İBB hà ospitatu "Workshop nantu à a lotta à a viulenza contru à e donne"

L'IBB ospita "Atelier di Violenza contr'à e donne"
İBB hà ospitatu "Workshop nantu à a lotta à a viulenza contru à e donne"

İBB hà ospitatu u "Workshop nantu à a lotta à a viulenza contr'à e donne", participatu da i guverni lucali, accademichi è ONG in tutta a Turchia. Parlendu à l'attellu, u secretariu generale di l'IMM, Can Akın Çağlar, hà dettu chì a viulenza contr'à e donne, a disuguaglianza di genere è l'impieghi di e donne sò sempre trà i principali punti di l'agenda in Turchia. Sottulineendu chì i guverni lucali anu un rolu maiò in a lotta di a viulenza contru à e donne, Çağlar hà dettu: "A cullaburazione cù e nostre organizzazioni non governative è l'associazioni di donne ci permettenu di identificà megliu i prublemi è di pruduce soluzioni più efficaci. Ùn smetteremu mai di travaglià inseme per creà una sucità giusta è uguale, agiscenu cù una mente cumuna. L'ospite di u secondu workshop in 2021, u sindaco di Izmit, Fatma Hürriyet Kaplan, hà dettu: "Sfurtunatamente, e donne chì sò state sottumesse à viulenza, molestate, violate è uccise oghje restanu dati statistici. Ma anu un nome ", disse.

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) hà ospitatu u "Workshop nantu à a lotta contru a viulenza contru à e donne". Municipi metropolitani, municipalità di distrettu, uguaglianza di genere è unità di e donne di municipalità di distrettu, cunsiglii municipali di distrettu, capi, Cunsigliu di Istanbul, Agenzia di Pianificazione di Istanbul, Fondazione di Istanbul, Voluntarii di Istanbul, Genere Civile è unità di travagliu di e donne di l'urganisazioni suciale, cooperative, camere prufessiunali è università hà participatu. Dilek İmamoğlu era trà quelli chì anu vistu l'attellu, in quale parechje persone chì anu travagliatu, scrittu, pensatu, sviluppatu prughjetti, pruduciutu idee è luttatu nantu à i diritti di e donne.

CANAN GÜLLÜ : "I REGULAMENTI FATTI RESTANU PROMESSI"

Canan Güllü, presidente di a Federazione di l'Associazioni di e Donne di Turchia, hà fattu u primu discorsu in l'attellu tenutu in a Sala Sadabad di u Centru di Cungressu Haliç. Esprimendu chì l'associazioni di e donne sò sottumessi à diverse ispezioni, Güllü hà dettu: "U prucessu equivalente di a lotta feminismu chì si sparghje in u mondu hè statu seguitu. Nimu hà luttatu per u so dirittu senza dictate è ùn hà micca rinunciatu à a so lotta. Ùn s'inchinava micca à l'ordine mundiale cambiante in l'anni 1990, s'arrizzò drittu, è sprimò i so discorsi d'ugualità cù un tonu altu. Cum'è l'urganisazioni non governamentali intimidate da l'ispezioni pruibiti in e marche di l'8 di marzu, cuntinueghjanu à sprime u so discorsu senza esse un partitu puliticu reagendu à i sbagli senza teme di u guvernu. Oghje, mentre chì e donne sò ammazzate cù ogni tipu di maltrattamenti è tortura, mentre chì a viulenza contr'à e donne cresce ogni ghjornu, si vede chì e riforme ghjudiziarie fatte, i rigulamenti fatti in u codice penale turcu fermanu in parolle, è a ghjustizia. mecanismu, chì ùn riflette micca e pratiche ghjudiziarie, hè diventatu più puliticu è perde a so indipendenza. Per quessa, i sforzi per limità l'alimentu, i sforzi per purtà l'amnistia à i matrimonii precoci è u sistema 4 + 4 + 4 mette in luce i miccanismi di sustegnu invece di pruduce suluzioni à u prublema di e ragazze chì si alluntananu da l'educazione ".

"I MUNICIPALITÀ AVANU MOLTU LAVORO DA FARE"

U sindaco di Izmit Fatma Hürriyet Kaplan, l'ospite di u secondu workshop in 2021, era u presidente di IMM. Ekrem İmamoğlu Cuminciò u so discorsu ringraziendu Dilek İmamoğlu è a so moglia Dilek İmamoğlu è hà cuntinuatu cusì:

"In nuvembre 2021, avemu firmatu u "Protokollu di Aiutu d'Urgenza per a Violenza Domestica cù a participazione di quasi 40 municipalità, ospitate da a nostra Municipalità di Izmit, in cooperazione cù a Federazione di l'Associazioni di Donne di Turchia. Credu chì stu attellu chì avemu capitu hè una tappa impurtante in a lotta di e donne. Ci sò parechje sfide chì e donne anu da trattà in tutti i campi di a vita. Sfurtunatamente, e donne chì sò state sottumesse à a viulenza, molestate, violate è assassinate restanu dati statistici oghje. Eppuru anu un nome. Emine Bulut, Şule Çet, Ceren Özdemir, Özgecan Aslan è assai più amichi. A nostra lotta hè chì sti nomi ùn sò mai scurdati, chì i nomi novi ùn sò micca aghjuntu à elli ogni ghjornu. Cumincemu dinò a nostra lotta in u locu, producemu e nostre pruposte di suluzione in u locu è l’applichemu in u locu. Questu hè u mottu principale di sti attelli. Vogliu chjamà à tutte e nostre donne. Sè vo site una vittima di viulenza domestica, ùn vi scurdate micca chì ùn site micca solu. Dicemu chì e donne devenu esse abilitate per chì l'umanità diventerà più forte. Questu hè bisognu di ugualità piena. L'ugualità principia ancu in u locu. Hè per quessa noi, e cumune, avemu assai travagliu da fà ».

"HÈ UNA DECISIONE INDIMENTICABILE DI ESCI DA A CONVENZIONE DI ISTANBUL"

Dichjarà chì ùn anu mai cessatu di travaglià inseme per creà una sucità giusta è uguale agiscenu cù una mente cumuna à l'attellu, u secretariu generale di l'IMM, Can Akın Çağlar, hà dettu chì ci hè una longa strada da percorre in u campu di i diritti di e donne è a viulenza contr'à e donne. . Malgradu sta stampa negativa, Çağlar hà dichjaratu chì più passi sò stati fatti cù decisioni cum'è l'uscita di a Cunvenzione d'Istanbul, è hà dettu: "A Republica di Turchia tornerà da sta sfurtunata decisione u più prestu pussibule, è continuerà à avanzà rapidamente per assicurà. i diritti di e donne è l'uguaglianza di genere, cum'è in parechji altri campi, cumincianu ", disse.

TUTTI LAVAREremu INSIEME PÀ STABILIZà UNA SOCIETÀ UGUALI

Enfatizendu chì i guverni lucali sò di grande impurtanza in a lotta contru a viulenza contr'à e donne, Çağlar hà dettu: "Vedemu chì parechji di i nostri cumune realizanu travaglii assai preziosi è presentanu prughjetti assai preziosi. Cullaburazioni cù e nostre urganisazioni non governamentali è l'associu di e donne ci permettenu ancu di identificà megliu i prublemi è di pruduce suluzioni più efficaci. Ùn cessemu mai di travaglià inseme per creà una sucità giusta è uguale, agiscenu cù una mente cumuna ".

ROAD MAP SPECIFICA

Nutendu chì İBB hà implementatu prughjetti chì attribuimu una grande impurtanza per assicurà l'uguaglianza di genere, u Segretariu Generale İBB Çağlar hà dettu: "In questa basa, avemu annunziatu u nostru Pianu d'Azione per l'Uguaglianza Locale per custruisce una cità inclusiva, uguale, ghjusta è vivibile per tutti. gruppi suciali chì ùn ponu accede à i servizii ugualmente. . Seguimu i travaglii ind'u stu pianu, chì avemu creatu cù a participazione di a nostra Unità di Monitoraghju di l'Ugualità lucale è di i nostri attori esterni, è chì traccia a nostra roadmap per l'anni 2021-2024 ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*