Emirates aumenta i voli à Mauritius

Emirates aumenta i voli à Mauritius
Emirates aumenta i voli à Mauritius

Emirates hà annunziatu i piani per aumentà a frequenza di i so voli à Mauritius da u 1 d'ottobre 2022, immediatamente dopu a ripresa di u so prugramma duie volte à ghjornu. U serviziu supplementu di a sera, chì operarà finu à u 31 di ghjennaghju di u 2023, risponde à a crescente dumanda di voli à Mauritius è aumenterà a cunnessione à u paese isulanu.

U terzu serviziu di ogni ghjornu di Emirates à l'Ile Mauritius operarà secondu u calendariu seguente (l'ora di u volu hè l'ora lucale): EK 709 partirà da Dubai à 22:10 è ghjunghjerà in Mauritius à 04:45. U volu EK 710 parterà da Mauritius à 06:30 è ghjunghje in Dubai à 13:05.

Sheikh Ahmed Bin Said Al Maktoum, presidente è direttore generale di Emirates Airlines and Group, hà dettu in una dichjarazione:

"Vulemu ringrazià l'autorità in Mauritius per avè cunsideratu a nostra dumanda di operare u nostru terzu ghjornu di viaghju. A connettività aerea hè critica per u turismu internaziunale è questi posti supplementari risponderanu à a crescente dumanda purtendu ancu più visitatori in Mauritius da destinazioni in tutta a nostra reta. "Emirates hè impegnatu à ghjucà un rolu chjave in u sustegnu di a dumanda di passageri in entrata è à sustene u guvernu per ghjunghje à u so scopu di accoglie 2023 milioni di turisti da ghjugnu 1,4".

Emirates hà rinnuvatu u so Memorandum of Understanding cù l'Autorità di Promozione Turistica di Mauritius (MTPA) in maghju di questu annu, destinatu à prumove a nazione isulana in a reta globale di volu di Emirates. Mauritius hè una destinazione di vacanze estremamente populari è cuntinueghja à mostrà una crescita stabile dopu a pandemia.

In più di trasportà più passageri, u terzu serviziu di ogni ghjornu di Emirates trà Dubai è Mauritius furnisce à e cumpagnie 30-40 tunnellate supplementari di capacità di carica sottu u volu, offrendu più opportunità d'importazione-esportazione è espansione ulteriormente e rotte di cummerciu globale.

Emirates hà cuminciatu à operare Mauritius in settembre di u 2002 cù trè voli à settimana è avà celebra u so 20 anniversariu di servizii operativi à u paese di l'Oceanu Indianu.

Emirates cuntinueghja à espansione e so offerte di trasportu in risposta à a crescita di a dumanda di i passageri mentre a fiducia in u viaghju aumenta è i protokolli di viaghju internaziunali sò rilassati. Aumentendu e so opportunità di cunnessione, aumentendu u so calendariu di Tel Aviv à duie volte à ghjornu, è riavviendu recentemente i servizii di passageri à Londra Stansted, Emirates hà ritruvatu bè a so frequenza di volu pre-pandemica postu chì i passageri anu cuminciatu à viaghjà di novu per via aerea.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*