Pioggia di Meteor Surprise à Antalya Sky Observation Event

Pioggia di Meteor Surprise à Antalya Sky Observation Event
Pioggia di Meteor Surprise à Antalya Sky Observation Event

Mentre l'Evenimentu di Osservazione di u Cielo d'Antalya, chì hè u puntu di scontru di l'amatori di l'astronomia, cuntinuava à tutta a velocità, a pioggia di meteoriti hà datu à i participanti momenti eccitanti. L'amatori di l'astronomia anu furmatu una "coda di u celu" davanti à i telescopi stallati in l'area di l'avvenimentu. Duranti l'avvenimentu, 630 ore d'osservazione sò state fatte.

ATTENZIONE INTENSIVA À A GIORNA DI PUPULU

U primu ghjornu di l'Avvenimentu d'Osservazione di u Cielo d'Antalya, chì hè statu apertu da u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank, 3 persone scelti per lotterie trà 500 persone, è ancu un totale di 750 persone si sò stati in e tende stallate. U sicondu ghjornu di l'avvenimentu, millaie di persone anu assistitu à l'invitu urganizatu da a municipalità di Kepez cù u slogan "Pigliate a vostra tenda è venite cun noi". Mentre chì circa 400 mila visitatori ogni ghjornu anu assistitu à l'avvenimentu in i primi dui ghjorni, a "fila per fighjà u celu!" furmatu.

A QUALITÀ DI ATMOSFERA DA I MIGLIORI IN U MONDU

L'amatori di u celu anu avutu ancu l'uppurtunità di visità l'Osservatoriu Naziunale TÜBİTAK, u più grande observatori attivu di Turchia, chì hè cunsideratu "unu di i migliori posti in u mondu in quantu à l'atmosfera" in studii spaziali internaziunali. I participanti, chì anu ghjuntu à l'osservatoriu in Bakırlıtepe, à una altitudine di 7 metri, arrampicanu a strada di muntagna di 2 km da e falde di u Saklıkent Ski Center, induve l'avvenimentu era tenutu, sò stati infurmati nantu à i 500 telescopi ottichi giganti utilizati in l'internaziunale. studii spaziali.

4 TELESCOPI OTTICU GIGANTI

Unu di i picchi più alti di Beydağları, Bakırlıtepe, era unu di i telescopi installati in RTT 1,5, u telescopiu otticu più grande di Turchia cù un diametru di specchiu di 150 metri. U telescopiu RTT 150, chì hè cunnisciutu com'è u primu è u più grande attrattore spettrali di Turchia, hà attiratu una grande attenzione, perchè permette di separà a luce stella in lunghezze d'onda è di esaminà a chimica di i corpi celesti in questu.

Vicinu à 500 prughjetti d'osservazione

L'amatori di l'astronomia, T500, T100 è ROTSE-III situati in Saklıkent cum'è una parte di a reta di telescopiu robotica stabilita in America, Europa, Africa è Australia, chì anu fattu parechje scuperte cù quasi 60 prughjetti di osservazione naziunali è internaziunali in TUG finu à avà. ancu avè infurmazione nantu à i telescopi -d.

630 ORE D'OSSERVAZIONE !

In più di i telescopi giganti in TUG, 5 stazioni di osservazione diverse sò state stabilite in l'area di attività in Saklıkent Ski Center. 78 esperti di l'astronomia selezziunati da i club di l'astronomia è u spaziu di l'università anu fattu osservazioni in 30 telescopi. Hè statu amparatu chì mentri una media di 21 ore d'osservazione hè stata fatta in ogni telescopiu, un totale di 630 ore d'osservazioni sò state fatte durante l'eventu.

Per trè ghjorni, l'esperti spiegà u celu, e stelle è i pianeti à i participanti di diversi gruppi di età, da 60 ghjorni à u zitellu à 72 anni. Per d 'altra banda, s'hè amparatu chì circa 4 persone anu participatu à l'avvenimentu, chì durò 400 ghjorni.

TENDA DI CONFERENZA !

In u scopu di l'avvenimentu, durante u ghjornu, in l'area chjamata "tenda di cunferenza", conversazioni nantu à temi cum'è "Studi polari", "Astrofotografia", "Asteroidi chì passanu vicinu à a Terra", "A vita di una stella", ". Space Weather", "Extraterrestrial Life" seranu discututi. Mentre chì parechje dumande sò state risposti, i zitelli anu participatu à interessanti attelli è cuncorsi di scienza. A notte, hà esploratu e stelle è i pianeti cù telescopi.

SORPRESA A PIOVA DI METEOR

Ci hè statu ancu una sorpresa di meteorite quist'annu à l'Evenimentu di Osservazione di u Cielo di Antalya. Stu avvenimentu celeste, custituitu da i resti di a cometa Swift-Tuttle, chì passava vicinu à l'orbita di a Terra in u 1992, è chì hè accadutu per via di l'incontru di a Terra cù questa nuvola di polvera còsmica mentre orbitava u sole, hà datu à i participanti momenti eccitanti.

OSSERVAZIONI FINA A MATINA

TÜBİTAK Coordinatore di l'Attività di Osservazione di u Cielo, l'Astronomu Specialista Senior Kadir Uluç hà dichjaratu chì anu ricevutu un grande interessu cum'è ogni annu è hà dettu:

Avemu avutu trè belli ghjorni cù participanti di tutte l'età. À l'eventu, i participanti anu avutu l'uppurtunità di sapè nantu à i sviluppi attuali in u campu di l'astronumia ascultendu e presentazioni fatte da l'accadèmici, è d'avè risposti à e dumande chì anu curiosu da i sperti in i so campi. A notte, anu osservatu ughjetti celesti interessanti cù esperti à i telescopi finu à a matina.

L'interessu crescente di i ghjovani à e nostre attività ci rende felici, ma ci dà ancu a speranza per l'avvene.

INSPIRANTE

In particulare e famiglie anu mostratu un grande interessu in l'avvenimentu, è i participanti anu sottolineatu chì l'Attività d'Osservazione di u Cielo eranu particularmente inspiratori per i zitelli è i ghjovani.

UNA GENERAZIONE CU SCIENZA

Ceren Ateş, chì hà participatu à l'avvenimentu, hà dettu: "Hè u nostru grande sognu di crià una generazione intrecciata cù a scienza. Hè assai piacevule per accende sta scintilla à una ghjovana età ", mentre chì u picculu entusiasta di u celu Ali Dayıoğlugil hà dettu: "Mi piacerebbe vede e custellazioni, a stella polare, Marte è Plutone perchè hè u terzu pianeta. "Sò interessatu à l'astronomia, i scientisti è a robotica", disse.

FACE L'ORGOGLIO

Nurcan Alptekin, chì hà assistitu à l'avvenimentu cù a so moglia è u zitellu, hà dettu: "Questi sò grandi sviluppi per u nostru paese, i nostri futuri figlioli", mentri Mehmet Akman, unu di i participanti, hà dettu: "U nostru paese si sviluppa è cresce ghjornu per ghjornu. . Hè pruvatu à ghjunghje à un certu puntu in u mondu. Un avvenimentu impurtante per i zitelli è l'adulescenti. Ci rende fieri chì i prughjetti cusì impurtanti sò realizati in u nostru paese » è hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di l'eventu.

Mentre Sena Yılmaz, unu di i participanti, hà dettu: "Avemu vistu ciò chì pudemu fà cum'è paese se vulemu", İpek Bulut hà dettu, "U più grande telescopiu d'Europa hè custruitu in Erzurum. Sò fieru di u mo paese ", hà spartutu.

IN COORDINAZIONE TUBITAK

L'avvenimentu di osservazione di u celu, urganizatu per a prima volta da Bilim Teknik Magazine in Antalya Saklıkent in 1998, questu annu u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia, u Ministeru di a Ghjuventù è Sport, u Ministeru di a Cultura è Turismu, TÜBİTAK, Antalya Governorship, Università Akdeniz, Municipalità di Kepez , Antalya OSB, Adana Hacı Hè stata cun i cuntributi di Sabancı OIZ, Gaziantep OIZ, Mersin Tarsus OIZ, PAKOP Plastik Specialized OIZ è Kapaklı İkitelli - 2 OIZ Association è ECA - SEREL.

3 CITTÀ 30 MILA POPPI

In l'avvenimenti urganizati in u Castellu Diyarbakır Zerzevan u 9-12 di ghjugnu, in Van u 3-5 di lugliu è in Erzurum u 22-24 di lugliu per aumentà l'interessu di i ghjovani in u spaziu cù a visione di u Programma Spaziale Naziunale, circa. 30 mila persone, a maiò parte di famiglie è ghjovani, sò state urganizate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*