Ghjorni di Libru è Eccitazione Festival in Dikili

Ghjorni di Libru è Eccitazione Festival in Dikili
Ghjorni di Libru è Eccitazione Festival in Dikili

A municipalità di Dikili, chì hà fattu passi cuncreti in l'attività di cultura è arte, "1st Dikili Book Days" è "36. Hà cumpletu tutte e preparazione per u "Dikili Culture, Democracy and Labor Festival".

"I libri sò belli in Dikili"

Cù u slogan "I libri sò belli in Dikili", l'impurtanti scrittori, pueti è pulitichi di Turchia si riuniscenu cù i citadini in Dikili, induve u ventu di a literatura è a cultura soffiarà trà u 22-28 d'aostu.

"75. "Sewn Book Days" offre ricchi prugrammi di cuntenutu cù interviste, sessioni d'autografi è diversi avvenimenti per una settimana.

Yeni Türkü, Derya Uluğ è Süheyl & Behzat Uygur Theater lasciaranu a so marca in u festival.

Dopu à i ghjorni di u libru, u "30esimu ghjornu di u libru" si terrà u 31-1 d'aostu è u 36 di settembre. In più di sport, attività per i zitelli, pannelli è documentarii à u Festival Dikili Cultura, Democrazia è Lavoru, cuncerti Yeni Türkü è Derya Uluğ si svolgeranu in u Parcu di l'annu 75, è a scena di u teatru Süheyl & Behzat Uygur "Süt Kardeşler" serà realizata. .

Sindaco Kırgöz: "Cilibraremu u 100u anniversariu di a Grande Vittoria cun entusiasmu di festival"

Dichjarà chì i venti di a literatura, a cultura è l'arte soffiaranu in Dikili per circa duie settimane, u sindaco di Dikili, Adil Kırgöz, hà dettu: "Intruducendu novi terreni in a storia di a cità, '1. Ospitemu Sewn Book Days. In Dikili, induve u sole tramonta u più bellu, riunitemu i preziosi scrittori, littirari, pueti è pulitichi di u nostru paese cù u nostru populu à u panellu è à firmà i ghjorni in questu avvenimentu significativu, induve a brisa chì soffia da u mare purterà l'odore di i libri inseme cù l'odore di iodu attraversu e nostre carrughji è e puesie riecheranu. Avemu arricchitu u « 30e Festival » cù mostre, cuncerti, teatru, pruiezioni documentaliste, manifestazioni sportive è pannelli u 31-1 d'aostu è u 36 di sittembri. Teneremu u Festival Dikili Cultura, Democrazia è Labour. "Celebraremu cun entusiasmu u 30 anniversariu di a Vittoria di u 100 d'Aostu, induve i fundamenti di a Republica di Turchia sò stati posti sottu a guida di u nostru Eternu Cumandante in Capu, Mustafa Kemal Atatürk, in u scopu di u nostru festival". Hà invitatu tutti i citadini à i dui avvenimenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*