Interessu intensu da tuttu u paese à a Sfilata di a Vittoria Storica è di a Rimembranza

Interessu intensu da Quattru Lati di u Paese à a Sfilata di a Vittoria Storica è a Rimembranza
Interessu intensu da tuttu u paese à a Sfilata di a Vittoria Storica è di a Rimembranza

Parechji citadini da tutta a Turchia participanu à a Marcha di a Vittoria è a Commemorazione da Afyon à Izmir, urganizata da a Municipalità Metropolitana di Izmir à l'occasione di u 100 anniversariu di a liberazione di a cità. Mentre i participanti cuntinueghjanu à marchjà cù entusiasmu, u presidente per a caminata di 9 chilometri chì finisce in Izmir u 400 di settembre. Tunç Soyer"Femu sta caminata per trasfiriri l'eredità di i nostri antenati à e generazioni prossime cù tutta a so vitalità è u putere", disse.

Parechji citadini di tutta a Turchia anu manifestatu un grande interessu in a Marcha di a Vittoria è di Ricordu urganizata da a Municipalità Metropolitana di Izmir per u 100 anniversariu di a liberazione di a cità. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer"Avemu vulsutu sente tuttu ciò chì i nostri antenati campavanu in i nostri ossa è cori è fà chì tutti si sentenu. Sta marchja hè stata pianificata per trasmette l'eredità di i nostri antenati à e generazioni prossime cù tutta a so vitalità è forza, è cuntinueghja cun grande eccitazione è orgogliu. A ghjente di Izmir aspittava chì u cunvogliu vene in a nostra cità cù a listessa eccitazione è orgogliu cum'è 100 anni fà.

Izmir significa libertà, bellezza

Hülya Çelik, un membru di u Balıkesir Mountaineering Club, chì hà participatu à a caminata da Balıkesir, hà dettu: "Semu ghjunti à sperimentà stu entusiasmu, per camminà nantu à i camini di i nostri antenati. Sta terra hè a nostra. A Municipalità Metropolitana di Izmir ci hà furnitu sta opportunità. Ùn avemu micca avutu prublemi da quandu avemu ghjuntu. Balıkesir hà liberatu u 6 di settembre. Andemu quì, andemu à Balikesir è vulteremu di novu. Entremu à Izmir u 9 di settembre cun entusiasmu. Per mè, İzmir significa libertà è bellezza ".

Questa presentazione richiede JavaScript.

A salvezza di Izmir hè a salvezza di Turchia

Haydar Rayman, presidente di a Federazione di Scouting Cappadocia, hà dettu: "A liberazione di Izmir significa a liberazione di a Turchia. U 9 ​​di settembre, tutta l'Anatolia hà sappiutu a listessa cosa. Hè listessa avà, a lotta per a liberazione cuntinueghja. Cum'è a Federazione di Scouting Cappadocia, cuntinuemu à crià una ghjuventù chì interiorizeghja i valori di a Republica, interruga, pensa è pruduce idee in cunfurmità cù i principii è riforme di Atatürk.

Hatice Koç, chì hà participatu à a marcia da Kayseri, hà dichjaratu chì u 9 di settembre significava assai per ella è hà dettu: "Izmir hè veramente a salvezza di Turchia per noi. A marcia va megliu è megliu di ciò chì ci aspettavamu ", disse.

U sicondu ghjornu di u so viaghju storicu, u cunvogliu in marchja hà assistitu à e cerimonii di commemorazione tenuti in u Martiriu di u Colonel Reşat Çiğiltepe. U cumandante di a 57ª Divisione Miralay Reşat Bey, chì si suicidò perchè ùn pudia piglià Çiğiltepe à u mumentu prumessu à u cumandante in capu Mustafa Kemal Pasha, è u convoi à a cità di Kırka, à 15 chilometri da u memoriale di i martiri, hà passatu a notte. in u campu di tenda hà stallatu in Kırka.

U convou marchjarà à u paese di Yıldırım Kemal u 28 d'Aostu, dopu avè assistitu à e cerimonii di commemorazione chì si terranu in u Martiriu di Yıldırım Kemal, induve Kemal da İzmir, chì hè statu martirizatu quandu avia solu 24 anni, è i so cumpagni sò intarrati, passerà. à u paese di Akçasar, chì era usatu cum'è u centru di campu durante a Grande Offensiva.

Dumlupınar u 30 d'Aostu

U 30 d'Aostu, u cunvogliu chì ghjunghjerà à Dumlupınar è Zafertepe, induve Mustafa Kemal Pasha hà annunziatu a vittoria di a nazione cù l'ordine "Armate, u vostru primu mira hè u Mediterraniu, Forward", ghjunghjerà à Banaz, Uşak, Ulubey, Eşme, Kula. , Alaşehir, Salihli, Ahmetli, Turgutlu è Dopu avè participatu à e celebrazioni di u ghjornu di l'Indipendenza di Kemalpaşa, cuntinuerà à marchjà versu İzmir.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Cuminciò a marchja da Afyon Derecine accendendu a torcia di a marchja storica u 24 d'Aostu. Kemal Kılıçdaroğlu, presidente di u Partitu Populare Republicanu (CHP), hà participatu ancu à a tappa Çakırözü-Kocatepe di 100 chilometri di a marcia in u 14 anniversariu di a Grande Offensiva.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*