Decisione di lotta cumuna contr'à a nave di amianto brasiliana

Decisione d'Azione Cumuna Contra a Nave di Asbestos Brasiliana
Decisione di lotta cumuna contr'à a nave di amianto brasiliana

À a riunione induve e forze di u travagliu è a demucrazia di İzmir si sò riunite cù l'urganisazioni non governative orientate à l'ambiente in a cità, una decisione hè stata presa per luttà inseme contr'à u smantellamentu pianificatu di a nave di guerra gigante cù amianto in Aliağa. Dopu à a riunione tenuta in u Centru di l'Architettura ieri, u presidente Soyer hà annunziatu ch'ellu hà da principià a resistenza anti-nave in Piazza Gündoğdu cù u cuncertu di i Mongoli è hà dumandatu à tutti per aumentà sta lotta.

A riunione urganizata da e Forze di u travagliu è di a demucrazia di İzmir, cumprese TMMOB, KESK, İzmir Medical Chamber, İzmir Bar Association è DİSK, per disegnà una strada cumuna contr'à a nave d'amianto da esse purtata in Aliağa, hà riunitu i rapprisentanti di tutti i non-governamentali. urganisazioni ligati à l'ambiente in a cità. À a riunione in u Centru di l'Architettura, hè statu decisu di luttà inseme contr'à u smantellamentu di u trasportatore di aerei brasiliani Nae Sao Paulo in Aliağa. Per annunzià sta lotta nantu à e plataforme naziunali è internaziunali, hè statu decisu di stabilisce un gruppu di travagliu sottu a coordinazione di e Forze di u travagliu è a demucrazia di İzmir.

Chjama di u presidente Soyer per sustene a lotta

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a riunione. Tunç Soyer hà participatu ancu. U presidente parla dopu a riunione Tunç Soyer"Idei incredibilmente belle sò emerse quì oghje. Questu hè u sensu cumunu. Sta storia hè veramente un pocu longa. Ùn hè micca qualcosa chì darà risultati da oghje à dumane, ma parlemu di una lotta chì ci vole à cultivà ogni ghjornu da oghje à dumane. Sta lotta ùn hè micca solu in Aliağa, İzmir; Deve copre ancu u Mediterraniu è, s'ellu ci vole, dà un missaghju à u mondu sanu. Trasfurmà un paese o una cità in una discarica di basura porta abbastanza di un missaghju, crea abbastanza di lotta ". disse.

"Avà lascialli pensà"

Sottulineendu chì a maiò parte di e persone in İzmir sò estremamente sensibili, u sindaco Soyer hà dettu: "Quandu era u sindaco di Seferihisar, aghju avutu luttatu cù e barche di pesca in Sığacık mentre era contru à l'agricultori di tonni. Sò attualmente u sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Ch'elli pensanu à a mo lotta avà. Avemu tanti strumenti chì pudemu usà ... U puntu di partenza di sta lotta hè Aliağa. Spargheremu sta lotta à Izmir è Turchia. Ci sarà una manifestazione in Aliağa u 4 d'Aostu à 18.00:4. Annunziaremu sta resistenza à tutta a Turchia cù u cuncertu di i Mongoli in Piazza Gündoğdu u 21.00 d'Aostu à XNUMX. Inseme, continueremu à prutege è pussede İzmir. Invitemu à tutti quelli chì anu sta sensibilità in İzmir à ingrandà sta lotta è à esse una parte di ella. Lutteremu inseme cù u populu di Izmir ", disse.

U Ministeru ùn hà micca rinunziatu.

U Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu avia datu l'autorizazione u mese passatu per portà u trasportatore nucleare Nae Sao Paulo, acquistatu da a cumpagnia turca Sök Denizcilik da u Brasile in aprile 2021, à İzmir Aliağa per u smantellamentu. Ancu s'è i scientisti anu avvistatu di i periculi ambientali è di salute publica assuciati cù u smantellamentu, u ministeru ùn hà micca retrocessu. U bastimentu hè previstu di parte da u Portu di Rio De Janeiro u 5 d'Aostu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*