"Darülmülk Konya Seljuk Palaces Exhibition" hè stata aperta in Istanbul

Darulmulk Konya Selcuklu Palaces Exhibition hè stata aperta in Istanbul
"Darülmülk Konya Seljuk Palaces Exhibition" hè stata aperta in Istanbul

A "Darülmülk Konya Seljuk Palaces Exhibition", preparata in cuuperazione cù u Ministeru di a Cultura è u Turismu è a Municipalità Metropolitana di Konya, incontra i visitatori in u Museu d'Arte Turca è Islamica di Istanbul. U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dichjaratu chì facenu sforzi seri per spiegà Konya in ogni sensu è hà dettu: "Hè un centru di visita impurtante in particulare per i turisti chì venenu à Istanbul. Konya hè una capitale, Istanbul hè una capitale. Hè nata una mostra impurtante chì combina sti dui capitali. disse. A mostra, chì hè custituita da 140 opere chì ùn sò micca state esposte prima, a maiò parte di e quali sò state truvate in scavi archeologichi recenti, serà aperta à i visitori finu à u 25 d'aostu.

"Darülmülk Konya Seljuk Palaces Exhibition", chì hà u scopu di prumove l'arte è l'architettura di u Statu Seljuk Turcu à livellu naziunale è internaziunale, u Palazzu Darülmülk situatu nantu à Konya Alaaddin Hill, u Palazzu Kubadabad custruitu da Alaeddin Keykubad intornu à u Lavu Beyşehir è u Palazzu Filobad, chì hè stimatu di esse intornu à Konya Akyokuş hè custituitu di artefatti scuperti durante scavi.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà visitatu a mostra tenuta in u Museu di l'Arte Turca è Islamica di Istanbul è hà esaminatu l'opere più eccezziunali ottenute da e rovine di u palazzu in Darülmülk Konya.

Facendu valutazioni nantu à a mostra, u sindaco Altay hà dettu chì Konya hè una cità chì hè stata u centru di civilisazioni assai impurtanti, partendu da Çatalhöyük finu à oghje, ma chì hà campatu in u so apogeu quandu era a capitale Seljuk.

L'ESPOSIZIONE ACCOGLIE I SO VISITORI IN CORU DI ISTANBUL

Nutendu chì cum'è a municipalità metropolitana, facenu sforzi seri per spiegà Konya in tutti i sensi, u sindaco Altay hà dettu: "Portemu a 'Esposizione di Palazzi Darülmülk Seljuk', chì hè attualmente in mostra in Istanbul, à i nostri visitatori in u core di Istanbul. Istanbul. Parechje di e 140 opere selezziunate sò in mostra quì per a prima volta. Questa mostra custituisce ancu una tappa impurtante in i nostri sforzi per spiegà i Seljuks è a capitale Seljuk, Konya. Hè un centru di visita impurtante in particulare per i turisti chì venenu à Istanbul. Konya hè una capitale, Istanbul hè una capitale. Emerge una mostra impurtante chì unisce sti dui capitali. Invitemu tutti i nostri visitatori à vede a nostra mostra. Grazie mille à quelli chì anu cuntribuitu ". disse.

"Studiu assai impurtante chì mostra u locu di Konya in a storia turca-islamica"

U Direttore Provinciale di Cultura d'Istanbul, Coşkun Yılmaz, hà dichjaratu chì a mostra hè una di l'opere più impurtanti chì mostra u postu di Konya in a storia turco-islamica è hà dettu: "Ricordendu Konya cum'è un darülmülk; Hè assai impurtante chì mostra a so pusizioni centrata in Seljuk in a storia turca è islamica. Inoltre, un studiu assai impurtante hè apparsu chì riflette a ricchezza di Konya in quantu à a storia suciale, pulitica, ecunomica è intellettuale. Pensu chì serà una attività centrata in l'arti per dì u valore storicu di Konya, partendu da Istanbul, à u mondu. Vogliu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

"L'ŒU PIÙ MAGNIFICI DI L'ERA SELJUK SONT SPOSTU DA A CAPITALE SELJUK À A CAPITALE OTTOMANA"

Cumitatu d'urganizazione di l'Esposizione Membru Assoc. Dr. Muharrem Ceken hà dettu: "Avemu creatu sta mostra selezziunate 140 opere in i musei Konya. In fattu, l'opere in questa mostra sò i materiali archeologichi di i trè palazzi chì rapprisentanu Darülmülk Konya. I più impurtanti di sti palazzi sò u Palazzu Konya è a 2ª Mansion Kılıçarslan. 2. I tile in a Mansion di Kılıçarslan è parechji rilievi di petra nantu à u muru di u Palazzu Konya, è ancu i plasters utilizati in l'internu di u palazzu, sò usati in u disignu è i decoru. Parechji artefatti truvati durante i scavi di u Palazzu Kubadabad in Beyşehir sò ancu inclusi in questa mostra. L'opere più magnifiche di l'era Seljuk sò stati spustati da a capitale Seljuk, Konya, à a capitale ottomana da Darülmülk. disse.

"Capisce u SELJUK hè di capisce i travaglii chì anu fattu"

Membre du comité d'organisation de l'exposition Prof. Dr. Alptekin Yavaş hà dettu: "I selgiuchi sò i nostri antenati chì pusonu i fundamenti di a Turchia. Capisce elli hè di capisce i travaglii chì facenu. A ghjente di Konya hè assai furtunata, ponu vede ogni ghjornu, ma a ghjente in Istanbul o in altrò ùn pò micca. In questa occasione, sta mostra hè assai impurtante. I visitatori vederanu artefatti, alcuni di i quali sò esposti per a prima volta. I palazzi sò i lochi induve i Seljuks exhibiu tutte e so cumpetenze decorative è architettoniche è u gustu esteticu à u più altu livellu. Se pudemu intruduce l'opere più distinti di sti palazzi, avemu da presentà un pocu i Seljuks. Spergu chì ci saranu assai visitatori ". hà fattu a dichjarazione.

I visitori naziunali è stranieri chì visitanu l'esposizione anu ancu dichjaratu ch'elli eranu assai impressiunati da l'opere è ringrazianu quelli chì anu cuntribuitu.

PÀ A PRIMA VOLTA, SONO OPERE SONO PRESENTATE

A mostra, induve l'inscription di riparazione datata 1203, chì hè l'unicu documentu chì appartene à u castellu internu di Konya, hè esposta per a prima volta, palesa parechje opere di palazzi è palazzi chì sò sopravvissuti da u magnificu legatu di i Seljuks, chì anu fattu Turchia. a so patria. Trà l'opere in a Collezione di u Museu di Konya, chì ùn sò mai stati esposti prima, ci hè ancu una munita chì appartene à ogni sultan Seljuk cuniatu in a capitale, Konya. A maiò parte di l'artifacti esposti sò custituiti da 140 artefatti chì sò stati truvati in scavi archeologichi recenti è chì sò in u magazzinu di u museu è ùn sò micca stati esposti prima.

"Darülmülk Konya Seljuk Palaces Exhibition" continuerà à accoglie l'amatori d'arte in u Museu di l'Arte Turca è Islamica di Istanbul finu à u 25 d'Aostu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*