Akkuyu Nuclear Inc. Supported Sea Turtle Conservation Project

Akkuyu Nukleer AS Supported Sea Turtle Conservation Project
Akkuyu Nuclear Inc. Supported Sea Turtle Conservation Project

Un avvenimentu di cullizzioni di basura, chì hè diventatu una tradizione, hè statu fattu nantu à a spiaggia di u Kum Mahallesi di Mersin. L'avvenimentu, chì hè statu tenutu vicinu à u quartiere di Taşucu, induve l'impiegati di a Centrale Nucleare di Akkuyu (NGS) vivenu ancu, hè statu tenutu in l'area naturale prutetta di u Delta di u Fiume Göksu, induve e tartarughe di mare nidificanu è sò listate in u Libru Rossu.

Più di 100 persone chì travaglianu in u Prughjettu NPP Akkuyu anu assistitu à l'avvenimentu urganizatu cù u sustegnu di AKKUYU NÜKLEER A.

Ci hà pigliatu parechje ore per sguassà a basura nantu à a spiaggia. I curatori di u prughjettu di monitoraghju di a tartaruga anu infurmatu i vuluntarii nantu à e caratteristiche di a nidificazione è l'impurtanza di una zona pulita per e tartarughe di mare. L'urganizatori di l'avvenimentu anu fattu una grande scultura di tartaruga di sabbia nantu à a spiaggia. A statua, chì hà suscitatu un grande interessu trà i residenti lucali è i vacanzieri, hà ancu cuntribuitu à l'aumentu di u numeru di vuluntarii chì participanu à a cullizzioni di basura.

Coordinatore di u prughjettu Dr. Mustafa Korkmaz hà dettu à i ghjurnalisti chì anu urganizatu l'avvenimentu per spiegà l'impurtanza di u Delta di Göksu. Dichjarà chì cuntinueghjanu à travaglià in a regione, Korkmaz hà dettu: "U Delta di Göksu hè una di e nostre zone umide costiere uniche è furnisce servizii assai impurtanti per a nostra esistenza naturale è a diversità biologica. Avemu tenutu un avvenimentu di pulizia ambientale in a zona di vita di e tartarughe marine, inseme cù l'impiegati di Akkuyu NPP è i membri di u nostru squadra di prughjettu. Inoltre, à l'avvenimentu, avemu dettu à i participanti l'impurtanza di u delta è e cose da esse cunsiderate in e spiagge di ripruduzzione di tartarughe di mare, è avemu cullatu una parte di i rifiuti chì pruduciamu cum'è umani ".

AKKUYU NUCLEAR INC. Anastasia Zoteeva, Managing Director, hà dettu: "Principi di sviluppu largu cum'è standardi suciali elevati, a più alta affidabilità è sicurezza, a responsabilità ambientale sò a basa di u sviluppu di l'industria nucleare. Avà, durante a fase di custruzzione di una centrale nucleare, simu interessate in a nostra regione, è in i prossimi deci anni valutemu cumu pudemu prufittà sta regione unica. Tradizionalmente sustene l'iniziativi ambientali, l'urganizazione di tali avvenimenti hè una parte impurtante di a nostra attività. Vogliu ringrazià a squadra di scientisti è vuluntarii chì curanu è aiutanu à prutege a pupulazione di tartaruga marina. I nostri impiegati passanu u so tempu persunale è l'energia in a pulizia di a spiaggia, chì hà un significatu speciale. Inseme pudemu prutege a bellezza di a natura è a biodiversità per e generazioni future.

Campagni ecologichi per prutege l'abitati di e tartarughe di mare sò urganizati per sensibilizà i prublemi affrontati da e tartarughe di mare trà l'esperti stranieri, a ghjente lucali è i turisti chì venenu in a regione per travaglià in u situ di Akkuyu NPP, chì hè in custruzzione.

Dina Levitskaya, u principale espertu di u gruppu di cultura di sicurezza di AKKUYU NÜKLEER A.Ş., hà dettu: "Oghje sò ghjuntu à a spiaggia cù u mo figliolu per cullà i rifiuti. Ella vulia veramente assistisce à l'avvenimentu è vede e tartarughe marine. Di sicuru, ci hè assai basura, ma avemu pruvatu à cullà quantu pudemu. Avemu cullatu parechji sacchetti di basura. Qualchidunu di i vacanzieri nantu à a spiaggia ci anu incuraghjitu, è alcuni anu ancu aiutatu. "Più urganizemu tali campagne è pulite regularmente i rifiuti nantu à a spiaggia, più implicati tutti intornu à noi, i nostri culleghi, i vacanzieri, i residenti lucali, seranu implicati".

Azmi Bekler, residente di Kum Mahallesi, hà dettu: "Avemu bisognu di tali avvenimenti assai, vogliu ringrazià quelli chì pensanu à mantene a spiaggia pulita è quelli chì anu implementatu stu prughjettu. Avemu, cum'è lucali, speremu chì tali avvenimenti seranu regularmente. Aghju campatu quì per un bellu pezzu è parechji di i mo vicini sò travagliendu in u prugettu Akkuyu NPP. Ci sò parechji Russi trà elli chì ùn sò micca venuti quì per vacanze, sò ghjunti cù e so famiglie è stanu quì per un bellu pezzu. Hè piacevule per vede cumu piglianu l'iniziativa è coglie a basura cù e so mani. Sò sicuru chì questu serà un esempiu per parechje persone chì campanu quì ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*