A biblioteca di a stazione di Ankara YHT hè aperta

A biblioteca di a stazione di Ankara YHT hè stata aperta
A biblioteca di a stazione di Ankara YHT hè aperta

U Ministeru di a Cultura è u Turismu hà apertu una biblioteca chì cuntene 5 mila opere in a Stazione di Trenu d'Alta Velocità (YHT) di Ankara. L'apertura di a biblioteca hè stata fatta da Ahmet Misbah Demircan, Vice Ministru di Cultura è Turismu.

In u so discorsu à l'inaugurazione, Demircan hà dichjaratu chì anu ancu creatu una biblioteca in a parte di a Stazione YHT induve si trova l'Uffiziu di l'Informazione Turistica è hà dettu: "Hè una boutique assai applicazione è speciale induve e funzioni di cultura è turismu di u nostru Ministeru si intersecanu. ." disse.

Rimarchendu chì millaie di passageri sò allughjati in a Stazione YHT ogni ghjornu, Demircan hà enfatizatu chì sò orgogliosi di offre una biblioteca chì include publicazioni nantu à a cultura à u puntu d'infurmazione, induve l'infurmazioni nantu à e strutture turistiche di Turchia è infrastrutture turistiche sò incluse.

Nutendu chì ci sò 5 mila libri in a biblioteca, Demircan hà dettu:

« In più di e publicazioni di u turismu, avemu cullatu i nostri classici, rumanzi, puesie è libri chì ci riflettanu. A ghjente hà bisognu quandu viaghja. Avemu l'applicazioni di e-book, ma in un locu cusì, era u nostru scopu di furnisce l'infurmazioni è di permette à una di e selezzione di libri per accumpagnallu in tuttu u viaghju. Era una bona applicazione, adatta à a nostra Ankara, adatta à a nostra stazione ".

Demircan hà nutatu chì anu messu ancu tali biblioteche in serviziu à l'aeroportu di Istanbul, l'aeroportu di Esenboğa è a stazione ferroviaria di Konya.

Libri pigliati da a biblioteca, chì cuntene ancu fonti publicati in lingue straniere chì cuntenenu infurmazioni turistiche, ponu esse mandati à qualsiasi biblioteca in Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*