Göztepe Martyr Kerem Oğuz Erbay Ponte Pedonale Rinnovatu

Ponte Goztepe Sehit Kerem Oguz Erbay Rinnovatu
Göztepe Martyr Kerem Oğuz Erbay Bridge rinnovatu

A municipalità metropolitana di İzmir hà finitu i travaglii di rinnuvamentu in u passaghju pedonale di Göztepe Martyr Kerem Oğuz Erbay in Mustafa Kemal Beach Boulevard. Cù un investimentu di 10,5 milioni di lire, u ponte giallu è rossu hè statu prupostu à i residenti di Göztepe.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà finitu i travaglii di mantenimentu, riparazione è rinfurzamentu di Göztepe Martyr Kerem Oğuz Erbay Pedestrian Overpass in Mustafa Kemal Beach Boulevard, chì facilita l'accessu di i pedoni à a spiaggia è u portu di i battelli. Apertu cum'è u Passu Güzelyalı in u 1997 è chjamatu dopu à u martire Kerem Oğuz Erbay in u 2010, u ponte d'acciaio sospesu di 125 metri di lunghezza hè statu cumplettamente rinnuvatu è rinfurzatu. A ghjente di Göztepe hà u so ponte giallu è rossu.

10 milioni è mezzo di lira d'investimentu in u ponte

In u scopu di l'opere chì costanu 10,5 milioni di lire, i cordi d'acciaio di u ponte di sospensione sò stati mantinuti è a basa di a torre di u ponte (pilone) hè stata rinfurzata. Inoltre, a torre di u ponte hè stata rinfurzata cù u metudu di liner è i pavimenti nantu à a passerella sò stati rinnuvati.

U passaghju di pedoni pruvisoriu eliminatu

A causa di a chjusura di u passaghju pedonale, u passaghju pedonale signalizatu, chì hè statu creatu temporaneamente per u passaghju di i pedoni, hè statu chjusu per usu dopu a riapertura di u passaghju.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*