Assoc. Dr. Naimi: "Sà ciò chì fà in un terremotu salva vita"

Doc Dr Naimi Sapendu ciò chì fà in un terremotu salva vita
Assoc. Dr. Naimi "Sapere ciò chì fà in un terremotu salva vita"

Università Altınbaş Facultà di Ingegneria è Architettura, Capu di u Dipartimentu di Ingegneria Civile Assoc. Dr. Dopu à u terrimotu di Marmara chì hè accadutu 23 anni fà, Sepanta Naimi hà discututu l'impurtanza da piglià per u terrimotu in 7 elementi.

Università Altınbaş Facultà di Ingegneria è Architettura, Capu di u Dipartimentu di Ingegneria Civile Assoc. Dr. Sepanta Naimi hà fattu una dichjarazione annantu à u 17 August 1999 Marmara Earthquake, l'epicentru di quale era u distrittu Gölcük di Kocaeli, è hà valutatu ciò chì era statu fattu in l'ultimi 23 anni.

17 anni sò passati da u 1999 August 23 Marmara Earthquake, l'epicentre di quale era u distrittu Gölcük di Kocaeli. Sicondu i figuri ufficiali, 18 mila 373 persone anu persu a vita è 48 mila 901 persone sò stati feriti in u terrimotu. Altre 5 persone sò sparite.

Assoc. Dr. Naimi hà sottolineatu chì u terrimotu ùn era micca veramente un disastru, ma solu un avvenimentu naturali. In ogni casu, hà dichjaratu chì questu avvenimentu naturali hè diventatu un disastru cù misapplicazione è custruzzione. Ellu hà dichjaratu chì tutti i studii nantu à u terrimotu in Istanbul finu à avà sò stati insufficienti in a faccia di a custruzzione irregulare è a crescita di pupulazione incontrollata. "U terremotu hè insidiosu, ùn ci farà micca sapè, duvemu esse sempre pronti". disse.

"I vechji è Unchecked Building Stock hè un prublema"

Ricordendu chì u terrimotu d'Istanbul hè previstu di 7 magnitude è sopra, hà dichjaratu chì u prublema più impurtante hè l'edifizii vechji è senza cuntrollu. Enfatizendu chì l'edifizii custruiti prima di u 2000 sò una grande minaccia, Assoc. Dr. Naimi hà dettu: "Ancu se questi edifizii sò pruvati à esse rinnuvati sottu u nome di trasfurmazioni urbane, u statu duverebbe aumentà u so sustegnu è inspeccionà rapidamente u stock di edifici esistenti. Duverebbe rinfurzà urgentemente o trasfurmà edifizii fragili ", hà suggeritu.

"I prughjetti fatti cum'è Trasformazione Urbana ùn si scioglie micca u nodu"

Assoc. Dr. Naimi hà dettu chì i travaglii realizati cum'è Trasfurmazione Urbana sò solu trasfurmazioni strutturali è chì sò insufficienti per scioglie i nodi di a cità. Ellu indicò chì a trasfurmazioni urbane imprevista senza cunsiderà u risicu di u terrimotu hà aumentatu a pupulazione di a regione. Ellu disse chì queste pratiche serve solu per aumentà a sicurità di quellu edifiziu è ùn ponu micca risolve u prublema generale di u terrimotu di a cità.

"I zoni di l'Assemblea di Terremoti ùn saranu micca accessibili per via di u trafficu pesante"

Assoc. Dr. Naimi hà dichjaratu chì secondu e statistiche date da AFAD in l'ultimi anni, u numeru di spazii di assemblea hà superatu 2020 dopu à 3000. Assoc. Dr. Sicondu Naimi, hè un grande risicu chì e strade chì portanu à queste zone sò strette è trà e strade. Dichjarà chì a densità di u trafficu chì accaderà dopu à u terrimotu ùn hè micca presa in contu, Assoc. Dr. Naimi hà dichjaratu chì sta situazione farà seriamente difficili aiutà e vittime di u terrimotu.

"A distruzzione di cuntenituri di disastru naturali"

Rimarchendu chì un altru prublema di salvezza di vita hè "Contenituri di Disastru Naturale", Naimi hà dettu chì dopu à un eventuale terremotu, l'aiutu umanitariu, a medicina è l'approvvigionamentu alimentari seranu assai impurtanti. Hà enfatizatu chì hè indispensabile di pianificà sti cuntenituri secondu a pupulazione di a regione, ma chì ùn hè micca statu fattu abbastanza travagliu in questu sensu per Istanbul.

"L'ispezione di l'edificazioni durante a custruzzione riduce a carica di terramotu"

Naimi hà suggeritu chì l'edifizii sò inspeccionati continuamente à certi intervalli durante a fase di custruzzione è hà dettu: "I siti di custruzzione duveranu esse inspeccionati tecnicamente à certi intervalli è continuamente da e Direzzione Pruvinciali di Municipalità è Ambiente. Questu impedisce a negligenza è l'usu di materiali mancanti è riduce a perdita di vita in casu di un terremotu ". disse.

"Quantu hè sicura l'infrastruttura di a cità?"

Assoc. Dr. Naimi hà ancu ricurdatu chì in u 26 di settembre di u 2019, u terrimotu di Istanbul di magnitudine 5,8, l'infrastruttura di telecomunicazione era fora di serviziu è u caos di cumunicazione hè statu sperimentatu. Hà determinatu chì se e zone chjave cum'è a reta di l'electricità di a cità, a rete di gas naturale, a rete d'acqua potabile, a fognatura, e strade è i ponti sò danneggiate, l'impattu di u terrimotu s'aggravarà in modu imprevisible. Dichjarà chì u travagliu di e squadre di salvezza diventerà ancu più difficiule, Naimi hà dettu: "Una infrastruttura solida hè un must per una cità. Hè necessariu per assicurà a sicurezza di u terrimotu di queste zone ", disse.

"Sapè ciò chì fà in un terremotu salva a vita".

Dichjarà chì certe volte scurdemu chì simu un paese in una zona di terrimotu, Naimi hà enfatizatu chì a furmazione deve esse datu nantu à cumu si cumportanu durante è dopu un terrimotu. Infine, Naimi hà dettu: "A infurmazione frequente deve esse datu nantu à u terrimotu è esercizii deve esse urganizati. I zitelli anu da esse insignatu cumu si cumportanu durante un terrimotu cù simulatori di terrimotu. A nova generazione deve amparà à agisce raziunale durante un terrimotu senza panicu. L'arrangiamenti interni (cum'è a riparazione di mobili, etc.) anu da esse ancu fatti in cunsiderà u risicu di terrimotu ". hà spressu i so suggerimenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*