Fashion Prime serà u puntu di scontru di l'Industria Ready-to-Wear

Fashion Prime serà u puntu di scontru di u Settore Ready-to-Wear
Fashion Prime serà u puntu di scontru di l'Industria Ready-to-Wear

A riunione di u cunsigliu consultivu di Fashion Prime- Textile, Ready-to-Wear Suppliers and Technologies Fair, u puntu di scontru di prufessiunali di prêt-à-porter da Turchia è di u mondu, hè stata. In a riunione, hè statu discutitu chì e fiere Fashion Prime è Fashion Tech, induve filati, tessuti, ready-to-wear, sub-industria di vestiti, machini di vestiti è tecnulugia di stampa sò esposti à u stessu tempu, daranu un cuntributu pusitivu à l'industria è apre una porta cummerciale forte, cum'è in l'anni precedenti.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerEsprimendu chì continuanu à travaglià in cunfurmità cù a visione di İZFAŞ per sviluppà l'affari di a fiera İzmir è riunite cù u mondu, u direttore generale di İZFAŞ, Canan Karaosmanoğlu Buyer, hà dettu: "I fieri Fashion Prime è Fashion Tech sò diventati u puntu di scontru di Turchia. Ci sò cumpagnie chì anu aumentatu u so voluminu di cummerciale participendu à a fiera è stabiliscenu assai boni ligami da Istanbul, o anu trasladatu a so pruduzzione è l'impieghi di centinaie di persone in Izmir o si preparanu à fà. Cù sta fiera, u settore vince, İzmir vince. Più pruduzzione vi farà, più impieghi, più clienti chì u settore guadagnerà, più esportazioni chì farete sò l'ingressu più impurtante chì İZFAŞ pò guadagnà. In più di tutti questi, a so cuntribuzione à l'ecunumia di a cità è di a regione, a so cuntribuzione à a cità è a so cuntribuzione à a prumuzione di a cità sò i risultati più impurtanti di e fiere.

Burak Sertbaş, presidente di l'Associazione per l'Esportatori di Abbigliamento Egeu, hà dettu: "Fashion Prime Fair hè una di e fiere in crescita in a nostra regione è riflette u putere di u settore in a regione. Avemu urganizatu una urganizazione chì riunisce tutti i stakeholder di l'industria, da u filatu à u pruduttu finali. Cridemu chì in u periodu chì vene, ghjunghjerà à un livellu simili cù e furmazione à l'esteru. Cum'è un sindicatu, continueremu à sustene a fiera. L'esportazioni di prêt-à-porter di Turchia anu righjuntu 6 miliardi di dollari in i primi 8,6 mesi di l'annu, cun un incrementu di 10,8 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente. E nostre esportazioni in l'ultimu periodu di 1 annu anu aumentatu à 21,6 miliardi di dollari. Mentri l'esportazioni di a nostra Associazione di Esportatori di Abbigliamento è Apparel di l'Egeu hà righjuntu 2022 milioni di dollari cù un aumentu di 13 per centu in u periodu di ghjennaghju à ghjugnu di u 781, e nostre esportazioni in l'ultimu periodu di 1 annu anu aumentatu à 1 miliardi 579 milioni di dollari. . Attachemu una grande impurtanza à a Fashion Prime Fair per ghjunghje à u nostru scopu d'esportazione à mediu termine di 2 miliardi di dollari ".

Okay Şimşek, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di EGSD, hà dettu: "U nostru scopu quì hè di purtà a fiera à grandi masse è di fà cunnosce. Un altru scopu di u nostru hè di purtà l'ultime tendenze à i cunsumatori per esse una fiera sustinevule. Quantu più pudemu aghjurnà sti tendenzi, u più altu u successu di a fiera serà. In più, cum'è EGSD, invitemu tutti i nostri membri, stakeholder è rapprisentanti di u settore à participà, visità è sustene sta fiera. Fashion Prime cuntribuisce ancu à u settore di ritruvà cù e tendenze è ancu dirigendu e tendenze. Vulemu esse un pioniere in questu campu in Turchia "è hà dichjaratu chì i participanti aumenteranu u so voluminu di cummerciale cù e cunnessione chì furnisceranu à a fiera.

A Fiera Fashion Prime, chì hà u scopu di mediatizà u stabilimentu di cunnessione cummirciali, riunendu i fornituri chì producenu i prudutti necessarii da l'industria di moda è di vestiti pronti è di cummerciu di sti prudutti, hà da scopu di fà una grande cuntribuzione à l'esportazioni di u settore. cù e riunioni d'affari bilaterali da esse tenute. I pruduttori è i diseggiani anu l'uppurtunità di riunite cù i participanti à a Fiera, induve tutti i cumpunenti di l'industria di a robba pronta, in particulare i tipi di tissuti è l'accessori, è i tendenzi settoriali seranu presentati à i visitori prufessiunali. Fiera; Risponderà ancu à i bisogni di u settore cù i so sfilate di moda, i so attelli è trè diverse "Zone di tendenza" cumposti da accessori, tessuti è vestiti pronti. In u campu di a fabricazione (fabricanti di tessili), i pruduttori principali di l'industria di vestiti pronti si riuniscenu cù i rapprisentanti di i prossimi cumpagnie di fornituri. Marchi di prêt-à-porter per esse ospitati in Manufacturing; avarà l'uppurtunità di sparte e so sperienze cù i prufessiunali di punta di l'industria, da i diseggiani di moda à i fornitori di derivati. In più di e riunioni cummirciali, l'espositori presentanu i so disinni speciali per a fiera à i visitori nantu à u podium induve si feranu e sfilate di moda.

Inseme à Fashion Prime, a prima fiera induve tutti i bisogni di l'industria tessili sò esposti simultaneamente, a Fashion Tech Ready-to-Wear Clothing, Apparel and Textile Machinery, Textile Printing Technologies Fair si terrà simultaneamente cù İZFAŞ - İZGİ Fuarcılık in u campu di machini tessili è tecnulugia. In più di a machina è e tecnulugia aduprate in a pruduzzione di vestiti è di vestiti pronti, e macchine tessili è e tecnulugia di stampa tessili seranu ancu esposte. Diversi attelli è avvenimenti aghjunghjenu culore à e fiere. E cumpagnie di visitatori da tutta a Turchia, in particulare Izmir, participanu à e fiere chì si feranu per quattru ghjorni. Càmera di Cummerciu di İzmir (İZTO), Associazione di Esportatori di l'Egeu (EİB), Camera di l'Industria di a Regione Egea (EBSO), Sviluppu è Amministrazione di Supportu per l'Industria Piccola è Medie (KOSGEB), Associazione di i Fabbricanti di Abbigliamento Egeu (EGSD), Moda Textile Apparel L'associazione di l'industriali d'affari (MTK), l'associazione di u centru di moda di l'architettu Kemalettin, a zona industriale organizata di l'abbigliamento di Buca Aegean (BEGOS) è l'associazione di i subindustriali di l'abbigliamento (KYSD) anu sustinutu a fiera: visitatori da l'Europa, i Balcani, l'Africa di u Nordu, u Mediu Oriente è u E repubbliche turche venenu, i cumitati di acquisti seranu urganizati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*