Dichjarazione di Gökçen nantu à l'annullamentu di KPSS

Gokce Gokcenden Spiegazione Riguardu à l'annullamentu di KPSS
Dichjarazione di Gökçen nantu à l'annullamentu di KPSS

U Vicepresidente CHP Gökçe Gökçen: "Milioni di ghjovani sò avà predichendu quale si trovanu in l'album di foto di criminali. L'annullamentu di u KPSS hà dimustratu assai chjaramente chì u guvernu ùn hà micca a capacità di guvernà stu paese ".

Gökçe Gökçen, Vicepresidente di u Partitu Populare Republicanu in carica di e Politiche di Ghjuventù, hà fattu una dichjarazione in quantu à l'annullamentu di KPSS.

U Vicepresidente CHP, Gökçen, hà dettu: "Avemu dichjaratu da u primu mumentu chì i suspetti nantu à KPSS, chì milioni di ghjovani anu dedicatu i so anni, ùn sò micca una coincidenza. L'annullamentu di u KPSS hà dimustratu assai chjaramente chì u guvernu ùn hà micca a capacità di guvernà stu paese ". disse.

Gökçen hà dettu: "Quelli chì parlanu di a grandezza di u statu anu fattu u più grande dannu à l'istituzioni di u statu è a so credibilità. Millioni di ghjovani ùn si fida più di alcuna istituzione gestita cù questa intelligenza. Millioni di ghjovani avà anticipanu quale si truveranu in l'album di foto di u criminale. Tutti l'esami fatti da OSYM sò stati ombreggiati ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*