Ankara Afyonkarahisar Uşak İzmir Linea di Trenu d'Alta Velocità da esse cumpletata in 2025

Ankara Afyonkarahisar Usak Izmir Linea di Trenu Alta Velocità da esse cumpletata
Ankara Afyonkarahisar Uşak İzmir Linea di Trenu d'Alta Velocità da esse cumpletata in 2025

Ankara-Afyonkarahisar-Uşak-İzmir High Speed ​​​​Train Superstructure Works A cerimonia di inaugurazione hà riunitu a cima di u statu. U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà fattu una cunnessione diretta cù u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu per a cerimonia di inaugurazione di l'Opere di Superstruttura di Treni d'Alta Velocità Ankara-Afyonkarahisar-Uşak-İzmir, è u Ministru di l'Agricultura è Foreste Vahit Kirişci per l'Afyonkarahisar. Cerimonia d'apertura di Tea Dam. À a ceremonia; Vicepresidente Fuat Oktay, Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu Murat Kurum, u Ministru di l'Interior Süleyman Soylu, u Ministru di u Cummerciu Mehmet Muş, u Direttore di Comunicazione Presidenziale Fahrettin Altun, u Direttore Generale di Ferrovie Statali di a Repubblica di Turchia (TCDD), Hasan Pezük, deputati è lucali l'amministratori anu assistitu.

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà assistitu à e celebrazioni di u 100u anniversariu di a Grande Offensiva è a Cerimonia d'Apertura di Massa Afyonkarahisar tenuta in a Piazza Zafer è s'hè indirizzatu à i citadini. Dichjarà chì anu fattu investimenti significativi in ​​a regione, u presidente Erdoğan hà dettu: "Femu studii cumpleti per u sviluppu di u turismu basatu annantu à u turismu culturale è termale in a nostra regione. Avemu finitu a risturazione di 600 di 400 palazzi registrati. In u trasportu, finu à u 2002, 54 chilometri di strade divise sò stati custruiti in Afyonkarahisar. L'avemu aumentatu à 531 chilometri cù altri 585 chilometri. Avemu rinnuvatu e ferrovie in i cunfini di Afyonkarahisar. Avemu restauratu u bastimentu di a stazione. A linea di trenu d'alta velocità Ankara-Afyonkarahisar-İzmir hè in costruzione. Cù a fine di sta linea in 2025, a distanza trà Afyonkarahisar è Ankara serà ridutta à 1,5 ore, Istanbul à 3,5 ore, è Izmir à 2 ore. In Agricultura è Silvicultura, avemu custruitu 43 dighe è 26 stagni in Afyonkarahisar. Custruemu 7 dighe è un stagnu più. Cù prughjetti di irrigazione, avemu apertu 742 mila decares di terra agricula in Afyonkarahisar per l'irrigazione. Cusì, avemu ottinutu un aumentu annuale di 1,1 miliardi di lire in l'ingudu agriculu. Irrigaremu un totale di 13 mila decares di terra cù i nostri 34 impianti di irrigazione in costruzione. disse.

Dopu u discorsu, u presidente Erdoğan hà fattu una cunnessione diretta cù u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu per a Cerimonia di inaugurazione di l'Opere di Superstruttura di Treni d'Alta Velocità Ankara-Afyonkarahisar-Uşak-İzmir, è u Ministru di l'Agricultura è di a Foreste Vahit Kirişci per a Cerimonia di Apertura di Afyonkarahisar Tea Dam. Dopu chì i nastri sò stati tagliati in i lochi induve si trovanu e strutture inaugurate, u presidente Erdoğan hà tagliatu nastri cù i zitelli chì hà invitatu à u palcuscenicu è i so accumpagnatori, è hà realizatu l'apertura cullettiva di tutti l'opere.

U Vicepresidente Fuat Oktay, u Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu Murat Kurum, u Ministru di l'Interior Süleyman Soylu, u Ministru di u Cummerciu Mehmet Muş, u Direttore di Comunicazione Presidenziale Fahrettin Altun, u Direttore Generale di TCDD Hasan Pezük, deputati è amministratori lucali anu assistitu à a cerimonia.

A linea di treni d'alta velocità Ankara-Afyonkarahisar-Uşak-Manisa-İzmir hè stata custruita in cunfurmità cù una velocità di 250 chilometri à l'ora. Quandu a linea di 508 chilometri hè finita, u tempu di viaghju trà Ankara è Izmir serà ridutta à 3,5 ore. 48 tunnel, 68 viadutti, 11 tunnel cut-and-cover è 63 ponti sò custruiti nantu à a linea.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*