GPH aghjusta San Juan Cruise Port à u so Portfolio

GPH aghjusta San Juan Cruise Port à u so Portfolio
GPH aghjusta San Juan Cruise Port à u so Portfolio

Global Ports Holding Plc (GPH) hà aghjustatu u San Juan Cruise Port à a so cartera. In a dichjarazione fatta da Global Investment Holdings A.Ş à a Piattaforma Public Disclosure (KAP), l'infurmazioni seguenti sò state date:

"GPH, a filiale indiretta di a nostra cumpagnia, hè stata premiata da l'Autorità Portuaria di Portu Riccu dopu à un prucessu di licitazione cumpetitiva realizatu da u Dipartimentu di Partenariatu Public Privatu di Porto Rico per u Portu di Crociera di San Juan situatu in a regione autonoma di i Stati Uniti Portu Riccu in i Caraibi. Cumpagnia cù quale hà firmatu un accordu di cuncessione di 30 anni Stu accordu hè un passu impurtante versu l'ugettivi strategichi di GPH in i Caraibi. Accolta 2019 milioni di passageri in 1,8, San Juan Cruise Port (totale 0,4 milioni di movimenti di passageri quandu includenu 2,2 milioni di passageri di u portu di casa) serà u terzu portu più grande in a reta portu glubale di GPH. San Juan Cruise Port hè un portu strategicu impurtante in u mercatu di cruciera di i Caraibi; Hè idealmente situatu per l'inclusione in l'itinerarii di u Caraibi orientali è miridiunali. In più di a so infrastruttura aeroportuale è hotelera, essendu una regione autònuma di i Stati Uniti, face Portu Riccu una destinazione aeroportuale attraente in u Caraibi Meridionale. San Juan Cruise Port, un transitu è ​​portu populari, hà bisognu di investimenti significativi di migliione per furnisce un serviziu ininterrottu durante u periodu di cuncessione è per risponde à i bisogni di l'industria di crociera in rapida crescita. Sutta i termini di l'accordu, GPH hà inizialmente pagà una tassa di $ 75 milioni à l'Autorità Portuaria di Portu Riccu. A prima fase di l'investimentu hè di $ 1 milioni, chì include grandi miglioramenti di l'infrastruttura, edifici terminali è l'aghjurnamentu di i camini in i pilastri 4 è 100 è i posti panamericani. In a seconda fase di u so investimentu, vale a pena 250 milioni di USD, secondu u rializazione di certi prerequisites, cumpresu u fattu chì u numeru di passageri righjunghji livelli pre-pandemia; GPH hà pianificatu un aumentu di a capacità custruendu un novu quai è un novu edifiziu di terminal di l'aeroportu chì ponu serve i più grandi navi da cruciera di u mondu cù l'ultime tecnulugia.

In quantu à u finanziamentu, GPH pensa à furnisce un finanziamentu di prughjettu à longu andà senza recursu da i mercati di capitali di i Stati Uniti. A fine finanziaria è l'iniziu di l'operazioni sò previsti in a seconda mità di l'annu fiscale di GPH (settembre 2022-marzu 2023), sottumessu à u rispettu di e cundizioni di chiusura, cumprese e cundizioni di finanziamentu. Cù l'aghjunzione di San Juan Cruise Port à a cartera, u numeru annuale di passeggeri in crociera di GPH hè previstu di aumentà à più di 16 milioni di passageri annu in u mondu. In più di invistisce in l'infrastruttura di u portu, GPH hà ancu pensatu à mudernizà è invistisce in u portu per i passageri di cruciera, i navi di cruciera è l'imprese lucali. GPH aduprà a so cumpetenza globale è u so mudellu operativu per aumentà l'efficienza di l'operazioni portu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*