Ci hè stata una lotta feroce in u Bosphorus Intercontinental Swimming Race

Una battaglia feroce hè stata in a Corsa Intercontinentale di Natazione di Bogazici
Ci hè stata una lotta feroce in u Bosphorus Intercontinental Swimming Race

Dimustrata cum'è a megliu urganizazione di natazioni d'acqua aperta in u mondu, Samsung Bosphorus Intercontinental Swimming Race hè stata tenuta per a 34a volta cù u sustegnu di IMM. Più di 5 atleti da 2400 cuntinenti anu natatu in a cumpetizione organizata da u Cumitatu Olimpicu Naziunale Turcu (TMOK), chì cunnetta l'Asia è l'Europa cù colpi in u Bosforu. L'unità di l'IMM sustene ancu sta grande urganizazione sottu a coordinazione di a Direzzione di a Ghjuventù è di u Sport IMM.

Riunendu più di 2400 atleti da cinque cuntinenti, a Corsa Intercontinentale Samsung Bosphorus hà iniziatu à 10:00 da Kanlıca Pier. 1243 nuotatori lucali è 1198 stranieri nutanu per ghjunghje à a fine in Kuruçeşme. A pista di 6,5 chilometri di Doğukan Ulaç in a categuria maschile per 48 minuti è 13 seconde; In a categuria femminile, Burcu Naz Narin hà pigliatu u primu postu cù un tempu di 48 minuti è 14 seconde. U direttore generale di City Lines di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Sinem Dedetaş era trà i nomi nantu à u podium per presentà i so premii à i cuncurrenti.

SUPPORTU PIU DA IMM

İBB hà cuntribuitu à l'urganizazione di l'urganizazione in parechji spazii. Sustentendu l'urganizazione sottu a coordinazione di a Direzzione di a Ghjuventù è Sport IMM, IMM è e so unità cunnesse anu attribuitu u Parcu Kuruçeşme Cemil Topuzlu à l'urganizazione. A pulizia, u mantenimentu è u paisaghju di l'area hè stata urganizata da u Dipartimentu di Parchi, Giardini è Spazii Verdi. E squadre İSTAÇ furnì a pulizia di u mare è di a costa di a barca di a superficia di u mare in i travaglii coordinati realizati da a Direzzione di i servizii marittimi. E squadre pertinenti cuntinuavanu à pulisce l'area dopu l'avvenimentu. E squadre İSTAÇ anu ancu realizatu studii di sensibilizazione mettendu 20 unità di separazione di rifiuti in l'area di attività sottu u cuntrollu di u Dipartimentu di Gestione di Rifiuti.

LINEA DI CITÀ PORTATE ATLETI IN FERRY

U ghjornu di a cumpetizione, l'atleti sò stati trasportati à u molo di Kanlıca Ferry cù i battelli City Lines. U stand di partenza, chì hà apertu a strada per u battellu, hè statu stabilitu cù u sustegnu di Spor Istanbul A.Ş. I spazii di doccia per l'atleti da aduprà sò stati furniti da İSKİ. A sicurità di i nuotatori era sottu a tutela di a Brigata di Fire İBB. Quattru barche gonfiabili motorizzate sò state pronte per tutta a cumpetizione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*