U calore estremu aumenta queste malatie

U calore estremu aumenta queste malatie
U calore estremu aumenta queste malatie

Acıbadem Dr. Sinasi Can (Kadıköy) Spezialista di Medicina Interna di l'Hospital Dr. Yaser Süleymanoğlu dichjara chì u calore estremu pò causà cunsequenze vitali disturbendu l'equilibriu di u nostru corpu. Apuntendu chì a temperatura di u corpu aumenta per via di l'aumentu di l'umidità è a temperatura in l'ambiente, u Dr. Süleymanoğlu hà dettu: "A temperatura di u corpu di una persona sana hè mantenuta constante à 36.5-37 C in ogni ambiente. U corpu travaglia continuamente per mantene stu livellu constantu, indipendentemente da l'ambiente esternu. Se l'ambiente esterno hè caldu, furnisce stu equilibriu sudatu. Ma questu hè stancu per u corpu. Hè bisognu di i nutrienti è i fluidi ghjusti per energia extra. Ancu se u metabolismu prova di mantene a temperatura di u corpu in equilibriu grazia à a sudazione, pruvucarà a perdita di minerali è di salinu. Se e carenze minerali è sali escretate da u sudore ùn sò micca eliminate, questu porta à altri prublemi ". disse.

Dr. Süleymanoğlu hà dettu: "Quelli cù malatie croniche; Dichjarà chì l'anziani, l'insufficienza cardiaca, l'insufficienza renale crònica, l'ipertensione, a diabetes è i pazienti COPD sò in u gruppu di risicu, "Queste persone ùn puderanu micca mantene a so temperatura di u corpu in equilibriu cù u mecanismu di sudazione è ponu esse esposti à prublemi seri. Inoltre, se a rata di umidità aumenta è a rata di sudorazione aumenta, questi equilibri seranu disturbati più rapidamente ". dice.

In più, u Dr Statement chì ci sò cambiamenti serii in u miccanisimu di l'azzione di droghe usate in e malatie croniche cum'è l'insuline, u zuccaru in sangue, i droghe di pressione di sangue, diureticu. Süleymanoğlu hà dettu: "Per esempiu, a dosa di insulina, chì stabilizza u zuccheru di sangue in l'invernu, hè assai più efficace in u clima caldu è pò riduce significativamente u zuccheru di sangue. A malatia di pressione di u sangue, chì si mantene in equilibriu in l'inguernu, pò causà prublemi vitali per a perdita di u salinu, ancu s'è a stessa dosa di medicazione hè aduprata in l'estiu. disse.

Dr. Yaser Süleymanoğlu hà listatu i gruppi più affettati da u calore estremu cusì: "I vechji chì vivenu senza cuntrollu, i zitelli, i malati di Parkinson è Alzheimer in bisognu di cura, quelli cù malatie respiratorie cum'è pressione sanguigna, diabete, COPD o asma, quelli chì anu insufficienza renale. , pazienti cardiovascular, malati di cancru. , donne incinte è obesi ". Inoltre, u salinu, minerale, equilibriu acidu-base pò cambià per via di i medicazione utilizati da quelli chì anu prublemi psicologichi cum'è a depressione, e malatie maniacali, l'ansietà è l'ansietà.

A gripe di l'estiu, a faringite, a gola, l'amigdalite è a sinusite sò più cumuni per l'aumentu bruscu di a temperatura in l'estiu è u cambiamentu bruscu di l'ambienti caldi è friddi. Pruvate di piglià misure per mantene a temperatura di u vostru corpu equilibratu contr'à queste malatie. Inoltre, cunzidira chì queste malatie ponu esse trasmesse per l'aria è u cuntattu, cusì attentu à ùn esse cù i malati in spazii chjusi. Ancu s'è sti malatii sò trasmessi, l'immunità ghjoca un rolu assai impurtante in a lotta di u corpu. Per questu, fate cura di manghjà sanu, beie assai liquidi, è pigliate l'alimenti chì cuntenenu vitamina C.

Unu di i prublemi più cumuni in l'estiu hè i fatturi chì causanu diarrea. U calore affetta ancu u nostru corpu è dunque u nostru sistema intestinali. In tempu caldu, a flora in u trattu intestinali hè sottumessu à certi cambiamenti; Una certa parte di sta flora diventa aggressiva sicondu l'abitudini nutrizionale o di droghe, sti ceppi rinfurzati da u cambiamentu di l'aria attaccanu u sistema intestinali. Malgradu tuttu; Si manifesta cum'è nausea, dolore abdominal, febbre è diarrea. Questu pò ancu esse causatu da i microbichi in l'alimentariu. U clima caldu porta rapidamente à a crescita di microbi nocivi in ​​certi alimenti, cum'è pesci, pollastre, ova, mayonnaise, furmagliu, gelato è ghiaccio. L'ingestimentu di questi alimenti pò causà vomitu severu, diarrea è nausea. In cunsiderà i risichi chì ponu accade, hè necessariu di dà impurtanza à l'alimentazione cù un alimentu pulitu è ​​sicuru. In l'estiu, a vostra prima regula in nutrimentu deve esse l'igiene.

Rimarchendu chì quelli chì viaghjanu duverebbe piglià un sustegnu probioticu à a fine di a primavera per prevene a diarrea di u viaghjatore, anu da rinfurzà a so flora intestinali. Yaser Süleymanoğlu dichjara chì queste persone anu da esse attente à l'igiene alimentaria in i lochi chì viaghjanu è preferiscenu acque chjuse invece di acqua aperta. Inoltre, i muffa di ghiaccio pruduciutu cù l'acqua pulita, micca l'acqua di l'acqua, deve esse cunsumati.

L'insolazione pò accade si stà in u sole caldu per longu ore. Ancu s'ellu ùn hè micca nutatu in i primi minuti, per via di u sviluppu bruscu di edema in u core per l'aumentu di a temperatura di u corpu; Ci ponu esse attacchi di frebba, debule, nausea, vomitu è ​​svenimenti. Questu pò purtà à cunsequenze per a vita per quelli cù malatie croniche, l'anziani è i zitelli. Per questa raghjone, i culori chjaru o i culori bianchi sò preferiti in l'estiu, i vestiti chì ùn sò micca sudati è mantene u corpu frescu deve esse purtatu, parapluie è cappelli si deve esse usatu quandu hè necessariu.

Pò causà gravi prublemi di salute, in particulare in i malati chì utilizanu droghe anti-edematous, diluenti di sangue, antidepressivi, pressione di sangue, insulina è medicazione per a diabetes. Normalmente, i pazienti chì utilizanu sti droghe pò sviluppà a perdita di l'acqua è di u salinu, in particulare a perdita di sodiu è di potasio. A perdita di sali hè ancu a causa di prublemi critichi in i zitelli è l'anziani. In a prima tappa di a perdita di u sali, pò esse vistu u disordine di a personalità, a sonnolenza, l'allucinazioni, a disorientazione, a pressione di sangue, a variabilità di u zuccheru, u disordine di u ritmu di u core. Per piglià a precauzione, e funzioni renali, u zuccherinu in sangue, u salitu di u salinu deve esse verificatu prima chì e temperature estreme sò suppresse. Hè da cunsumà frutti d'estiu chì cuntenenu acqua, salinu è minerali. Inoltre, l'alimenti chì cuntenenu proteini aiutanu à equilibrà a temperatura di u corpu.

Dr. Yaser Süleymanoğlu hà enfatizatu chì l'aria condizionata pò causà rigidità musculare, friddi, è più importantemente, pulmonite pulmonaria per via di l'aria condizionata, è hà dettu: Dunque, cunsiderendu chì l'aria condizionata cuntene una certa quantità di battìri, fate cura di pulisce i filtri di u vostru aria condizionata spessu. Serà estremamente benefiziu per mantene a temperatura di l'ambienti à un livellu raghjone mentre l'aria condizionata hè in funzione è per ventilate a stanza durante u ghjornu.

Ancu s'è a ghjente hè più energica in l'estiu, certi persone si sentenu lenti senza mutivu apparente è tendenu à dorme più di u solitu. Queste persone ponu sviluppà sintomi di fatigue generale. Sè vo vulete dorme più, spessu si senti stancu è debule, attenti ! Questi sintomi ponu esse ligati micca solu à l'effettu di u calore, ma ancu à a depressione di l'estiu. Hè megliu cunsultà un prufessiunale.

Se pigliate medicazione per l'ansietà è a depressione preesistenti, pudete esse affettatu di manera diversa da sti droghe in temperature estreme. Se sente una diferenza malgradu a medicazione, ùn vi scurdate di cunsultà u vostru specialista.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*