I Centri d'Educazione Pùblicu Aspittanu i Nostri Cittadini cù Corsi in 73 Campi Diversi

I Centri d'Educazione Pùblicu Aspittanu i Nostri Cittadini cù Corsi in Diversi Campi
I Centri d'Educazione Pùblicu Aspittanu i Nostri Cittadini cù Corsi in 73 Campi Diversi

998 centri di educazione publica affiliati à u Ministeru di l'Educazione Naziunale offrenu corsi à 1 milione di citadini ogni mese. I citadini ponu assistisce à 81 mila 73 corsi differenti in 3 zone in 811 pruvince. In i primi sette mesi di u 81, 998 milioni 2022 mila citadini anu beneficiatu da 7 centri di educazione publica chì operanu in 570 pruvince in u scopu di l'apprendimentu permanente da u Ministeru di l'Educazione Naziunale.

73 mila 3 corsi in 811 campi

Trà i corsi prufessiunali più preferiti sò "gestione di l'informatica, preparazione di prudutti di tessili in casa, apicultura, ricami tradiziunali di a manu, ricami di a manu turca, educazione di e donne in i centri di educazione publica, chì offrenu 73 corsi prufessiunali è tecnichi in 2748 campi è 1063 corsi in parechji campi in generale " cusgi vestiti, ornamenti di lignu dicurativi è preparanu accessori decorativi per a casa ".

Certificati in e-Government

Tutti i certificati ottenuti per i corsi urganizati da i centri di educazione publica ponu accede à traversu u portale e-Government. I citadini chì sò recentemente intitulati à riceve un certificatu o chì volenu ripiglià i so vechji certificati ponu facilmente uttene i so certificati di codice à barre attraversu u portale di e-Government senza andà in i centri di educazione publica.

Ministru Özer: A nostra prima priorità hè di purtà u corsu chì i nostri citadini volenu.

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà dettu: "Cumu u Ministeru di l'Educazione Naziunale, ùn furnimu micca solu servizii d'educazione à a pupulazione in età di educazione. À u listessu tempu, cù 998 centri di educazione publica spargugliati in tutta a Turchia, pigliemu cum'è a nostra prima priorità per i nostri citadini adulti di piglià i corsi chì volenu à i so pedi induve volenu è prufittà di stu serviziu. À a fine di l'annu, avemu da assicurà chì 12 milioni di citadini prufittà di sti corsi. Di sicuru, unu di i prublemi più impurtanti quì hè a dumanda è u favore di e nostre donne in questi corsi di educazione publica. Finu a ora, vedemu chì circa 70% di i nostri trainees sò donne. Per questu mutivu, prupunimu ogni tipu di corsi chì e nostre donne anu bisognu sia per stà nantu à i so pedi in a vita è per participà à l'impieghi attraversu i centri di educazione publica. Spergu chì, à a fine di l'annu, averemu a felicità di ghjunghje à tutti i nostri citadini cù i nostri 998 centri di educazione publica in stu prucessu ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*