Prughjettu di l'Abitazione Publica Firmatu per a Seconda Fase

Prughjettu di l'Abitazione Publica Firmatu per a Seconda Fase
Prughjettu di l'Abitazione Publica Firmatu per a Seconda Fase

U mudellu cooperativu chì a Municipalità Metropolitana di Izmir hà iniziatu per a prima volta in Turchia per e vittime di u terrimotu in Izmir cuntinueghja à fà sorridere a ghjente. In u prugettu Halk Konut, un protocolu di cooperazione hè statu firmatu per i residenti di Çiçek Hanım Apartment, chì hè statu demolitu perchè era risicatu, dopu à i residenti di Dilber Apartments.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA seconda fase di u prughjettu di Halk Konut, in quale u mudellu cooperativu hè statu messu in pratica per i vittimi di u terrimotu, principia. Un protokollu di cooperazione hè statu ancu firmatu per i residenti di Çiçek Hanım Apartment in u scopu di u prughjettu Halk Konut, chì hè statu sviluppatu per i citadini chì e so case sò state danumate in u terrimotu di Izmir u 30 d'ottobre.

Bayraklı Cerimonia di firma à l'Uffiziu di l'Informazione di l'Abitazione Pùblica in u Distrettu di Manavkuyu Bayraklı Mayor Serdar Sandal, İZBETON A.Ş. Direttore Generale Heval Savaş Kaya, Egeşehir A.Ş. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Ali Onat Çetin è u General Manager Ekrem Tükenmez, BAYBEL Presidente di u Board Berk National, Izmir Earthquake Victims Solidarity Association (İZDEDA) President Haydar Özkan è Halk Konut 2 Cooperative President Cüneyt Yılmaz è vittimi di u terremotu anu assistitu.

"Hè fieru di implementà u primu esempiu di u mudellu Halk Housing"

Cüneyt Yılmaz, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Halk Konut 2 Building Cooperative, hà attiratu l'attenzione à i gravi prublemi sperimentati da u 30 d'ottobre di u 2020 è hà dettu: "Hè fieru di implementà u primu esempiu di u mudellu Halk Konut. Attualmente, 11 cooperative chì anu annunziatu u so stabilimentu, 10 cooperative in attesa di esse stabilitu è ​​mille case facenu un sforzu per esse include in u mudellu Halk Konut. Si parla di mille case. Cicek Hanım Apartments hà pigliatu u nome di Halk Konut 2 è hà cuminciatu à spuntà da a semente nantu à sta strada è hè statu accoltu cù entusiasmo da tutti i nostri vicini. Spergu chì u mudellu Halk Konut hà da esse un esempiu per tutta a Turchia. U nostru sindaco metropolitanu, chì ci hà guidatu cù u so sustegnu in stu prucessu difficiule è fastidiosu, è ùn ci hà micca lasciatu solu da u primu ghjornu di u terrimotu. Tunç Soyerà è Bayraklı Avemu un debitu di gratitudine à u nostru sindaco, Serdar Sandal.
U presidente di İZDEDA, Haydar Özkan, hà dettu: "Parlemu di mille case. Questa hè a seconda firma, ma più sarà firmata da avà ".

"Tunç President hè cun voi"

U direttore generale di İZBETON, Heval Savaş Kaya, hà enfatizatu chì anu affruntatu una stampa orgogliosa è hà dettu: "İZDEDA travaglia assai bè, cercandu di prutege i vostri diritti finu à a fine. U presidente di Tunç hè stata cun voi da u 30 d'ottobre di u 2020. Semu cun voi. Per supportà voi, facemu u nostru megliu per minimizzà e lagnanze chì avete. Da avà, Tunç President sarà cun voi. Oghje avemu firmatu Halk Konut 2. Lanceremu l'altri ", disse.

"Migliaia di case seranu custruite"

Bayraklı U sindaco Serdar Sandal hè u sindaco. Tunç Soyer'à Bayraklı ringraziendu a ghjente in nome di u populu, "Avemu pigliatu a rispunsabilità cù Halk Konut sottu a guida di a nostra municipalità metropolitana. A seconda firma hè avà fatta. Ma aghju fede piena chì 10 più firme sò in a fila, questu currisponde à mille case, è chì u prublema serà risolta in una manera chì coprerà a mità di e case di terramotu quì in u periodu à vene. Bayraklı A municipalità è a municipalità metropolitana sò sempre cù i citadini. Continueremu à stà vicinu à tutti i nostri citadini chì sò vittime di i terrimoti, senza fà alcuna discriminazione ".

Dopu l'appartamentu Dilber, l'appartamentu Çiçek Hanım

İzmir Municipality Metropolitana, İZBETON A.Ş., EgeŞehir A.Ş. è Bayraklı U prughjettu Halk Konut, implementatu da BAYBEL A.Ş., una filiale di a municipalità, furmendu una unione di forze, hà u scopu di ricustruisce l'edificazioni dannighjate, distrutte, da esse demolite o risicate in İzmir in cunfurmità cù i regolamenti di custruzzione attuale è per permette à i citadini di pussede case. Izmir Metropolitan Municipality è Bayraklı A cumuna offre assicuranza municipale è assistenza tecnica à i citadini per chì e vittime di u terrimotu ponu custruisce e so case. Cù u prughjettu di Halk Konut, hè destinatu à sustene i residenti di İzmir per parechji edifici moderatamente dannighjati cum'è Dilber Apartments è Çiçek Apartments. L'imprese municipali implicate in u Prughjettu di l'Abitazione di u Populu furnisce servizii di cuntrattu à a cooperativa cù una rata simbolica di prufittu di 1 per centu. In u scopu di u prugettu Halk Konut, chì hè previstu per esse implementatu in un totale di tappe 10, hè destinatu à custruisce circa mille case.

L'abitanti di l'appartamenti, chì sò stati determinati à esse moderatamente danucati in u terrimotu cù u prughjettu di Halk Konut è appiicati à a municipalità, sò diventati l'imprenditori di u novu edifiziu chì custruiranu fundendu a Cooperativa Halk Konut 1 Building. In questu modu, i residenti di Dilber Apartment eranu ancu intitulati à u novu appartamentu cum'è membri di a cooperativa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*