Denizli Oil Wrestling vince a Golden Belt Orhan School

I lottatori di l'oliu di Denizli mettenu in scena lotte mozzafiato
Denizli Oil Wrestling mette in scena Lotte stupente

Denizli Oil Wrestling, urganizata in cuuperazione cù a municipalità metropolitana di Denizli è a municipalità di Pamukkale, hà assistitu à lotte mozzafiato. Orhan School, chì hà scunfittu l'ultimu campionu di Kırkpınar Oil Wrestling Cengizhan Şimşek in a finale di l'urganisazione gigante induve si sò stati cuncorsi feroci, hà vintu u cinturione d'oru.

In a "Denizli Oil Wrestling", chì hè stata urganizata in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Denizli è a Municipalità di Pamukkale, è hà assistitu à lotte mozzafiato durante u ghjornu, u cinturione d'oru hè statu trovu. Cengizhan Şimşek, İsmail Balaban, Ali Gürbüz, Orhan School, Recep Kara, Fatih Atlı, Mehmet Yeşil Yeşil, Şaban Yılmaz sò trà i lottatori chì anu vintu u cinturione d'oru in a Kırkpınar Oil Wrestling Wrestling in Denizli Oil Wrestling, chì hà iniziatu a prima mattina. in u Complexe di Ghjochi Sportivi Tradizionali Turchi di a Municipalità Metropolitana. In più di Osman Aynur è Mustafa Taş, 500 wrestlers si battevanu ferocemente. U Procuratore Pùblicu di a Corte Suprema Bekir Şahin, l'ex Ministru di l'Ecunumia Nihat Zeybekci, u guvernatore di Denizli Ali Fuat Atik, u deputatu di Denizli di u Partitu AK Şahin Tin è Ahmet Yıldız, u sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli Osman Zolan, u sindaco metropolitanu di Balıkesir è u presidente di l'Unione di lotta petrolifera Yılmaz. A sindaca di Pamukkale Avni Örki, i sindaci di u distrittu, i rapprisentanti di u partitu puliticu è decine di millaie di citadini anu assistitu. Mentri l'affari di Denizli Oil Wrestling, à quale Denizli hà dimustratu un grande interessu, era l'affari Zafer Katrancı, a cumpetizione tenuta in 14 lunghezze hè stata seguita da u lottatore capu di Denizli Hüseyin Çokal, pruprietariu di u "Eternal Golden Belt" di Kırkpınar Oil Wrestling.

A partita finale hè stata mozzafiato

I citadini fighjulavanu a lotta feroce di i lottatori chì sudavanu per ottene una cintura d'oru in l'ancestrali cuncorsi di lotta d'oliu, chì durò finu à 22.00:40. Ali Cengizhan Şimşek, chì hà scunfittu Serhat Gökmen in a semifinale, hè diventatu a prima persona à ghjunghje in a finale, mentri Orhan School hà scunfittu Ertuğrul Dağdeviren è hà fattu a so marca in a finale. Mentre a dura lotta durò per XNUMX minuti, diventò u campionu di l'Orhan School Denizli Oil Wrestling, scunfittendu l'ultimu campionu di Kırkpınar Cengizhan Şimşek, è hè stata premiata a cintura d'oru. Ertuğrul Dağdeviren è Serhat Gökmen sparte u terzu postu in Denizli Oil Wrestling, induve Cengizhan Şimşek era secondu. Medaglie è trofei per i migliori lottatori in Denizli Oil Wrestling, u Procuratore Capu di a Corte Suprema Bekir Şahin, u guvernatore di Denizli Ali Fuat Atik, u deputatu di u Partitu AK Denizli Şahin Tin, u sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli Osman Zolan, u sindaco di Pamukkale Avni Örki è u presidente di a Federazione Tradizionale Turca Wrestling İbrahim. Türkiş hà datu inseme. Inoltre, plaques sò state presentate à individui è istituzioni chì anu cuntribuitu à l'avvenimentu.

"Protegeremu questi valori chì ci sò stati lasciati da i nostri antenati"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Osman Zolan, in u so discorsu à i membri di a stampa, hà dettu: "Oghje, avemu avutu u piacè di prutezzione di u nostru sport ancestrali, a lotta d'oliu, ereditata da i nostri antenati, in u nostru cumplessu di ghjoculi sportivi tradiziunali di a municipalità metropolitana. Avemu creatu una zona di visualizazione assai bella quì, i nostri citadini fighjanu a lotta cun interesse. Felice chì avemu fattu ", disse. Nutendu chì i citadini anu dimustratu un grande interessu in a lotta di l'oliu, u sindaco Zolan hà dettu: "Perchè i nostri citadini sò ghjunti in corsa quandu anu intesu parlà di un valore (lutta) chì vene da i nostri geni. Li ringraziu assai. Speremu, prutegemu questi valori chì ci sò stati lasciati da i nostri antenati, è ùn li lasciaremu mai sparisce. Ci vole à mette in cuntattu i nostri ghjovani, i nostri figlioli cù i nostri sport tradiziunali, i nostri valori è purtarili à l'avvene abbellenduli. Spieghendu chì anu urganizatu una urganizazione in l'atmosfera di Kırkpınar, u sindaco Zolan hà dettu: "Avemu assistitu à a lotta di centinaie di lottatori, 43 di i quali eranu i principali lottatori. Spergu chì cuntinuemu à mantene queste bellezze vive una volta è una volta. Felicitate tutti i nostri lottatori chì sudanu in a piazza privata di Denizli è li auguru successu continuu.

"Questu hè degnu di Denizli"

A sindaca di Pamukkale, Avni Örki, spiegò chì cum'è una municipalità, urganizanu assai avvenimenti è prugrammi, tutti anu un locu diversu, ma a Denizli Oil Wrestling chì urganizanu hà un gustu diversu. Dichjarà chì a lotta l'hà purtatu in u passatu è chì i so antenati anu avutu l'uppurtunità di sente ciò chì campavanu in quellu periodu, u presidente Örki hà dettu: "Mentre stu prugramma hè inauguratu, e mani sò aperte è e preghiere sò fatte. Sentu a felicità è a pace di pudè prutege stu patrimoniu ancestrali. Esprimendu chì facenu Denizli Oil Wrestling in una magnifica facilità, u presidente Örki hà dettu: "Semu in una magnifica facilità custruita per i sport tradiziunali. I nostri lottatori sò ghjustu accantu à noi, pare chì avemu intrutu in a lotta. Ùn hè micca esageratu per dì chì a facilità hè un locu grande per u nostru Denizli è u nostru paese ". Spieghendu chì l'ultimu avvenimentu era u primu di a lotta di l'oliu, u sindaco Örki hà dettu: "Avemu dettu chì questu seria bonu per Denizli. Quist'annu, facemu assai più bella, assai più magnifica cù a Municipalità Metropolitana di Denizli. Ringraziu sinceramente tutti quelli chì anu cuntribuitu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*