A data di apertura di a linea di tram Alibeyköy Eminönü hè stata annunziata!

A data di apertura di a linea di tram Alibeykoy Eminonu hè stata annunziata
A data di apertura di a linea di tram Alibeyköy Eminönü hè stata annunziata!

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà participatu à a ceremonia di iniziu di u travagliu chì estenderà a linea di tram tra Alibeyköy è Cibali à Eminönü. Instruendu i primi travaglii di fabricazione di pila per a sezione di 10,1 chilometri di a linea tutale di 1,1 chilometri, İmamoğlu hà dettu chì a produzzione di a linea hè stata presa in modu incorrectu. Informendu chì avianu da smantà una sezione di circa dui chilometri per un errore di prughjettu, İmamoğlu hà dettu: "A linea Eminönü - Alibeyköy hè una linea chì hè stata offerta davanti à noi, ma avemu fattu quasi a maiò parte di u travagliu. Hè più interessante, mentri tali prublemi sotterranei ùn sò micca stati risolti, pusonu rails nantu à questu è si n'andò. Ancu u rail ùn era micca stallatu in certi lochi. I cuncreti versati quì si sò colapsati. Attualmente facemu una spezia di viaduttu trascinendu picchi di 80 metri di altezza sottu terra. Hè un travagliu duru, ma ci hè solu un pocu. Informendu chì a sezione Eminönü di a linea serà messa in serviziu à a fine di u 2023, İmamoğlu hà annunziatu chì Istanbul avarà una piazza assai bella cù a rimuzione di e Piattaforme di Bus Eminönü in u scopu di u travagliu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, scontru cù Istanbulites in Pendik in a matina parte di u so turnu. İmamoğlu, chì hà apertu a Biblioteca Hasan İzzettin Dinamo, chì hà una ricca cullizzioni di 150 mila libri in u scopu di a maratona "150 Prughjetti in 18 Days", hà assistitu à a cerimonia induve i primi travaglii di piling di u tram Alibeyköy-Eminönü, chì ellu hà. purtatu à Istanbul risolvendu u prughjettu è i prublemi di finanziamentu dopu l'apertura, seranu cuminciati. Pelin Alpkökin, Vice Segretariu Generale di l'IMM, hà informatu u sindaco İmamoğlu nantu à u prugettu in u prugramma è hà dettu: "Ùn ci era micca un interessu in u prugettu originale, ma questa hè una regione assai speciale. Hè per quessa hè quasi cum'è avemu cuncepitu stu locu da zero di novu ", disse.

A LINEA HA TENDER È CONTRACTOR

In riferimentu à a so situazione quandu hè ghjuntu à travaglià cù e parolle "A linea Eminönü Alibeyköy hà l'offerta è l'imprenditore ghjusta", İmamoğlu hà dettu: "Avemu pigliatu assai carenze in u prugettu mentre era in realtà in a fase di produzzione. Allora andemu è risolviu. Avemu smantellatu una seccione di circa dui chilometri. Avemu avvilatu di novu. Avemu rifattu a parte chì travaglia attualmente. Per esempiu, u prughjettu di a junction Unkapanı quì ùn hè statu risoltu. Cumu u trenu passerà sottu ùn hè micca risoltu. Avemu cuncepitu questi. Avemu fattu a pruduzzione. Dunque, a ghjente cerca quì.Una linea Eminönü - Alibeyköy hè stata offerta davanti à noi, ma avemu fattu a maiò parte di u travagliu. Hè più interessante, mentri tali prublemi sotterranei ùn sò micca stati risolti, pusonu rails nantu à questu è si n'andò. Ancu u rail ùn era micca stallatu in certi lochi. I cuncreti versati quì si sò colapsati. Attualmente facemu una spezia di viaduttu trascinendu picchi di 80 metri di altezza sottu terra. Hè un travagliu duru, ma ci hè solu un pocu.

L'OVRI DA TERMINATE IN 2023

Nutendu chì pensanu à compie l'opere è apre u restu di a linea à u serviziu in u 2023, İmamoğlu hà dettu: "Ùn solu u nostru trammu funziona, avemu ancu custruitu un viaductu. Per d 'altra banda, avemu fattu tutte e transizioni di İSKİ. In novu, avemu fattu un travagliu di tunnel per İSKİ per trasferisce l'acqua di sta regione à Yenikapı.

Dà a bona nutizia chì Istanbul averà una zona assai bella cù a fine di l'opere, İmamoğlu hà dettu: "Piazza Eminönü, induve l'autobus IETT sò attualmente situati, forse diventerà una di e più belle piazze di Istanbul. Tramindui a piazza è quelle diverse occupazioni in fronte spariranu. Stu locu diventerà un spaziu verde spumante. Havi una seccione chì furnisce un passaghju di pedoni da un latu. Allora ùn ci taglierà più ponti. Cù un novu arrangiamentu, avarà un aspettu assai cuntempuraneu ".

Cù i travagliadori di u cantiere, accumpagnatu da Pelin Alpkökin, Vice-Segretariu Generale di l'IMM, è Ülkü Ebru Yıldırım, chì era u Vicedirettore di l'Uffiziu di u Sistema Ferroviariu Europeu. sohbet U sindaco İmamoğlu, chì hà pigliatu una foto di souvenir, hà datu l'iniziu di u prugettu.

APERTA À SERVIZI IN 2021

Eminönü-Alibeyköy Tramway, chì a custruzzione hè stata iniziata da İBB in u 2016, ma ùn si pudia fà un prugressu, acceleratu cù l'arrivu à u putere di a nova amministrazione İBB è u 1 di ghjennaghju 2021, a sezione di a linea Alibeyköy-Cibali di 9 chilometri. hè statu messu in opera.

UNA BIBLIOTECA NOVA APERTA IN PENDIK

A biblioteca Hasan Izettin Dinamo, cuncepita cù u scopu di trasfurmà e biblioteche in centri d'infurmazione, hà una superficie di 800 metri quadrati. Cù a so grande capacità di 250 persone, servirà tutti i residenti di Istanbul, in particulare i Pendik. A cullezzione di a biblioteca hà una ricca cullizzioni di 18 mila libri in parechje discipline diverse da a storia à a literatura, da a scienza pulitica à a filusufìa, da a ricerca è l'analisi à l'arti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*