Formazione "Differenze Suciali" per e donne in Ankara

Differenze Suciali Educazione per e Donne in Ankara
Formazione "Differenze Suciali" per e donne in Ankara

Una furmazione nantu à "Differenze Suciali" hè stata tenuta in u scopu di u Prughjettu Centru di Empowerment di e Donne in cooperazione cù a Municipalità Metropolitana di Ankara è l'Ambasciata Olandese. Per rinfurzà a capacità di e donne esperte, sensibilizà è permette à e donne di esse più attive in a so vita cummerciale è suciali, i furmazioni, assistiti da parechji rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali è di diversi gruppi prufessiunali, cuntinueghjanu finu à uttrovi.

U scrittore Ayşe Sucu, chì hà dettu chì e differenze suciali sò ricchezza è opportunità, hà cuntinuatu cusì: "I nostri differenzi suciali sò in realtà un tema assai impurtante. Ci sò superstrutture chì ci determinanu, pudemu dì chì e nostre identità, a credenza ghjucanu un rolu impurtante quì. Cumu ci custruemu ind'è sti superstrutture, in u cuntestu di e nostre appartenenze, in u cuntestu di sta etnia, in u cuntestu di a credenza, in u cuntestu di a tradizione, in u cuntestu di a cultura, in u cuntestu di a storia, ecc. hannu dinù à prutezzione di a nostra singularità cum'è esseri singulari, ma da l 'altra banda, avemu à stabilisce una vita inseme da piglià in contu i nostri diffirenzi sottu à quelli strutture. E nostre differenzi sò a nostra ricchezza, e nostre pussibulità. Trà issi pussibulità, principii universali in u XXI seculu; Pudemu custruisce un bellu mondu cunsiderendu cuncetti cum'è i diritti umani basi, e libertà è a dignità umana. "

ABB Women and Family Services Dipartimentu Capu di Studii di e Donne, Şenay Yılmaz hà dichjaratu chì a furmazione hè impurtante per l'empowerment di e donne in a sucietà è hè per quessa ch'elli li attribuianu impurtanza: "Avemu finitu u primu annu di u nostru prughjettu è entra in u secondu annu. . Questa hè una furmazione chì furnimu per e donne esperte chì travaglianu in organizzazioni non governamentali. A nostra furmazione continuerà. Tutte l'università, l'ONG è e risorse umane municipali sò benvenute per assistisce à i nostri furmazioni. Quelli chì volenu assistisce à e furmazione ponu vede e date di furmazione nantu à u nostru situ web. Hè un prugramma di furmazione assai piacevule è utile ".

I furmazioni, chì sò urganizati da u Dipartimentu di i servizii di a donna è di a famiglia à intervalli regulari secondu u calendariu di u prugramma, attiranu una grande attenzione cù a participazione di parechji rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali à diversi gruppi prufessiunali.

Dichjarà chì anu trovu a quarta furmazione assai pruduttiva è eranu soddisfatti, i rapprisentanti di l'ONG anu ringraziatu ABB cù e seguenti parolle:

Dicle Cengiz (Platform Per Girl): "Aghju assistitu à tutti i furmazioni è eranu tutti furmazioni utili. Sò partutu assai cuntentu di tutti. Hè assai impurtante per l'ONG di sviluppà elli stessi. Hè assai impurtante per noi chì ABB sustene e donne è l'ONG cù tali furmazione. Ti ringraziu assai."

Emine Yilmaz: "Un prugramma di furmazione divertente è efficace. Aghju seguitu a furmazione da vicinu. Aghju piaciutu assai. Un publicu assai bellu riunitu. Esse cun elli m'hà aghjustatu assai per mè cum'è educatore. Vogliu ringrazià ABB è tutti quelli implicati per a preparazione di tali cuntenutu ".

Nisa Göçmenoğlu (Flying Broom Foundation): "Aghju assistitu à i furmazioni dapoi a prima furmazione. Sò d'accordu per rinfurzà a nostra capacità. Vegu è observe chì e furmazione sò assai utili.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*