U Campionatu Europeu Masculinu FIBA ​​U18 Highlights Agenda Sportiva

U Campionatu Europeu Maschile FIBA ​​U mette un timbru à l'agenda di u sportu
U Campionatu Europeu Masculinu FIBA ​​U18 Highlights Agenda Sportiva

U Campionatu Europeu U18 Maschinu FIBA, ospitatu da İzmir, hà marcatu l'agenda sportiva cù a so urganizazione di successu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU presidente di a Federazione di Basketball Hidayet Türkoğlu, chì hà fattu una valutazione dopu a partita finale, chì hè stata guardata da .

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerMustafa Kemal Ataturk trà Turchia è Spagna Karşıyaka Fighjulà u partitu finale di u Campionatu Europeu Under-18 Maschile FIBA, ghjucatu in u Sports Hall, da e tribune. Dopu à a partita, u presidente hà spartutu un postu nantu à u so contu suciale. Tunç Soyer Hà utilizatu l'espressioni seguenti: "Grazie ragazzi. À u Campionatu Europeu Under-18 Maschile FIBA, i nostri atleti naziunali ci anu datu una grande eccitazione è orgogliu. Semu fieri di i nostri ghjovani chì sò secondu in Europa. Sò sicuru chì anu da ottene parechji campionati in u futuru ".

Grazie da Hidayet Türkoğlu

Hidayet Türkoğlu, presidente di a Federazione di Basketball, hà dettu: "Semu fieri è felici di urganizà cù successu u Campionatu Europeu FIBA ​​Under-18, cum'è in tutte l'urganisazioni internaziunali chì avemu ospitu finu à avà. À i mo stimati cumpagni di squadra, chì anu travagliatu duru per u cumpletu perfettu di sta bella urganizazione, à i stimati populi di Izmir chì anu dimustratu una volta di più u so amori per u basket, riempiendu e tribune, à u Ministeru di Ghjuventù è Sport, à l'Uffiziu di u Governatore di Izmir, à a municipalità metropolitana di Izmir, Karşıyaka Vogliu ringrazià una volta di più i cumuni di Bornova è Bornova ", disse.
L'entrenatori chì participanu à u campiunatu anu manifestatu a so satisfaczione cù l'urganisazione cusì:

Alan Ibrahimagic (Allenatore Tedesco Under-18 Maschile): "L'urganizazione hà generalmente successu. Tutti ci anu aiutatu avvicinendu à noi in modu assai amichevule. Ùn avemu mai avutu prublemi cù u trasportu, è pudemu cambià a nostra riunione è l'ora di manghjà quandu hè necessariu. E persone in l'uffiziu è chì servenu cum'è ospiti ci supportanu in casu di ogni situazione. Inoltre, avè una piscina in u stabilimentu induve stavamu era impurtante per i ghjucatori di riposu ".

Craig Nicol (allenatore di a squadra naziunale di u 18 di u Gran Bretagna): "In nome di u basket di Gran Bretagna, vogliu ringrazià l'ospiti Turchia, è in particulare u populu di Izmir, per a so attitudine gentile è generosa versu a nostra squadra. I funzionari di l'hotel è tuttu u staffu chì hà pigliatu cura di noi, in particulare u nostru òspite, anu fattu un travagliu eccellente. Sò cuscente di u grande travagliu chì hè andatu in l'urganizazione di un tali avvenimentu. Grazie à tutti per una sperienza cusì maravigliosa ".

Torsten Loibl (Allenatore Nazionale Maschile Under-18 di Repubblica Ceca): "Normalmente, in urganisazioni cusì grande, ponu esse prublemi in quantu à u trasportu è à l'alloghju. Tuttavia, ùn avemu micca scontru nisun prublema durante u torneu. Inoltre, pudemu stabilisce u calendariu di u ghjornu stessu. U fattu chì pudemu decide nantu à i nostri tempi di furmazione, di pranzu è di serviziu in una certa misura ci dà una grande libertà è simu assai felici per quessa ".

Lamine Kebe (allenatore nazionale francese Under 18 maschile): "Tuttu hè statu pensatu per noi in quantu à l'urganizazione. I saloni induve i partiti sò ghjucati eranu à un livellu assai bonu. E stanze in l'albergu chì avemu allughjatu eranu perfetti. Inoltre, ùn avemu micca avutu prublemi in quantu à u trasportu. Tuttu era adattatu per prestazioni high-end ".

Stipe Kulis (Croazia Under-18 Maschile Head Coach): "L'urganizazione di u Campionatu Europeu Under-18 Maschile FIBA ​​hè assai ben fatta. Avemu tuttu ciò chì avemu bisognu in quantu à l'alloghju. Havi camere climatizzate è una bona cunnessione Internet. Avemu ghjucatu partite in e duie sale in Izmir, induve l'urganizazione hè stata tenuta, è ci hè piaciutu assai. Aghju amatu a cultura turca. A ghjente hè assai utile è sò assai felice di esse cun elli ".

Daniel Miret (Spagna Under-18 Maschile Squadra Naziunale) : "Semu assai felici di esse una parte di una urganizazione cusì impurtante. Eramu soddisfatti di a sala è di l'alloghju in tuttu u campiunatu. I cumpetizioni sò ghjucati davanti à i spettatori chì sanu ciò chì u basketball hè. Semu entusiasti di esse in İzmir è di participà à u campionatu ".

Elad Yasin (Allenatore di a Squadra Naziunale Maschile di Israele Under-18): "Questu hè u primu Campionatu Europeu chì aghju participatu. L'urganizazione hè generalmente assai successu. I nostri guide di squadra è i funzionari di l'urganizazione sò assai prufessiunali. Sò cuntentu chì u campionatu hè urganizatu in Turchia ".

Andrea Capobianco (entraîneur-chef de l'équipe nationale masculine des moins de 18 ans d'Italie) : "Ci hè una atmosfera incredibile in Izmir. Tutte e squadre stanu in u stessu locu in u spiritu di i Ghjochi Olimpichi. Hè una sensazione assai bella. Ùn avemu micca prublemi in quantu à l'urganizazione. Avemu statu in Turchia parechje volte in l'ultimi anni. Avemu ancu vintu una medaglia di bronzu cum'è una squadra in Samsun. A Federazione Turca di Basketball hà tornatu a so firma sottu una urganizazione di qualità ".

Vaso Milovic (Allenatore di a Squadra Naziunale Maschile di u Montenegro Under-18): "U Campionatu Europeu FIBA ​​Men's Under-18 hè assai successu in quantu à l'urganizazione. U persunale ci aiuta in ogni modu. Questu rende u nostru travagliu assai più faciule ".

Toni Simik (Macedonia di u Nordu Under-18 Maschile Team Head Coach): "Semu assai soddisfatti di l'urganizazione di u Campionatu Europeu Under-18 Maschile FIBA. E squadre ci sustenenu in ogni modu ".

Karolis Abramavicius (Coach Naziunale Maschile Under-18 Lituania): "Cum'è squadra, averemu assai cose pusitive da dì nantu à l'urganizazione. Hè un torneu divertente è bellu. Semu assai cuntenti di u locu induve stemu, è ancu di a sala induve ghjucemu a nostra furmazione è i partiti. Eramu stati in una urganizazione tenuta in Konya prima. Avemu a listessa qualità di serviziu ancu in questu torneu ".

Andrzej Adamek (Allenatore di a Squadra Naziunale Maschile Under-18 di Polonia): "L'alloghju è u trasportu sò sempre impurtanti in campionati cum'è questu. L'autobus arrivanu puntualmente prima di partite è sessioni di furmazione. L'ore di furmazione è l'urganisazioni di riunioni ci piacenu ancu. Di sicuru, cum'è in ogni campiunatu, i vuluntarii facenu u so megliu per fà tuttu u megliu per noi. Li ringraziu ancu ".

Vladimir Djokic (allenatore di squadra nazionale maschile Under-18 di Serbia): "Semu assai soddisfatti di u serviziu in l'hotel è di tuttu u staffu intornu à noi. U nostru staffu è l'ospite sò assai prufessiunali è pruvate à rende u nostru sughjornu quì più piacevule. Tuttu in l'urganizazione hè à un livellu assai altu ".

Danijel Radosavljevic (Allenatore Nazionale Sloveno Under-18 Maschile): "In nome di a squadra slovena, vogliu ringrazià u populu turcu per a so grande ospitalità è l'ospitu in stu torneu. In generale, simu soddisfatti di l'urganizazione generale di u torneu. Avemu statu particularmente cuntentu di e sale di basket è di e so cundizioni generali, chì sò grandi per ghjucà à u basket.

Ilias Katzouris (allenatore di a squadra naziunale maschile di Grecia Under-18): "U Campionatu Europeu Under-18 Maschile FIBA ​​hè assai successu cum'è urganizazione. Tutti ci anu trattatu assai calorosamente in tuttu u campiunatu. Sia l'urganizazione è a qualità di u ghjocu di u torneu sò assai altu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*