A carenza di ferru (anemia) pò causà pesu!

L'anemia da carenza di ferru pò causà pesu
A carenza di ferru (anemia) pò causà pesu!

U dietista Tuğçe Sert hà datu infurmazioni nantu à u sughjettu. U tipu più cumuni di anemia in u mondu hè l'anemia da carenza di ferru. L'Organizazione Mondiale di a Salute definisce un valore di hemoglobina sottu 12 g/dl in e donne è sottu 14 mg/dl in l'omi cum'è anemia. L'emoglobina, chì dà à e cellule di u sangue u so culore rossu è porta l'ossigenu in u sangue, cuntene ferru in a so struttura. Quandu ci hè una mancanza di ferru in u corpu, a produzzione di l'emoglobina, chì porta l'ossigenu à i tessuti, ùn pò micca esse abbastanza è "anemia da carenza di ferru" si trova.

A carenza di ferru rende difficiuli di perdiri pesu

A carenza di ferru hè un prublema di salute chì affetta indirettamente parechji miccanismi di u corpu. In presenza di carenza di ferru, a gestione di pisu diventa difficiule. Siccomu provoca a carenza d'ossigenu in l'organi è i tessuti cù l'anemia, u metabolismu rallenta in questa direzzione. E persone cun carenza di ferru ùn ponu micca vede u risultatu desideratu nantu à a scala, ùn importa micca quantu a dieta è l'eserciziu, per via di un fornimentu d'ossigenu insufficiente à l'organi è i tessuti è una diminuzione di l'emoglobina. Per quessa, hè assai impurtante per avè un teste di sangue prima di u prucessu di dieta.

Chì sò i sintomi di a carenza di ferru?

Fatica, debulezza, desideriu constante di dorme, friddu estremu, perdita di l'appetite, perdita di capelli è intorpimentu in e mani è i pedi

Perchè avemu a carenza di ferru in u nostru corpu?

Deficienze d'absorzione (dopu a cirurgia stomacu è intestinali, dopu a cirurgia bariatrica, malatie intestinali), in i casi induve a perdita di sangue si trova (periodi menstruali in e donne, sanguinamentu gastru, etc.) è quandu u ferru suffissu ùn hè micca cunsumatu in a dieta (restrizzione dietetica, insufficiente). u cunsumu di carne rossa è verdura à foglia verde)

Quantu ferru avemu bisognu ogni ghjornu?

I bisogni di ferru ogni ghjornu di e donne sò più altu ch'è l'omi. Mentre chì e donne trà l'età di 19-50 anu bisognu di 18 mg di ferru per ghjornu, u requisitu di ferru per l'omi hè di 8 mg. Hè 27 mg / ghjornu per e donne durante a gravidanza.

Chì cibi sò boni per a carenza di ferru?

Carni rosse, bianche, pesci, verdure a foglia verde (spinaci, bietole, collard greens, etc.), ova, uvetta, prugne, melassa, legumi (fagioli, ceci, lenticchie, fagioli, etc.) è sementi oleosi (noce, nocciola), amandula)

Cumu duvete manghjà se avete una carenza di ferru?

Per aumentà l'assorbimentu di ferru, hè impurtante cunsumà cibi ricchi di ferru è cibi ricchi di vitamina C inseme. (Quandu si manghja carne, pollo, pisci, pudete sceglie una insalata preparata cù limonu è ligumi verdi)

- Cunsumà carne rossa 2-3 ghjorni à settimana

- Fate cura di cunsumà 1 ovu ogni ghjornu. Ùn vi scurdate di aghjunghje frutta, prezzemolo, sucu d'aranciu à u vostru colazione per aumentà l'absorzione di ferru in ova.

Pruvate micca di cunsumà tè per u colazione, perchè u tè impedisce l'assorbimentu di ferru. Pudete cunsumà u tè cù limonu 1 ora dopu à manghjà.

Cunsumà 1 cucchiara di melassa di carrube per u colazione risponde à alcuni di i vostri bisogni di ferru di ogni ghjornu.

Cunsumà u pane integrale o di segale invece di pane integrale. U pane di granu sanu causa una carenza di ferru in usu à longu andà.

- Mentre cunsumu sementi d'oliu (noci, avellana, amanduli) trà i pranzi, pudete sceglie u tè di rosa canina, chì hà un altu cuntenutu di vitamina C.

-Attentu à ùn cunsumà cibi cù un altu cuntenutu di calciu è cibi cù un altu cuntenutu di ferru inseme (yogurt è spinaci, latti è ovu, iogurt è carne, etc.)

- Cunsumà legumi è grani inseme, è cunsumendu una insalata cù assai verdura, prezzemolo è limone, aumenterete l'assorbimentu di ferru in legumi è cereali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*