Lettera da Öztunç di CHP per Nae Sao Paulo Ship

Lettera da Oztunc di CHP à Nae Sao Paulo Ship
Lettera da Öztunç di CHP per Nae Sao Paulo Ship

U Vicepresidente CHP per i Diritti di a Natura è e Politiche Ambientali Ali Öztunç hà scrittu una lettera à l'Ambasciata brasiliana in Turchia per a nave Nae Sao Paulo di a marina brasiliana, chì hè in strada per esse smantellata in İzmir Aliağa è cuntene amianto.

U vicepresidentu di CHP Ali Öztunç, in a so lettera; "Prendemu chì pigliate i passi necessarii per piantà immediatamente a spedizione di a nave di guerra nucleare Nae Sao Paulo in Turchia, chì creerà responsabilità legali per i dui paesi, è di piglià i passi necessarii per ricurdà a nave di guerra nucleare Nae Sao Paulo à u vostru. cunfini di u paese in cunfurmità cù l'ingiunzione sopra citata ".

A lettera scritta da u Vicepresidente CHP Ali Öztunç à l'ambasciadore brasilianu hè a seguente:

"Sgiò Ambasciatore di a Republica Federale di u Brasile in Turchia

U traspurtadore chjamatu Nae Sao Paulo hè partitu u 4 d'Agostu 2022 per ghjunghje à a Zona di Rottura di Navi Aliağa in İzmir.

In più di u prucessu di dismantling navi chì cuntenenu assai sustanzi periculosi, a contaminazione ambientale creata nantu à u mare è a terra, i cumpunenti di l'inquinamentu di l'aria sò ancu liberati in l'atmosfera in i travaglii realizati cù a fonte d'ossigenu è u metudu di taglio.

A Regione İzmir Aliağa hè una regione induve parechji prublemi di salute sò sperimentati per via di a carica di contaminazione attuale. I valori di a contaminazione di a regione sò assai sopra à i valori limite è ci sò parechji prublemi di salute in a regione in u risultatu.

U traspurtadore di l'aviò Nae Sao Paulo hè stata utilizata da a Francia in teste nucleari per parechji anni è cuntene una quantità significativa di rifiuti periculosi è dannosi, cumprese l'amianto è a radiuattività. Per quessa, u fattu chì a nave in quistione hè stata purtata à Aliağa per u dismantling hà ricevutu intensi reazzioni da u publicu turcu. Pùblicu demucraticu è sucità civile "Aliağa ùn serà micca a basura di u mondu!" cù u slogan di circà un dirittu contr'à a purtà di a ditta nave à e fruntiere di Turchia. In i ghjorni à vene, l'azzione ghjudiziaria serà ancu presa in questa direzzione.

Ùn avemu micca seguitu à traversu a stampa chì a partenza di a nave da e fruntiere brasiliane per u dismantling hà ricevutu una risposta larga da u publicu brasilianu è ancu in u nostru paese.

U Globo News hà dettu chì, in u scopu di a causa presentata da a 16a Corte Federale di Rio de Janeiro per l'annullamentu di l'offerta tenuta in u vostru paese per u smantellamentu di u traspurtadore Nae Sao Paulo, hè statu urdinatu un "injunctive injunctive". per a nave per vultà à a Baia di Guanabara, induve hè ancorata, però, hè statu spartu chì a decisione ùn hè micca stata ancu implementata.

Mr. Ambasciatore di a Republica Federale di u Brasile in Turchia,

Cum'è u Vicepresidente di u Partitu Principale di l'uppusizione CHP incaricatu di i Diritti di a Natura è di e Politiche Ambientali, Nae Sao, chì hà causatu una grande reazione trà i populi di i dui paesi, hà da creà responsabilità legali per i dui paesi in cunfurmità cù cunvenzioni internaziunali cum'è Cunvenzione di Basilea, Cunvenzione di Barcellona, ​​Protokollu di Izmir. Vi dumandemu di piglià i passi necessarii per piantà u trasferimentu di a nave di guerra nucleare Paulo in Turchia u più prestu pussibule è di ricurdà a nave di guerra nucleare chjamata Nae Sao Paulo à e fruntiere di u vostru paese in cunfurmità cù l'ingiunzione sopra citata ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*