Prufittate di a spiaggia in u mezu di a steppa

Prufittate di a spiaggia in u mezu di a steppa
Prufittate di a spiaggia in u mezu di a steppa

A spiaggia artificiale di a municipalità metropolitana di Eskişehir, situata in Kentpark, hè inundata da i visitatori in a stagione estiva di u 2022. Mentre migghiara di invitati, sopraffatti da u clima caldu, gode di a spiaggia, i turisti domestici è stranieri mostranu ancu un grande interessu in a spiaggia.

A spiaggia artificiale di a Municipalità Metropolitana di Eskişehir, chì hè stata apprezzata da a ghjente di a cità è da i turisti chì venenu da fora di a cità, è hà attiratu un grande interessu in l'ultimi anni, hè diventata ancu u centru di l'attenzione questu veranu.

I citadini di Eskişehir, chì ùn hà micca mare, ma hè u primu è u più bellu esempiu cù a so spiaggia artificiale, cuminciaru à gode di u clima caldu in Kentpark da u 3 di ghjugnu.

Kentpark Beach, chì hè stata utilizata da 2022 persone trà u 3 di ghjugnu, l'iniziu di a stagione estiva 1, è u 10 d'aostu, offre una opportunità cù un gustu di u turismu di mare in Eskişehir. 242 invitati anu benefiziu di a piscina olimpica situata nantu à a spiaggia.

A spiaggia artificiale, chì hè longa 350 metri è hà piscine olimpiche, attrae l'attenzione di i turisti lucali è stranieri, è ancu di a ghjente di Eskişehir.

Mentre i citadini suffocati da u clima caldu si rinfriscà à a spiaggia è à a piscina, i salvatichi sò ancu di turnu contr'à l'affucazioni. Dichjarà chì i cuntrolli di l'acqua di a spiaggia sò realizati regularmente, l'autorità anu dichjaratu chì a spiaggia furnisce u serviziu trà 7:10.00 è 18.00:XNUMX XNUMX ghjorni à settimana.

I citadini chì anu dettu chì li piacia assai a spiaggia anu dettu: "Hè un grande privilegiu per piglià l'aria di mare in u mità di a steppa. Hè una bona alternativa soprattuttu per quelli chì ùn anu micca l'uppurtunità di andà in vacanze durante sta vacanze d'estate. Avemu ghjuntu cù i nostri amati è avemu avutu assai piacè. Vulemu ringrazià u nostru sindaco di a municipalità metropolitana Yılmaz Büyükerşen per avè furnitu sta opportunità ".

Per d 'altra banda, l'ospiti chì venenu à a spiaggia da l'esteru è l'esteru anu nutatu chì li piaceva a facilità, chì eranu curiosi dopu avè vistu i so ritratti è video.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*