I Veterani di Cipru visitanu e terre per a lotta

I Veterani di Cipru visitanu e terre per a lotta
I Veterani di Cipru visitanu e terre per a lotta

Cù l'urganizazione urganizata da a Direzzione Generale di Parenti di Martiri è Veterani di u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali, 7 veterani ciprioti di 7 regioni di Turchia chì anu participatu à l'Operazione di Pace di Cipru visitanu i terri per i quali anu battutu.

A Direzzione Generale di i Parenti di i Martiri è di i Veterani urganizeghja attività per sustene i parenti di i martiri è i veterani economicamente, suciale è culturale. In questu cuntestu, u prughjettu intitulatu "Incontru di i nostri Veterani di Cipru cù a Ghjuventù Cipru in a Patria Blu" hè statu preparatu.

Martyr Relatives and Veterans General Manager Şemseddin Yalçın hà dettu: "Cù stu prughjettu, avemu u scopu di riunite i nostri veterani chì anu participatu à a guerra è ricevutu u titulu di veterani è chì campanu in diverse geografie di Turchia è i ghjovani chì vivenu in Cipru. Inoltre, hè impurtante per noi di visità i lochi duv'ellu hè stata a guerra è di mubilisà a cuscenza suciale è a sensibilità per rinfriscà a memoria di e tracce, disgrazie è eroismi di u passatu, è di trasfiriri l'esperienze à e ghjinirazioni più ghjovani. ." disse.

In u quadru di l'avvenimentu urganizatu in questu scopu, 7 veterani di 7 regioni di Turchia chì anu participatu à l'Operazione di Pace di Cipru si sò andati à a TRNC.

I veterani di Cipru da Ankara, Antalya, Gaziantep, Istanbul, Izmir, Malatya è Samsun anu sperimentatu l'eccitazione di rivisite i terri per i quali eranu veterani dopu parechji anni.

In u scopu di u prugramma di dui ghjorni in a TRNC, i veterani, chì visitanu i funzionari statali, si riuniscenu cù i ghjovani ciprioti per sparte i so ricordi è e so sperienze. Veterans Bosphorus Martyrdom, 1974 Operation Headquarters, Hz. Ömer visitarà diversi posti in Girne, Famagusta, Maraş è Nicosia cù a Tomba è a Masjid.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*