Cavalieri di ferru riuniti à Erciyes Moto Fest

Iron Horsemen Meet in Erciyes Moto Fest
Cavalieri di ferru riuniti à Erciyes Moto Fest

Erciyes Moto Fest, chì hà riunitu dilettanti di moto da tutta a Turchia, hè finitu. U campionu di moto acrobatica Birkan Polat era in cima.

Kayseri Erciyes A.Ş. Erciyes Motorcycle Festival, chì hè tradizionalmente tenutu ogni annu da i clubs di moto volontari in Kayseri cù u so sustegnu, hè statu tenutu per a quinta volta questu annu. U festival, chì hè statu tenutu cù u sustegnu di Vestel, Aytemiz, Motul, Spor Moto, KTM è Lodos Enerji, hè statu tenutu in l'area di campeghju di tenda è caravane in Tekir Plateau, à 2 metri di u Monti Erciyes.

Erciyes, chì hà accoltu cuncerti, cuncorsi, spettaculi di motori, spettaculi acrobatici mozzafiato è diversi avvenimenti per 3 ghjorni, offre à l'amatori di moto un festival indimenticabile.

Iron Horsemen Meet in Erciyes Moto Fest

In u primu ghjornu di a festa, un focu di campa hè statu illuminatu, chì riunì à a cima migghiara di cavalieri di ferru da tutta a Turchia. I Cavalieri di Ferru si sò divertitu cù i spettaculi di scena di diversi gruppi musicali. E vitture classiche, i veiculi off-road è Volkswagen sò stati ancu exhibiti in l'urganisazione, induve diverse attività cum'è ghjochi di motocicletta, spettaculi, corse di motocross.

Participendu à l'Erciyes Motorcycle Festival, u campionu turcu di acrobazia di motocicletta Birkan Polat hà ancu fattu spettaculi eccitanti cù a so motocicletta. U spettaculu hè statu vistu cun grande interessu da u publicu è hè statu assai apprezzatu.

I motociclisti, chì anu avutu l'uppurtunità di scopre e bellezze storiche è naturali di Kayseri nantu à dui roti durante l'avvenimentu, passavanu à traversu u centru di a cità cù u cortu chì hà iniziatu in Erciyes l'ultimu ghjornu di u festival è hà datu à a ghjente di Kayseri un ghjornu eccitante. .

Iron Horsemen Meet in Erciyes Moto Fest

Parlendu di u festivale, Kayseri Erciyes A.Ş. Direzzione. Tassi di scambiu. U presidente Dr. Murat Cahid Cıngı hà dettu: "Avemu pigliatu l'azzione cinque anni fà nantu à u prughjettu di i nostri club di moto in Kayseri è urganizatu u Festival di Moto d'Erciyes per a prima volta. Semu felici d'urganizà a quinta edizione di sta bella festa. Vulemu ringrazià à tutti quelli chì venenu da a cità è fora di a cità chì anu spartutu cù noi sta bella atmosfera di Erciyes. A nostra festa cuntinueghja à cresce ogni annu. Un ambiente hè statu creatu in Erciyes induve l'amatori di motociclette ponu riunite è fà affari inseme. L'impurtante hè di piglià questu più luntanu. Erciyes Moto Fest, chì hè diventatu unu di i festivali rispettati in u nostru paese, hè avà da fà u so nome cunnisciutu in u mondu. Avemu cumpletu cù successu sta bella urganizazione chì avemu ospitu. "Avemu salutatu i nostri invitati da tutte e pruvince di Turchia in bona salute", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*