U 100 ° Anniversariu di a Grande Vittoria di l'Associazione Contemporanea di Supportu di a Vita riunita

Associu per u sustegnu di a vita cuntempuranea riunita per l'annu di a Grande Vittoria
Tenuta a riunione di u 100esimo anniversariu di l'Associazione Contemporary Life Support

Contemporary Life Support Association (ÇYDD) hè in Akşehir è Afyonkarahisar in u 100 anniversariu di a Grande Battaglia Offensiva di u Cumandante in Capu, chì guidò l'armata turca sottu u cumandante in capu di Mustafa Kemal Atatürk fora di l'Anatolia è hà permessu. noi per diventà una nazione libera è indipendente è per stabilisce a Republica di Turchia.

100 membri è ghjovani da 58 filiali di ÇYDD in tutta a Turchia anu participatu à a riunione "216th Anniversary of the Great Victory", chì hè stata urganizata cù i cuntributi di i rami Akşehir è Afyonkarahisar di a Sede di ÇYDD, è anu sperimentatu a gioia di a vittoria inseme nantu à sta storica. ghjornu.

À a riunione chì hè accaduta in u centenariu di l'armata turca sottu u cumandamentu di Mustafa Kemal Atatürk, a Grande Offensiva, a battaglia più impurtante è decisiva di a Guerra di l'Indipendenza, è l'armata greca invasora ricunquistò e terre di u paese, ÇYDD hà dettu: "A Republica di Turchia camperà per sempre nantu à i passi di Atatürk!" disse.

U presidente ÇYDD Prof. Dr. Ayşe Yüksel, Vice Presidenti ÇYDD Lale Pilatin è Atty. Sedat Durna è i membri di u Cunsigliu di a Sede di ÇYDD Atty. A riunione, assistita da Nur Gercel, Garip Başakçi, Tanzer Boğan, Deniz Garip Yılmaz è Berfin Kuruş, è ancu i presidenti di filiale ÇYDD è i membri di u cunsigliu, hà iniziatu cù una cerimonia di corona in Piazza Akşehir Cumhuriyet; Dopu una stonda di silenziu, si canta l'Innu Naziunale. Dopu u colazione cù l'alimentariu, a Sede di u Fronte Occidentale, u Museu di Etnografia, u Museu di Archeologia, e Case Akşehir è a Casa Nasreddin Hoca sò stati visitati.

Facendu u discorsu d'apertura di a cerimonia tenuta in Akşehir, u presidente di a filiale di ÇYDD Akşehir, Bengü Semersatan, hà dettu: "Benvenuti in e terre induve hè gestita a liberazione di u paese da l'occupazione! U 20 d'aostu di u 1922, esattamente 100 anni fà oghje, Mustafa Kemal Atatürk hè ghjuntu à Akşehir è hà finitu i preparativi finali di a Grande Offensiva cù u so staffu quì. Semu fieri è felici di accoglie a sede è e filiali di ÇYDD in Akşehir in u 100 anniversariu di a Grande Vittoria. Vulemu ringrazià a nostra Sede è i rami per questa riunione storica ". disse.

Parlendu à a ceremonia, u presidente di ÇYDD Prof. Dr. Ayşe Yüksel hà dichjaratu ch'elli eranu tutti felici di esse inseme in u 100 anniversariu di a Grande Vittoria è hà dettu: "Un seculu sanu hè passatu da a Grande Vittoria Offensiva. Devemu a nostra Repubblica indipendente, laica è demucratica à sta grande vittoria ". disse. Dichjarà chì l'armata turca sottu u cumandamentu di Mustafa Kemal Atatürk, hà realizatu i preparativi finali di a Grande Offensiva in a sede di u Fronte Occidentale di Akşehir, Prof. Dr. Yüksel hà dettu: "Cum'è ÇYDD, avemu scontru u stessu ghjornu, esattamente 100 anni dopu, in Akşehir, induve Mustafa Kemal Atatürk hè ghjuntu esattamente 20 anni fà u 100 d'Aostu. Vivemu l'orgogliu è l'onore di questu inseme. Akşehir hà ghjucatu un rolu vitale in a vittoria di a nostra lotta per l'indipendenza ospitendu a sede di u Fronte Occidentale per 9 mesi è 10 ghjorni, cusì simu quì ancu oghje! Sapemu chì averemu ghjovani chì prutegeranu e rializazioni di a Republica è a purteranu à l’avvene. Hè assai significativu è preziosu per visità sti terri, u Quartier Generale di u Fronte Occidentale, chì era u puntu di resistenza di i ghjorni di speranza è di lotta cun elli. Cridemu chì i nostri ghjovani avè un avvene più cuntempuraneu ; Puderemu fà questu travagliendu inseme è continueremu à esse speranza per elli ". disse.

In u scopu di u prugramma in corso in Afyonkarahisar, l'area determinata da a Direzzione Regionale di Silvicultura per u 2th Anniversary di u ÇYDD Great Offensive Memorial Forest, induve 100 saplings seranu piantati in uttrovi, hè stata visitata è 20 campioni di mostra sò stati piantati.

Dumenica 21 d'aostu, u prugramma hà cuminciatu cù una visita à u Monumentu di a Vittoria di u Gran Attaccu. Dopu, una cerimonia hè stata tenuta à a Casa Şuhut Atatürk. Parlendu à a ceremonia, u presidente di a filiale di ÇYDD Afyonkarahisar, Serap Öztürk, hà dettu: "Benvenuti in Afyonkarahisar, a terra induve u nostru paese hè statu liberatu da l'occupazione è induve avemu guadagnatu a nostra indipendenza è libertà. Prutegeremu a nostra indipendenza chì avemu guadagnatu 100 anni fà à ogni costu è continueremu à travaglià inseme cum'è ÇYDD. Vulemu ringrazià a nostra Sede è i rami per questa riunione storica ". disse.

U presidente ÇYDD Prof. Dr. Ayşe Yüksel, in u so discorsu quì, hà dettu: "Cum'è ÇYDD, eramu in Samsun in 2019, in u 19 anniversariu di u 100 di maghju. U 4 di settembre di u 2019, eramu in Sivas à u 100 anniversariu di u Cungressu di Sivas. Oghje simu quì à u 100 anniversariu di a Grande Offensiva, cusì felice per noi. Da avà, tradiziunalizaremu sti manifestazioni sottu u nome di Grandi Reunione di Vittoria, ci scuntremu ogni annu cù i nostri membri è i ghjovani in issi paesi duve sò state vinte a nostra libertà è l’indipendenza, è assicureremu ch’elli imparanu a nostra storia naziunale. da fonti adatte è currette ". disse. Allora, Selin Özışık, facilitatore di l'Unità di u Centru di Ghjuventù Cuntempuranea (ÇGMB) hà fattu un discorsu.

U membru di ÇGMB Türkan Kurt hà lettu u comunicatu di stampa in nome di a Ghjuventù Cuntempuranea. Dopu à i discorsi, i squadre sò stati divisi è a Casa Atatürk hè stata visitata in cumpagnia di i guide.

Dopu à a Casa Atatürk, a Marcha di a Vittoria à Kocatepe, induve a Grande Offensiva hè stata lanciata, hè stata. Dopu un mumentu di silenziu hè statu fattu quì, e sezioni di l'Epica Kuvayimilliye di Nâzım Hikmet sò state lette da Çağdaş Genç. L'infurmazione generale nantu à a Grande Offensiva hè stata data da i guide di Kocatepe. Allora, u Capitanu Agâh Efendi Martyrdom hè statu visitatu in cumpagnia di guide. L'indirizzu di Atatürk à a Ghjuventù è a Risposta di a Ghjuventù à Ata sò stati letti da i ghjovani di a nostra succursale Afyonkarahisar.

L'infurmazione hè stata data da e guide nantu à u pianu di mudellu tridimensionale di l'area induve a Great Offensive Battle of the Commander-in-Chief hà fattu in u Centru di Promozione di l'Indipendenza. U 100 anniversariu di a Grande Reunione di a Vittoria hà finitu cù una visita à u Gran Martiriu di Assault.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*