A biblioteca Hasan Hüseyin Korkmazgil hè stata messa in serviziu in Eyüpsultan

A biblioteca Hasan Huseyin Korkmazgil hè stata messa in serviziu in Eyupsultan
A biblioteca Hasan Hüseyin Korkmazgil hè stata messa in serviziu in Eyüpsultan

U 20 di e biblioteche di nova generazione chì IMM hà purtatu à a cità, IMM President Ekrem İmamoğlu hè stata messa in serviziu da Eyüpsultan. Parlendu à a cerimonia di apertura, İmamoğlu hà descrittu a maratona "150 Prughjetti in 150 Days" cum'è una campagna chì mostra un approcciu egualitariu. Dicendu "Avemu un prucessu sanu d'Istanbul in e nostre mani" à quelli chì guardanu solu a calunnia è a calunnia, İmamoğlu hà dettu: "Spieghemu i nostri prughjetti, i nostri servizii, e nostre azioni è a nostra vista di i citadini contru à a capiscitura di u guvernu chì vi farà. esse l'opposizione di Istanbul d'oghje è l'opposizione di dumani in Turchia. Avemu un solidu prucessu di Istanbul in e nostre mani. Pudete cun orgogliu. Pudete spiegà cumu si usanu i vostri soldi in u modu più eticu ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, hà participatu à l'apertura di a biblioteca chì porta u nome di u pueta Hasan Hüseyin Korkmazgil in u scopu di "150 Projects in 150 Days". L'apertura, chì hè stata tenuta in u distrittu Akşemsettin di u distrittu di Eyüpsultan, hà fattu cù u grande interessu di a ghjente di u quartiere. Parlendu à a ceremonia, u sindaco İmamoğlu hà nutatu chì anu discututu i prublemi cù un cuncettu egualitariu mentre presentanu u serviziu. Dichjarà chì anu implementatu prughjetti chì permettenu à i Istanbuliti di accede à ciò chì ùn ponu micca, İmamoğlu hà dettu: "Prendemu un viaghju assai unicu à u puntu di cumpletà ciò chì manca in ogni puntu. Semu fieri di cambià è di trasfurmà alcune di e carenze chì ponu esse esistenti in quantu à u guvernu lucale per parechji anni, cù l'approcciu innovativu chì avemu prupostu in u focu di Istanbul. Questu affetterà tutta a Turchia. Include inclusività, trasparenza, ugualità è responsabilità. Perchè, prevenendu i rifiuti in u modu più currettu cù i desideri di i nostri citadini, cù u so budgetu; Pudemu risponde à traversu cuncetti cum'è benefiziu, efficienza, sustenibilità. Pudemu piglià a decisione bona mettendu una mente cumuna, micca una mente. Facemu una amministrazione lucale cun l'intelligenza chì truvamu suluzioni è risposte à sti prublemi ».

Avemu un prucessu sicuru d'ISTANBUL

Definisce a maratona "150 Prughjetti in 150 Days" cù e parolle "Hè una campagna per revelà più a cunniscenza egualitaria è spiegà questu à u nostru populu in un modu megliu", İmamoğlu hà dettu: "Qualchissia pò esce è denigrateci. Parlemu di i nostri prughjetti, servizii, ciò chì facemu, è a nostra vista di i citadini contr'à a cunniscenza di u guvernu, chì a so cunniscenza orientata à u prucessu hè solu di vilificà, diffamà, calunnià è contaminante, chì serà l'uppusizione d'oghje in Istanbul è l'opposizione di dumane in Turchia. Avemu un solidu prucessu di Istanbul in e nostre mani. Pudete cun orgogliu. Pudete spiegà cumu i vostri soldi sò usati in u modu più eticu. Pudete discrive i vostri prughjetti. Puderete cun orgogliu l'esempiu di Istanbul, da a trasfurmazioni urbane à i spazii verdi, da e zone culturali à l'aiutu suciale ".

Ddiu mi benedica à i zitelli di sta cità

Dichjarà chì sparteranu assai più sezioni "1,5 Prughjetti" cù Istanbulites in i prossimi 150 anni, İmamoğlu hà dichjaratu chì a biblioteca cuntribuisce à a furmazione di novi Hasan Hüseyin Korkmazgils. Sottulineendu chì anu da aduprà tutti i mezi per creà una generazione chì ùn si nutre micca di superstizioni, ma chì pruduce cù a so propria mente è guarda à l'avvene cù curagiu, u sindaco di IMM hà dettu: "A Turchia hà forse una di e pupulazioni più ghjovani in u mondu. . Ma hè sensu se quella ghjovana pupulazione hè criata in modu efficiente. Altrimenti, ùn hè micca pussibule di ghjunghje à un risultatu significativu. Ci hè partitu à creà uccasioni in sta cità induve tutti i zitelli di sta cità prufittàranu di e cunniscenze, di i libri è di e biblioteche chì mi sò nutritu in tutta a mo vita, à u listessu ritmu, ancu à u ritmu chì mi supera. Aghju dettu chì ugualeremu i zitelli di sta cità. Da Bağcılar à Bakırköy, da Tuzla à Beylikdüzü, da Silivri à Şile, Bakırköy è KadıköyEqualizeremu ognunu di i nostri figlioli finu à ... I zitelli crescenu prestu. Avemu da mantene a so velocità. Chì Diu ùn mi vergogna micca à i zitelli di sta cità ", disse.

TUTTA A COLLEZIONE OPERE NUOVE IN LITERATURA CONTEMPURANEA ADATTA

Dicendu chì Hasan Hüseyin Korkmazgil, chì u nome hè tenutu vivu in a biblioteca, hà pruvatu à cuntà a storia di i marginali è di i poveri in tutta a so vita, Mahir Polat, Vice Sicritariu Generale di l'IMM, hà dettu: "Semu in una zona di . mille metri quatratu. Servirà in un totale di quattru piani. Avemu una capacità di 150 persone. Avemu una cullizzioni di 12 mila libri. Tutta a cullezzione hè di nova creazione è opere adattate à a literatura cuntempuranea ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*