grande. Era assai interessante per vede u situ di custruzzione in dettagliu. U travagliu di ogni travagliadore in u campu hè di grande impurtanza. Questa hè una professione assai difficiuli, soprattuttu cunsiderà u clima di Mersin. Eru ancu impressuatu da a cumplessità di e strutture chì sò custruite! Sò fieru chì ciò chì parechji paesi solu sognu hè realizatu in Turchia. I centrali nucleari sorprendenu cù e so suluzioni tecnologiche ".

Hüseyin Arif Ergül, Specialista di l'Unità di Riparazione di Dispositivi Radioisotopi di u Dipartimentu di Automatizazione è Misura di Calore: "Oghje aghju vistu lochi chì ùn aghju mai vistu prima. Avemu esaminatu a stazione di pumping è l'unità di putenza in u portu è fighjulemu tuttu u situ da 200 metri sopra u livellu di u mari. Ciò chì m'hà impressiunatu u più era a fossa di a stazione di pumping. U prugettu hè statu sviluppatu cumuna da ingegneri turchi è russi. U travagliu di custruzzione cuntinueghja assai attivamente è ci sò assai travagliadori in situ ".

Hüseyin Talo, Operatore di a Divisione di Gestione di Rifiuti Radioattivi è Carburanti Nucleari Spenti: "U sforzu di cullaburazione per custruisce una centrale nucleare cusì grande hè veramente impressiunanti. Tuttu hè pensatu à u più chjucu dettagliu quì! Gestisce a custruzzione di un tali prughjettu hè assai difficiule. Vogliu chì a centrale elettrica sia custruita à tempu per tutti noi. È noi, ingegneri nucleari, seremu pronti à ripiglià stu compitu da i custruttori per assicurà chì a centrale nucleare hè operativa è funziona in modu affidabile!

L'operatore di l'evaporazione di u Dipartimentu di Chimica Mahmut Enes Bozdoğan: "Puderaghju dì senza esagerazione chì a custruzzione hè affascinante! I mo culleghi è aghju vistu u campu da diverse anguli. Avemu amparatu nantu à u scopu di diversi edifici è strutture. U più impurtante, era impressiunatu cù l'intensità. U travagliu cuntinueghja à piena velocità, literalmente in tuttu u campu. È ancu a scala è a dimensione di e unità di putenza in custruzzione sò assai impressiunanti. Ti senti assai chjucu vicinu à strutture cusì magnifiche.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*