U primu trenu di l'idrogenu in u mondu Coradia iLint entra in serviziu in Germania

U primu trenu di passageri alimentatu da l'idrogenu hè intrutu in serviziu in Germania
U primu trenu di passageri alimentatu da l'idrogenu entra in serviziu in Germania

Alstom, u capu mundiale in a mobilità intelligente è sustenibile, hè fieru di annunzià chì u primu trenu di l'idrogenu in u mondu, u Coradia iLint, hà righjuntu un'altra tappa storica in Bremervörde, Bassa Sassonia, Germania. Avà hè aduprata in l'operazione di passageru nantu à a prima mundiale rotta di trenu di l'idrogenu 100%. Stu trenu regiunale emette solu vapore è acqua cundensata mentre opera à pocu nivellu di rumore. 14 veiculi propulsati da pila di carburante appartenenu à Landesnahverkehrsgesellschaft Niedersachsen (LNVG). L'altri partenarii di u prughjettu di u primu mondu sò l'Elbe-Weser ferrovie è a cumpagnia di trasportu (evb) è a cumpagnia di gas è ingegneria Linde.

"Unu di l'ugettivi più impurtanti per assicurà un futuru sustenibile hè u trasportu senza emissioni è Alstom hà un scopu chjaru di diventà u capu mundiale in sistemi di propulsione alternativu per ferrovia. U primu trenu di l'idrogenu di u mondu, u Coradia iLint, dimostra u nostru impegnu à a mobilità verde cumminata cù a tecnulugia di punta. "Semu fieri di mette sta tecnulugia in funziunamentu di serie cum'è parte di una prima mundiale inseme cù i nostri meravigliosi partenarii", dice Henri Poupart-Lafarge, CEO di Alstom è Presidente di u Cunsigliu.

Nantu à a strada trà Cuxhaven, Bremerhaven, Bremervörde è Buxtehude, 14 treni regionali Alstom chì viaghjanu à l'idrogenu seranu operati da evb in nome di LNVG è rimpiazzaranu gradualmente i 15 treni diesel. U carburante serà furnitu ogni ghjornu è intornu à l'ora in a stazione di riempimentu di l'idrogenu Linde. Grazie à un intervallu di 1.000 chilometri, i multi-unità di u mudellu Coradia iLint d'Alstom, chì hè senza emissioni in u funziunamentu, ponu curriri tuttu u ghjornu cù solu un tank d'idrogenu in a reta evb. In settembre 2018, quasi dui anni di prova di successu cù dui treni di pre-serie.

Malgradu numerosi prughjetti di elettrificazione in parechji paesi, una parte significativa di a rete ferroviaria d'Europa resterà senza elettricità à longu andà. In parechji paesi, per esempiu in Germania, u numeru di treni diesel in circulazione hè sempre altu, cù più di 4.000 XNUMX vitture.

Alstom hà attualmente quattru cuntratti per i treni regiunale di celle di combustibile à l'idrogenu. Dui in Germania, u primu per i treni 14 Coradia iLint in Bassa Sassonia è u sicondu per i treni 27 Coradia iLint in l'area metropolitana di Francoforte. U terzu cuntrattu vene da l'Italia, induve Alstom custruisce 6 treni d'idrogenu Coradia Stream in a regione Lombardia - 8 più cù una opzione, u quartu cuntrattu in Francia per 12 treni d'idrogenu Coradia Polyvalent spartuti in quattru regioni francesi diffirenti. Inoltre, Coradia iLint hè statu pruvatu cù successu in Austria, Paesi Bassi, Pulonia è Svezia.

À propositu di Coradia iLint

U Coradia iLint hè u primu trenu di passageri in u mondu chì funziona nantu à una pila di carburante à l'idrogenu chì genera energia elettrica per a propulsione. Stu trenu cumplettamente senza emissioni hè tranquillu è emette solu vapore d'acqua è condensazione. Coradia iLint presenta parechje innovazioni: cunversione d'energia pulita, almacenamentu d'energia flessibile è forza motrice in batterie, è gestione intelligente di l'energia utilizable. Sviluppatu apposta per l'usu nantu à e linee non elettrificate, furnisce un funziunamentu di trenu pulitu è ​​sustenibile mantenendu un altu rendiment. Nantu à a reta di Evb, u trenu viaghja à velocità trà 140 è 80 cù una velocità massima di 120 chilometri per ora.

iLint hè statu cuncepitu da e squadre Alstom in Salzgitter (Germania), u nostru centru di eccellenza per i treni regionali, è Tarbes (Francia), u centru di eccellenza per i sistemi di trazione. U prughjettu gode di u sustegnu di u guvernu tedescu è u sviluppu di Coradia iLint hè stata finanzata da u guvernu tedescu cum'è parte di u Programma Naziunale di Innovazione Tecnologica di l'Idrogenu è di a Fuel Cell (NIP).

Coradia iLint hè u vincitore di u 2022 German Sustainability Design Award. U premiu ricunnosce e soluzioni tecniche è suciali chì sò particularmente efficaci per guidà a trasfurmazioni in prudutti sostenibili, produzzione, cunsumu o stile di vita in linea cù l'Agenda 2030 di e Nazioni Unite.

Circa u sistema di carburante

A pianta Linde in Bremervörde include sessanta-quattru 1.800 bar cisterna d'alta pressione cù una capacità tutale di 500 kilogrammi, sei compressori di l'idrogenu è duie pompe di carburante. L'usu di l'idrogenu cum'è carburante in i treni riduce significativamente a carica di l'ambiente, postu chì circa 4,5 litri di carburante diesel sò rimpiazzati da un kilogramu d'idrogenu. In seguitu, a produzzione di l'idrogenu in situ hè pianificata per l'elettrolisi è l'electricità generata regenerativamente; aree di espansione currispundenti sò dispunibili.

U prugettu hè finanzatu da u Dipartimentu Federale di l'Affari Digitali è i Trasporti cum'è parte di u Programma Naziunale d'Innuvazione di Tecnulugia di l'Idrogenu è di a Fuel Cell. U guvernu federale cuntribuisce € 8,4 milioni à i costi di i veiculi è € 4,3 milioni à i costi di stazioni di benzina. A direttiva di finanziamentu hè coordinata da NOW GmbH è implementata da Project Management Jülich (PtJ).

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*