L'installazione di u sistema ferroviariu hà iniziatu nantu à u ponte Padma di Bangladesh

L'installazione di u sistema ferroviariu hà iniziatu à Padma Bridge, Bangladesh
L'installazione di u sistema ferroviariu hà iniziatu nantu à u ponte Padma di Bangladesh

A stallazione di ferrovia nantu à u ponte inferiore di u Ponte Padma in Bangladesh hà iniziatu sabbatu. U ponte, u più grande in Bangladesh, face parte di u travagliu di custruzzione di u Prughjettu di Link Rail Bridge Padma realizatu da una cumpagnia chinesa.

U Ministru di i Ferroviari di Bangladesh, Nurul Islam Sujan, hà inauguratu l'opere nantu à l'estremità Zajira di u ponte, situatu à a periferia di a capitale Dhaka.

Dopu l'apertura, u ministru hà dettu à i media chì i treni da Dhaka à u distrittu di Faridpur in u centru di Bhanga, una di e trè parti di u prughjettu di u ligame ferroviariu, puderanu correre per circa 2023 km da ghjugnu 81.

U Prughjettu di Cunnessione Ferroviaria di Padma Bridge di 172 km hè previstu per esse cumpletu in 2024. Unu di i prughjetti più impurtanti in custruzzione da China Railway Group Limited (CREC) è finanziatu da u Bancu Export-Import of China.

Link ferroviariu, China Railway Major Bridge Engineering Group Co. Ltd. Passerà u ponte Padma, u più grande di u so tipu in Bangladesh, custruitu da

U Ponte Padma hè situatu à circa 40 km à sud-ovest di Dhaka è hà una lunghezza tutale di 9.8 km è u so ponte principale hè di 6.15 km.

A storia di attraversà u putente fiumu Padma trà decine di distretti in u Bangladesh miridiunali è a capitale di Dhaka solu cù battelli o barche hè finita quandu u ponte hà apertu à u trafficu in u ghjugnu di questu annu.

Cum'è un canale vitale chì cunnetta a rete ferroviaria transasiatica, u ligame ferroviariu hè previstu di sustene assai a connettività regiunale è u sviluppu ecunomicu di u Bangladesh.

Fonte: Xinhua

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*