A prima prova di u Sistema di Lanciamentu di Micro Satellite in India falla

A prima prova di u Sistema di Lanciamentu di Micro Satellite di l'India hà fiascatu
A prima prova di u Sistema di Lanciamentu di Micro Satellite in India falla

L'Agenzia di Ricerca Spaziale Indiana (ISRO) hà da esse realizatu u primu volu di u novu sviluppatu è assai anticipatu Micro Satellite Launch System (SSLV) u 7 d'Agostu 2022. U sistema da esse lanciatu porta u Satellitu di Osservazione di a Terra (EOS-02) in u spaziu prima di u ghjornu di l'Indipendenza.

In questu cuntestu, hè statu dichjaratu in a dichjarazione fatta da ISRO chì u primu tentativu ùn hà micca successu. In a dichjarazione, "SSLV-D1 / EOS-02 Actualizazione di a missione: SSLV-D1 hà postu satelliti in 356 km x 356 km orbita ellittica invece di 76 km orbita circular. I satelliti ùn sò più utilizabili. L'errore hè pensatu per esse causatu da un malfunzionamentu di u sensoru. ISRO tornerà prestu cù SSLV-D2. l'espressioni sò state usate.

Sicondu l'esperti, ISRO, cù a so missione SSLV, hà u scopu di indirizzà u mercatu emergente in l'ultimi anni per risponde à i bisogni satellitari di i paesi in via di sviluppu.

Missione SSLV-D1/EOS-02

Sutta u prugramma iniziatu da l'Agenzia di Ricerca Spaziale Indiana, hè statu sviluppatu un picculu veiculu di lanciamentu di satelliti per attivà u lanciu di satelliti finu à 500 kg in orbite terrestri bassu nantu à una basa di "lanciamentu à dumanda". U primu lanciu cum'è parte di a missione hè stata à 7:2022 (IST) u 09 d'Aostu 18, da u Satish Dhawan Space Center in Sriharikota.

A missione SSLV-D1 lanciarà un Satellite di 135 kg, EOS-02, in orbita terrestre bassa à circa 37 km da l'equatore à una inclinazione di circa 350 gradi. In parte di a missione, u satellitu AzaadiSAT seria ancu lanciatu. U SSLV hè cunfiguratu cù trè stadi di carburante solidu, 87 tunnellate, 7.7 tunnellate è 4.5 tunnellate.

A piazzamentu di u satellitu in l'orbita prevista hè stata furnita da un modulu di currezzione di velocità basatu in propulsione liquida. SSLV pò lancià satelliti Mini, Micro o Nano (massa da 10 à 500 kg) in una orbita planare di 500 km. SSLV emerge cum'è un sistema vantaghju cù u so pocu tempu di turnaround, a flessibilità in l'ospitu di più satelliti, a fattibilità di lanciamentu nantu à a dumanda è i requisiti minimi di l'infrastruttura di lanciamentu.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*