Cos'è Pedofilia, Cos'è Pedofilia? Pedofilia in Law

Cos'è Pedofilia? Cos'è Pedofilia? Pedofilia in Legge
Cos'è Pedofilia, Cos'è Pedofilia? Pedofilia in Law

A pedofilia o pedofilia hè un disordine psicosessuale in quale una persona di una certa età trova i zitelli prepuberali sessualmente attrattivi è hà una orientazione sessuale versu i zitelli. E persone cun stu disordine sò chjamati pedofili o pedofili. I codici ICD è i codici DSM sò dispunibuli in modu chì pudemu definisce megliu stu termini. Sicondu i dati DSM-V, a pedofilia hè "urgenza sessuale recurrente, viulente, incontrollata contr'à i zitelli prepubescenti per 6 mesi". In novu, sicondu i dati DSM-V, per esse diagnosticatu da una persona di pedofilia, deve esse almenu 16 anni, è i zitelli chì anu interessatu deve esse più ghjovani di 11 anni. Inoltre, l'associu di una persona di 12 è 13 anni cù una tarda adolescenza ùn hè micca definita cum'è pedofilia. Hè da esse nutatu quì chì u periodu di l'adolescenza dura finu à l'età di 25 in l'omu. L'età media à a pubertà hè da 9 à 11 anni per e ragazze è 11 per i picciotti. E ragazze, ancu, sò generalmente fora di a pubertà à u mumentu di l'età di 14 anni. In l'articulu più detallatu nantu à questu sughjettu, cum'è una fonte ICD, a pedofilia hè definita cum'è attrazione sessuale in particulare o soprattuttu sentita sottu à 11 anni d'età. In ogni casu, hè ancu dichjaratu chì u limitu di età di 13 hè utilizatu cum'è un diagnosticu medico, cum'è in i dati DSM, a persona deve esse almenu 16 anni è a persona opposta deve esse 11 anni o menu. Hè più apprupriatu à utilizà e dati DSM cum'è una fonte, cum'è l'ICD dà infurmazione assai corta è insufficiente nantu à questi prublemi.

Ci vole à aghjunghje chì una persona chì assaltà sessualmente un zitellu ùn pò micca esse un pedofilu. Per fà stu diagnosticu, certi criterii deve esse cumpletu. À u cuntrariu, ci sò persone chì sò pedofili è ùn anu mai fattu un crimine in a so vita.

I pediatri sò tipicamente difficiuli di gode di l'adulti sessuali, ponu manca di fiducia in sè stessu, è trovanu relazioni cù i zitelli menu minacciati cà l'adulti. A tendenza di u pedofilu pò esse à u sessu oppostu o à u so propiu sessu. A maiò parte di i pedofili registrati sò omi, è questu hè assai raru in e donne. E donne pedofili si ammuccianu, impediscendu chì i so numeri sò cunnisciuti.

I pediatri spessu ghjunghjenu a satisfaczione sessuale toccu a vittima o fighjendu i genitali prima di u rapportu sessuale. E reazzione di a vittima à u mumentu di l'eventu pò esse timore (in particulare se a viulenza hè stata sperimentata), sorpresa o piacè passiu. U rapportu sessuale pò causà traumu assai seriu à u zitellu, soprattuttu s'ellu hè statu espostu à a viulenza. In certi casi, a vittima si senti culpèvule è angustiata per ùn sente micca l'avvertimenti di i genitori invece di avè u sessu. I zitelli chì sò stati assaltati sessualmente passanu spessu per una età adulta disturbata. I studii mostranu chì l'omi chì sò stati assaltati sessualmente cum'è i zitelli sò più prubabile di fà offese sessuale cum'è adulti. E donne chì sò stati assaltati sessualmente da i zitelli sò più propensi à cumpurtamenti autodistruttivi, cum'è l'addiction à a droga o u travagliu sessuale.

U Pediatrismu hè cunsideratu u più impurtante di i crimini sessuale in parechji ordini ghjuridichi europei cuntinentali. In generale, e penalità aumentanu cum'è l'età di a vittima è a distanza di età trà a vittima è l'aggressore aumenta. I più grandi punizioni sò generalmente dati à a sodomia (relazione inversa). Più di 50% di i perpetratori sò parenti, amichi di famiglia o cunniscenza di e vittime.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*