A spartera di a pruprietà ereditata attraversu l'Azione per a Dissoluzione di Partenariatu

Casu per a dissoluzione di l'associu
Casu per a dissoluzione di l'associu

Centinaie di millaie di persone mori ogni annu in u nostru paese. Cù l'avvenimentu di a morte, l'eredi diventanu u dirittu à a pruprietà di u mortu, vale à dì l'eredi. Tuttavia, hè indispensabile à realizà diverse azzioni legali è transazzione per a ricunniscenza attuale di u statutu legale di stu statutu di u dirittu è a distribuzione di i beni eredi trà l'eredi.

Se l'statìstiche di i casi criminali sò esaminate, si vedrà chì i casi legali è l'affari più cumuni in u nostru paese sò e transazzioni ereditarie, vale à dì e transazzioni ligati à u sparte di l'eredi. Infatti, ottene u certificatu di eredità (certificazione di eredità), pagamentu di l'eredità è i tributi di rigalu, casu di determinazione di u patrimoniuIdentificazione di e pruprietà di l'eredità attraversu l'apertura di u duminiu, fendu l'accordu di divisione di l'eredità, dissoluzione di partenariatu Hè pussibule di eliminà a cullaburazione di l'eredi, di apre u testamentu, di rinfurzà a vulintà, di dumandà una compensazione per l'occupazione ingiusta cù u casu ecrimisil, di furnisce a cundizione d'impedimentu di l'usufruttu mandendu una lettera d'avvertimentu per fà una pretesa à l'azzionisti, è parechje altre transazzione di u dirittu di eredità.

Cù u ricivutu di u certificatu di eredità, l'eredi deve prima sapè s'ellu si ponu ghjunghje à un accordu trà elli, per questu duveranu fà negoziazioni raziunali è esse cuscenti chì u modu di l'accordu hè assai più prufittuamente per elli sia materiale è morale. . Stu prucessu è u prucessu di litigazione deve esse realizatu da un espertu in u campu. avvucatu di l'eredità Avemu cunsigliatu per esse realizatu per mezu di l'eredi perchè qualchì volta ùn hè micca pussibule per l'eredi d'accordu trà elli per diverse ragioni.

Se l'eredi ùn ponu micca ghjunghje à un accordu nantu à a spartera di u patrimoniu, hè pussibule di risolve u patrimoniu eredi in forma di divisione in natura (spartimentu in natura) o in cash (spartimentu per vendita) presentando una demanda per a dissoluzione. di u partenariatu.

In u casu di dissoluzione di l'associu, prima di tuttu, a pruprietà di l'eredi di u sughjettu di u prucessu è u statutu di l'eredi di l'eredi sò cunfirmati. Dopu, u calculu di u valore hè fattu fendu un rapportu à l'espertu è espertu espertu in u campu di e pruprietà di l'eredità. Dopu, hè determinatu s'ellu hè pussibule di sparte u listessu trà l'eredi. Se hè pussibule di sparte esattamente u listessu, u listessu modu hè spartutu. Tuttavia, soprattuttu per diversi motivi, a cullaburazione hè eliminata per via di a vendita piuttostu cà di sparte esattamente. L'offerta hè fatta nantu à a mità di u valore di u valore determinatu in a dissoluzione di l'associu per vendita. A persona chì dà u valore più altu in l'offerta acquista a pruprietà di l'eredi. L'eredi ricevenu ancu a so parte in cash sopra u prezzu da esse datu da a persona chì offre u prezzu più altu in l'offerta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*