Cuncepisce u vostru ghjocu di tenda

Cuncepisce u ghjocu Take Your Witch
Cuncepisce u vostru ghjocu di tenda

A basa di tecnulugia è innuvazione di Turchia, a Valle di l'Informatica, accoglierà un avvenimentu impurtante per u mondu di u cuntenutu digitale. U Digital Animation and Game Cluster Center (DIGIAGE) situatu in a valle accoglierà i disegnatori di ghjoculi da 1 paesi differenti trà l'11u di u 21 di settembre. À u DIGIAGE Next Summer Camp with Games, induve più di un milla participanti sò previsti à u livellu internaziunale, i sviluppatori di ghjocu stanu in tende per pruduce è divertite. U campu induve a participazione in linea hè ancu pussibule; Riunirà parechji cumpunenti di l'ecosistema cum'è i disegnatori di ghjoculi, i sviluppatori di software, i pruduttori di cinema digitale è di film d'animazione, è sceneggiatori.

Informatics Valley General Manager A. Serdar İbrahimcioğlu enfatizatu chì anu purtatu i campi DIGIAGE à una dimensione internaziunale è hà dettu: "Avemu scopu di cuntribuisce à a produzzione di valore à u livellu internaziunale in u campu di i ghjoculi. Riunisce i ghjovani di e diverse culture hè assai preziosu, postu chì a diversità ghjoca un rolu impurtante in a generazione di idee originali ". disse.

U OBJECTU hè DI Sviluppà L'ECOSISTEMA

DIGIAGE, chì hè statu stabilitu per sustene l'ecosistema di sviluppu di u ghjocu turcu, hà u scopu di portà e risorse umane à u settore, per esse un ponte trà u settore publicu è privatu, è per cuntribuisce à u sviluppu di studi di ghjocu cù i campi chì urganizeghja. Dopu à u campu d'inguernu di DIGIAGE tenutu in linea, sta volta u DIGIAGE Next Campu d'estate cù u ghjocu serà tenutu in furmatu hibridu.

PAESI PAESI SONO INVITATI

U campu d'estate, chì si terrà in Informatica Valley trà 1-11 settembre 2022 sottu l'auspici di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, riuniscerà i sviluppatori di ghjoculi di tuttu u mondu in Vadi. 21 paesi sò stati determinati per a participazione in faccia à u campu, induve l'applicazioni di participazione in linea sò state ricevute da tuttu u mondu. Sti paesi; Macedonia di u Nordu, Bosnia è Herzegovina, Kosovo, Bulgaria, Grecia, Ungheria, Romania, Paesi Bassi, Germania, Francia, TRNC, Azerbaijan, Uzbekistan, Tatarstan, Kazakhstan, Pakistan, Tunisia, Nigeria, Qatar, Kuwait, UAE.

MILLA PARTICIPANTI

Più di mille sviluppatori di software, diseggiani, scrittori, editori, publicitari è amministratori in l'ecosistema di u ghjocu sò previsti per assistisce à u campu. I diseggiani, chì si riuniscenu fisicamente è in linea cù a cunniscenza di a cuuperazione glubale, cuncepiscenu i so prughjetti è li presentanu à a ghjuria internaziunale durante u campu di 10 ghjorni. Participanti; Si mostrarà pruduciendu in trè categurie: Scenariu di ghjocu-Text, Disegnu di caratteri di ghjocu-Animazione grafica è Meccanica di ghjocu-Software.

L'OPPORTUNITÀ SERÀ APERTE

DIGIAGE offre parechje opportunità à i studi di successu à a fine di u campu. Alcune di e novi idee di ghjocu chì i squadre sò ghjunti seranu sustinuti da DIGIAGE à u campu, induve l'idee di cuntenutu di a nova generazione cum'è metaverse è blockchain diventeranu ancu in prughjetti cù categurie tradiziunali di ghjocu. Grazie à queste opportunità, ci sarà l'uppurtunità di cunnessione internaziunale è spartera di a forza di travagliu. U putere di produzzione di ghjocu chì Turchia offre à u mondu crescerà è emergeranu opportunità d'esportazione di cuncepimentu. U campu permetterà ancu di emergeri novi studi.

IN COLLABURAZIONE PUBLIC-PRIVATA

DIGIAGE Summer Camp serà supportatu da TOBB, DEİK, YTB, TIKA, Yunus Emre Institute, Maarif Foundation è Müsdav, in particulare u Ministeru di l'Affari Esteri, u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport è l'Organizazione di i Stati Turchi. Inoltre, TRT, AA, Turkcell è Samsung cuntribuiscenu ancu à u campu.

U SUPPORTU DI MENTORING SERA OFFRUTU

I vuluntarii chì participanu à u campu è i lettori di i dipartimenti di cuncepimentu di ghjocu digitale di l'università risponderanu à e dumande di i diseggiani in faccia è in linea durante u prucessu di prugramma. Aiuterà i participanti à migliurà u so cuntenutu facendu cumenti nantu à i so disinni. Più di mille participanti si diverteranu è pruduceranu à stà in tende. I participanti chì si qualificanu per a participazione dopu à a valutazione di l'applicazioni puderanu prufittà di e facilità in u camping gratuitamente.

APERmu DIGIAGE À U MONDU

U direttore generale di l'Informatics Valley, İbrahimcioğlu, hà spiegatu chì anu enfatizatu "tecnulugie utili in l'arena naziunale è internaziunale" mentre cuncepìu a visione di l'Informatics Valley, è hà dettu: "Portemu DIGIAGE da l'arena naziunale à l'internaziunale cù e cullaburazioni glubale chì avemu realizatu in u mondu. industria di ghjoculi. Avemu dimustratu quantu seriu pigliamu u sviluppu di u ghjocu attraversu i campi di ghjocu DIGIAGE è l'attività DIGIAGE, chì avemu avutu prima cù u slogan "Let's Play the World Together".

A GIOVANI DI CULTURE DIVERSE

U campu ch’elli feranu in settembre; Nutendu chì riunirà esperti, investitori è accademichi, İbrahimcioğlu hà dettu: "U scopu di cuntribuisce à a produzzione di valore à u livellu internaziunale in u campu di i ghjoculi. Riunisce i ghjovani di e diverse culture hè assai preziosu, postu chì a diversità ghjoca un rolu impurtante in l'emergenza di idee originali. Vulemu chì più paesi sò invitati à l'avvenimentu in l'anni à vene ".

CONTRIBUIRÀ À L'ECOSISTEMA

İbrahimcioğlu hà dettu chì u campu hè una di l'attività in quale u mottu "U futuru hè quì" vene à a vita è hà dettu: "A struttura di u prucessu di sviluppu di u ghjocu, cum'è custituitu di parti cum'è scenariu, grafica è software, richiede u riunione di diverse cumpetenze. Cum'è Bilişim Vadisi, cuntinuemu à cuntribuisce à u sviluppu di l'ecosistema di ghjocu in u nostru paese urganizendu campi di sviluppu di ghjocu duie volte à l'annu ".

Terminu di candidatura: 28 d'aostu

Per i participanti di l'applicazione in linea, a pantalla di l'applicazione resta aperta in tuttu u campu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*