U primu trenu d'alta velocità esportatu da a Cina hè nantu à a Strada di l'Indonesia

U primu trenu d'alta velocità esportatu da Genie hè nantu à a strada di l'Indonesia
U primu trenu d'alta velocità esportatu da a Cina hè nantu à a Strada di l'Indonesia

L'Unità Elettriche Multiple (EMU) è u Trenu di Inspeczione Comprehensive (CIT), esportatu da a Cina à l'Indonésia è per esse utilizatu nantu à a ferrovia d'alta veloce trà Jakarta è Bandung, partianu da u portu di Qingdao à Indonesia.

U prugettu di treni d'alta velocità Jakarta-Bandung hè un esempiu di cuuperazione concreta trà a Cina è l'Indonesia in u quadru di a custruzzione cumuna di Belt and Road. L'EMU è u CIT mandati in Indonesia sò stati cuncepiti è fabbricati da Qingdao Sifang Company of China Railway Vehicles Corporation (CRRC).

U trenu hè statu custruitu apposta per a ferrovia d'alta velocità Jakarta-Bandung utilizendu standard chinesi cù una velocità massima di 350 chilometri per ora.

U primu batch di treni chì partenu da u portu di Qingdao sò previsti per ghjunghje in u portu di Jakarta in Indonesia à a fine d'aostu è dopu esse trasportati per strada à Bandung.

A ferrovia d'alta velocità Jakarta-Bandung, lunga 142 chilometri, hà una velocità massima di cuncepimentu di 350 chilometri per ora. L'intera linea usa tecnulugia cinese è standard chinesi. À a fine di a so custruzzione, sta linea serà a prima ferrovia d'alta velocità in Indonesia è in l'Asia sudorientale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*