Pigliate Seriu u Cumportamentu di Menzogna di i zitelli

Pigliate Seriu u Cumportamentu di Mentimentu di u zitellu
Pigliate Seriu u Cumportamentu di Menzogna di i zitelli

Scuole di a Fundazione di u Sviluppu ITU Sedat Üründül Kindergarten, Cunsigliu psicologicu è Specialists di Guida avvisanu i genitori nantu à i motivi chì ponu esse daretu à u cumpurtamentu di i zitelli minzogni.

I sperti dicenu chì una minzogna hè un attu deliberatu o una parolla fatta per ingannà a ghjente. In ogni casu, aghjusta chì ùn ci hè nisuna causa di preoccupazione in u cumpurtamentu di u zitellu à l'età di 5-6.

Siccomu u sensu di a realità in i zitelli ùn hè micca sviluppatu cumplettamente, hè abbastanza sbagliatu per cunsiderà "mentia" cum'è un disordine di cumpurtamentu in questu periodu. I zitelli ponu minti, qualchì volta influenzatu da a so imaginazione ricca, à volte per u scopu di difende si, è à volte perchè ùn anu micca a maturità cognitiva per valutà a verità cum'è l'adulti. In ogni casu, deve esse pigliatu in seriu, postu chì palesa alcune cause sottostanti di u cumpurtamentu di bugie.

Piuttostu chè esse scunfittu o scunfittatu, e famìglie affruntate cù minzogni duveranu vede questu cum'è una opportunità per cumunicà più strettamente cù u zitellu è educà ellu nantu à e cunsequenze di a minzogna.

"Quandu e famiglie capiscenu chì u zitellu mente, sentenu parechje emozioni inseme", disse Dr. Sedat Üründül I Specialisti di Cunsigliu Psicologicu è Orientazione di Kindergarten cuntinueghjanu e so parolle dandu esempii: "Hè bisognu di ignurà o di affruntà, a minzogna fermarà un trattu di personalità in i zitelli? A prima cosa da fà in una tale situazione hè di mantene a calma. Siccomu i zitelli ponu ricorrere à "mentia" per diverse razze, i genitori devenu prima determinà perchè i so figlioli ùn dicenu micca a verità.

"Ci pò esse parechje ragioni per chì i zitelli mintianu"

I sperti dichjaranu chì i zitelli ponu minti à e so famiglie per parechje ragioni diffirenti è listate sti mutivi cum'è seguitu;

  • Pò vulete esse accettatu
  • Puderà avè paura di disturbà.
  • Pò esse a paura di fà sbagli
  • Pò esse spressione una brama
  • Pò vulete evità sanzioni
  • Pò vulete esse apprezzatu
  • Pò esse a paura di a critica

À chì tipu di bugie i zitelli recurrenu?

Menzogna immaginaria: I zitelli trà l'età di 3-6 ùn puderanu micca esse capace di valutà è trasmette cù precisione a verità cum'è l'adulti. Per quessa, pò dì a verità cumminendu cù i so sogni. Un zitellu di 3 anni si n'andò in casa è disse à a so mamma: "U mo maestru hè cusì forte chì pò sradicà l'arburi in u giardinu". hè un esempiu di questu.

Falsi Minzogni: In certi casi, i zitelli puderanu avè amparatu à "mentire" da l'adulti. U zitellu chì tistimone una minzogna adulta pò nurmalizà a "bugia". Per esempiu, un adultu chì hè invitatu à un locu chì ùn vole micca andà per telefunu dice "Sò assai malatu, ùn puderaghju micca vene" accantu à u so figliolu. Sentendu questu, u zitellu pò pensà chì a minzogna hè normale è generalizà à a so vita sana. Per quessa, l'adulti deve esse assai attenti à parlà davanti à i zitelli.

Menzogne ​​investigative: Quì u zitellu scopre ciò chì hè cum'è di menti è sonda i cunfini. Sti tipi di bugie sò normali per u sviluppu di u zitellu.

Menzogne ​​difensive: Un altru tipu cumuni di minzogna in i zitelli hè a minzogna difensiva chì hà u scopu di ammuccià l'errore. U zitellu ricorre à a minzogna perchè sà chì hà fattu qualcosa di falsità è teme sanzioni s'ellu hè revelatu. Stu tipu di bugie sò spessu dite da i zitelli chì sò criticati, chì ricevenu riazzioni duri di fronte à i so sbagli, chì sò sanzionati, è chì sò furzati à a perfezione.

Lies Exalted: Questu indica chì u zitellu vole esse più rispettatu. Da u tempu à u tempu, i zitelli ponu ancu ricurdà à menti per guadagnà l'ammirazione o l'attenzione di e persone chì admiranu o amanu assai. Per esempiu, un zitellu chì vole guadagnà l'apprezzazione di u maestru pò dimustrà chì hà fattu qualcosa chì ùn hà micca fattu.

"Avemu da esse un esempiu per i zitelli è valurizà l'onestà"

L'adulti devenu esse mudelli per i so figlioli. Ùn importa micca l'età di i zitelli, hè necessariu di dì a verità in una lingua adatta à l'età. Ogni minzogna detta sia scuzzulate a so fiducia in l'adulti è dà un esempiu negativu per elli in questu sensu.

Quandu u zitellu cunfessa un sbagliu o un misbehavior, hè necessariu di rispettà l'onestà chì hà dimustratu è micca impone sanzioni per ellu per u so sbagliu. Se u zitellu hè sanzionatu per un cumpurtamentu chì hà cunfessu, ùn hà micca sceltu di sparte a situazione cù a so famiglia a prossima volta. In una tale situazione, hè necessariu di lodallu per a so onestà è ancu di dichjarà chì u so cumpurtamentu ùn hè micca appruvatu.

Ignore ùn hè micca un metudu appropritatu per estingue stu cumpurtamentu. Hè assolutamente necessariu di cunfruntà cù a minzogna ditta da u zitellu.

"Ùn duvemu micca reagisce eccessivamente è evità a pressione"

Un zitellu chì teme una reazzione eccessiva à l'avvenimenti di ogni ghjornu pò minti. Per questu mutivu, i reazzioni indicati devenu esse misurati. Hè impurtante di sprime e reazzione à i misbehavior di i zitelli in una lingua approprita. Altrimenti, u zitellu pò minti per ammuccià u so prossimu misbehavior. Sapendu chì u zitellu pò parlà à i so genitori di i so brami, di i so prublemi, di i so preoccupiesi è di i so preoccupiesi, u mantene à l’alluntanu di u cumportamentu « bugia ».

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*