U settore di i sistemi di irrigazione à pressione cresce cù l'esportazioni

U settore di i sistemi di irrigazione à pressione cresce cù l'esportazioni
U settore di i sistemi di irrigazione à pressione cresce cù l'esportazioni

Nuri Göktepe, Sicritariu Generale di l'Associazione Industriali di Irrigazione di Pressione (BASUSAD), hà dichjaratu chì facenu vendite domestiche è internaziunali cum'è membri, è chì travaglianu per espansione i sistemi di irrigazione à pressione in Turchia.

Esprimendu chì BASUSAD rapprisenta u 33 per centu di l'industria cù i so membri 80, Nuri Göktepe hà dichjaratu chì anu firmatu cunnessioni cummerciale impurtanti cù a fiera Growtech chì assiste ogni annu.

Nuri Göktepe, chì hà dichjaratu chì a Fiera Growtech, chì si terrà per a 21ª volta questu annu, hè impurtante perchè riunisce tutti i cumpunenti di u settore agriculu, hà dettu: "A mostra hè un prublema impurtante per tutti i cumpunenti di u settore agriculu. . Hè unu di i migliori esecutori di stu travagliu in Growtech. Cum'è BASUSAD, avemu participatu à a Fiera Growtech da i so primi ghjorni. Permette à diverse imprese agricule cum'è irrigazione, serre, sementi, fertilizzanti è piantini di scuntrà in l'arena internaziunale in termini di settori. Cum'è membri di BASUSAD, stabilimu cunnessioni cummirciali impurtanti cù visitatori domestici è stranieri.

ESPORTAMU IN PIÙ DI 40 PAESI

Nuri Göktepe, chì hà datu infurmazioni nantu à l'attività di l'associu, hà dettu: "Cum'è l'associu, avemu u scopu di furnisce a sulidarità prufessiunale, a cuuperazione è u scambiu d'infurmazioni riunendu l'imprese impegnate in a creazione è a diffusione di sistemi di irrigazione pressurizzati in Turchia è a produzzione. è u cummerciu di sistemi di irrigazione à pressione sottu un tettu. Producemu prudutti di classe mundiale chì appellu à u mercatu internaziunale. Esportemu in più di 40 paesi in Sudamerica, Nord Africa, Russia, Europa è Mediu Oriente. In l'ultimi anni, a nostra vendita di prudutti cuntinueghja à i mercati di Kirghizistan, Azerbaijan è Kazakistan, in particulare in Uzbekistan. L'articuli principali di l'esportazione sò sistemi di filtrazione, gruppi di valvule è tubi di irrigazione a goccia. Semu trà i paesi principali in u mondu in a produzzione di l'equipaggiu di irrigazione. In generale, 35 per centu di a nostra pruduzzione hè esportata à l'esteru. Continuemu à cresce in a nostra industria cù novi mercati ".

I SISTEMI DI IRRIGAZIONE MODERNI SONT ESPANSI

Apuntendu chì unu di l'inputs più impurtanti di u settore agriculu hè l'acqua, Göktepe cuntinueghja cusì: "Contrariu à a credenza populari, l'acqua hè una risorsa limitata, cusì a cunservazione di l'acqua hè un fattore impurtante in u settore agriculu. U 77% di l'acqua utilizata in u nostru paese, vale à dì 4/3, hè aduprata per l'irrigazione agricula. Trè quarti di l'irrigazione agricula hè fatta cù un metudu incontrolatu di irrigazione di inundazioni. In questu sistema, u campu hè quasi irrigatu, micca a pianta, perchè a mità di l'acqua spentu hè persa. A pruibizione di l'irrigazione di inundazioni per cumbatte a siccità hè d'impurtanza strategica per u nostru paese. Perchè l'acqua chì esce da a terra hè in realtà a pruprietà cumuna di a nazione sana è a so prutezzione hè impurtante. L'agricultori chì ottennu bassu rendimenti è scontranu i costi elevati cù u sistema di irrigazione liberata facenu perdite. Hà da vultà in diverse linee di cummerciale. Per quessa, vogliu attirà l'attenzione una volta di più nantu à l'impurtanza di l'agricultori chì ùn lascianu micca i so campi è sparghje l'usu di tecniche di irrigazione muderni pressurizzati per una agricultura sustinibili.

30 ESPOSITORI DI PIÙ DI 600 PAESI, 120 VISITORI DI PIÙ DI 60.000 PAESI SUNCONU À GROWTECH

Nutendu chì l'impurtanza di l'approvvigionamentu di l'alimentariu hè apparsu una volta di più cù l'effetti di a pandemia di Covid 19 è di u riscaldamentu glubale, u direttore di a fiera di Growtech Engin Er hà dettu chì l'industriali di irrigazione, i pruduttori è altri attori di u settore, indispensabili per l'agricultura, si riuniscenu à Growtech. .

Nutendu chì a Turchia hà un putenziale impurtante in a pruduzzione alimentaria è chì u nostru paese hà bacini agriculi impurtanti, Er hà enfatizatu l'impurtanza di l'irrigazione in u settore agriculu è spressione chì anu ottinutu una sinergia impurtante cù BASUSAD.

Sottulineendu chì a fiera Growtech hè impurtante perchè apre novi porte d'esportazione à u settore agriculu turcu, Engin Er hà dettu: "U numeru di paesi chì participanu è visitanu a fiera hè in crescita. Quist'annu, 30 espositori da più di 600 paesi è 120 visitatori da più di 60.000 paesi venenu à a fiera. Duranti a fiera, i membri di BASUSAD anu stabilitu ancu ligami impurtanti ligati à l'esportazioni in l'ultimi anni. Ci saranu novi participanti da i paesi europei, in particulare l'Olanda, è ancu da Francia, Germania è Italia. Per d 'altra banda, Ghjordanu, India, Sri Lanka, Oman, UAE, Kazakistan è America sò participanti impurtanti quist'annu. Turchia hè un pruduttore impurtante in questu settore, è agisce cum'è un ponte per elli à apre à u mondu esternu riunendu u settore cù cumpagnie straniere ".

Enfatizendu chì i padiglioni di quist'annu seranu stallati da l'Olanda, a Spagna, a Cina, l'Africa è a Corea di u Sudu, a participazione serà ancu più ricca è cuntinueghja e so parolle cusì: "Includeremu ancu l'avvenimenti chì sò tenuti l'annu passatu quist'annu. Duranti a fiera, ATSO Growtech Agricultural Innovation Awards, Mercatu di Prughjetti di Prughjetti di Rilevamentu di Vegetale, Prugramma di Cumitatu di Acquistu, riunioni B2B è cunferenze internaziunali si svolgeranu sottu l'urganizazione di Antalya Teknokent. sohbetTutti i nostri espositori è visitatori puderanu seguità l'agenda di u settore agriculu in Growtech ".

Nutendu chì Growtech hà da scuntrà per a 23a volta u 26-21 di nuvembre, i prufessiunali internaziunali di u settore agriculu, l'accademici è l'urganisazioni prufessiunali, Er aghjunse chì i sviluppi settoriali è l'ultime innovazioni in quantu à l'agricultura seranu presentati à u publicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*