U Metro Çekmeköy Sancaktepe Sultanbeyli Finirà 6 Mesi Prima

Cekmekoy Sancaktepe Sultanbeyli Metro Finirà à principiu di u mese
U Metro Çekmeköy Sancaktepe Sultanbeyli Finirà 6 Mesi Prima

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà assistitu à a cerimonia di partenza di a TBM (Tunnel Boring Machine) di a linea di metro Çekmeköy - Sancaktepe - Sultanbeyli. Per a custruzzione di a linea di 11 stazioni, chì hè di circa 8 chilometri, 2 TBM sò stati abbassati à u situ di custruzzione. Parlendu à a ceremonia, İmamoğlu hà dettu chì a fine di u prugettu hè stata ritardata da l'aumentu di u numeru di veiculi di scavi previsti da 4 à 6. Ricordendu chì a custruzzione di 10 metro in costruzione in Istanbul cuntinueghja rapidamente, İmamoğlu hà toccu l'affirmazioni di l'uppusizione chì i prughjetti di u metro sò stati fermati. Enfatizendu chì micca una sola metro hè stata fermata, İmamoğlu hà dettu: "Pendik -Tuzla è Kirazlı - Halkalı E nostre linee di metro sò state terminate perchè ci era menu di 15 per centu di prugressu per via di a circular emessa da a Presidenza. U permessu di una di e linee terminate hè vinutu. A faremu di novu. Aspittemu l'altru. Faremu e nostre offerte rapidamente è cuntinuemu a nostra strada cun un bang ", disse. Dichjarà chì cù u prughjettu Hızray, chì si estenderà da una estremità di Istanbul à l'altru, u trasportu unidirettuali duverà 50 minuti, İmamoğlu hà dettu: "Cusì, fornendu questa cunnessione cù e nostre 12 linee di metro chì cunnessu Istanbul sotterranei, stu trasportu veloce. nant'à l'assi livante-punenti si scontra cù i nostri altri metro nantu à l'assi nordu-sud, darà un vantaghju in quantu à l'urbanismu. Riducerà a pressione di u nordu ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluera di novu in Sultanbeyli per a parte dopu meziornu di u turnu d'oghje dopu l'apertura di a Biblioteca Kemal Tahir, chì hà tenutu ieri. İmamoğlu hà assistitu à a cerimonia di inaugurazione di a TBM di u metro Çekmeköy - Sancaktepe - Sultanbeyli, chì hè stata cuminciata à esse ricustruita in ghjennaghju 2019 dopu chì i prublemi di finanziamentu sò stati risolti, mentre a custruzzione hè stata fermata in ghjugnu 4 è era à u livellu di 2020 per centu. Dichjarà chì a custruzzione di 10 metri hè stata cuntinuata à u stessu tempu cun un grande saltu per aumentà a qualità di vita è u cunfortu di trasportu di i residenti di Istanbul, İmamoğlu hà dettu chì a linea di metro Bostancı-Dudullu è a linea di funicular Rumeli Hisarüstü - Aşiyan cumpletamente, KabataşHà datu a bona nova chì a linea Mecidiyeköy serà parzialmente aperta.

"Cuntinuemu fermamente cù i prughjetti di u metro"

In riferimentu à l'affirmazioni di i pulitici chì IMM hà firmatu a custruzzione di dui metro, İmamoğlu hà dettu: "Ci sò stati rapporti chì duie linee di metro sò state fermate in Istanbul. Ùn avemu micca firmatu u metro. Pendik - Tuzla è Kirazli - Halkalı E nostre linee di metro sò state terminate perchè ci era menu di 15 per centu di prugressu per via di a circular emessa da a Presidenza. U permessu per una di e linee terminate hè vinutu. A faremu di novu. Aspittemu l'altru. Faremu e nostre offerte rapidamente è cuntinuemu a nostra strada. Se ci fermemu digià, spiegheremu. Hè stata finita, avà faremu l'offerta. Avemu da fà una offerta più forte, più principiata, avemu bisognu di fà una offerta veloce. Spergu chì li metteremu in a so strada in u modu più currettu è cuntinuemu à tuttu u gasu ".

"SPERIMENTU L'ECCITAZIONE PIÙ ALTA DI SERVIR U UNU DI I DISTRITI DUVU NOI AMU POCHI VOTI"

Dichjarà chì ci era incertezza annantu à u prucessu di u metro quandu anu cuminciatu à travaglià, a ghjente di Sultanbey si dumandava quandu vene u prugettu, İmamoğlu hà dettu: "Avemu cuminciatu u prughjettu gestionendu bè u prucessu di finanziamentu è prestitu. Avemu una preparazione assai solida per a continuazione. Vulemu compie rapidamente. Vulemu chì Sultanbeyli ghjunghje à a cunnessione di u sistema ferroviariu chì pò ghjunghje à ogni centru di Istanbul u più prestu pussibule. A nostra pusizione di basa quì, a nostra postura etica pulitica, a nostra eccitazione hè più altu ch'è questu; Sò più entusiasmu di serve unu di i distretti induve avemu ricevutu menu voti. Perchè sò entusiasmu di cunvince elli, o piuttostu, di fà sentenu chì pudemu fà megliu. Averemu ancu questu, per grazia di Diu. Viderete. U nostru ventu soffiarà in modu diversu in e prossime elezzioni in Sultanbeyli ", disse.

I PROGETTI REDUCERÀ A PRESSIONE NORD

Spartendu l'infurmazioni chì 30 persone travaglianu in punti 2 in u scopu di u prugettu, u sindaco İmamoğlu hà cunclusu u so discorsu cusì:

"Avemu bisognu di portà u sistema ferroviariu in ogni angulu di Istanbul. Avemu bisognu di agisce prestu. Hè impurtante chì facemu una cunnessione chì vi purterà 75 chilometri da Sabiha Gökçen à Beylikdüzü -Esenyurt in guasi 50 minuti, cù Hızray, à quale attachemu una grande impurtanza soprattuttu per chì Istanbul per ottene una vita più efficace è più qualificata. à u puntu di l'urbanistica. Cusì, fornendu sta cunnessione cù e nostre 12 linee di metro chì cullighjanu Istanbul l'una à l'altru sotterraneo, stu trasportu rapidu annantu à l'asse est-ovest chì si riunisce cù l'altri metro in l'asse nord-sud darà un vantaghju per Istanbul in termini di urbanismu. Riducerà a pressione di u nordu. Creemu persone felici induve sò.

ENGİN ALTAY: "SE VA CUSI, ISTANBUL SERÀ FAMOSA CU U METRO"

U Vicepresidente di u Gruppu CHP Engin Altay, chì hà participatu à u prugramma di u presidente IMM in Sultanbeyli, hà dettu chì e cità principali di u mondu sò ghjunte in prima linea cù i so metro è hà dettu: "Se u sgiò Imamoglu cuntinueghja cusì, questu scuzzulerà u tronu di Londra. New York, Parigi è Mosca. Credu in questu. Cù sta energia, sti travaglii, sta velocità, sta velocità, questa energia, stu entusiasmu parenu purtà Istanbul à un puntu assai altu in a categuria di cità mundiale famose per i so metri in un annu o dui.

APERTURA IN 2023

Parlendu à a ceremonia, u Sicritariu Generale Diputatu IMM, Pelin Alpkökin, hà dettu chì u statu attuale di l'opere, "Avemu pigliatu l'apertura di a nostra linea 6 mesi in u primu locu. Avemu pruvatu à ottimisà e nostre linee. Apriremu a nostra prima fase in a seconda mità di u 2023. A nostra seconda fase, invece, cuntinueghja finu à a fine di u 2024, vale à dì, per a sezione finu à Sultanbeyli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*