Scola d'estate IFITT Turchia è Summit hà iniziatu in Izmir

Scola d'estate IFITT Turchia è Summit hà iniziatu in Izmir
Scola d'estate IFITT Turchia è Summit hà iniziatu in Izmir

A Federazione Internaziunale di Turismu è Viaghji di Tecnulugia di l'Informazione (IFITT) Turkey Summer School and Summit hà iniziatu. Presidente à l'apertura di a cima hibrida Tunç SoyerDichjarà chì anu fattu passi impurtanti per sviluppà u turismu in İzmir, hà dettu: "Prima pruvemu di mette in luce ciò chì avemu, è dopu ci sforzemu di fà cunnosce in l'arena internaziunale".

A Federazione Internaziunale di Turismu è Viaghji di e Tecnologie di l'Infurmazione (IFITT) Turkey Summer School and Summit, urganizata cum'è un hibridu trà 18-21 August da a Federazione Internaziunale di Turismu è Viaghji di Tecnologie di l'Informazione (IFITT) Turchia, hà iniziatu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a scola d'estate è u summit tenuta in Izmir Entrepreneurship and Innovation Center-IzQ. Tunç Soyer, İzmir Deputy Governor Hulusi Doğan, Federazione Internaziunale di Turismu è Turismu di Tecnulugia di l'Informazione (IFITT) Turchia Presidente di u Cunsigliu Mine Güneş Kaya, Vicepresidente di a Camera di Cummerciu di İzmir Emre Kızılgüneşler, Manager Provinciale di Cultura è Turismu di İzmir Murat Karacanta, Presidente di u Cunsigliu di ETİK Mehmet İşler , Federazione Internaziunale di Tecnologie di l'Informazione, Turismu è Viaghji (IFITT) Turkey Summer School Program Coordinator è IFITT Turkey Vice President of the Board of Directors Assoc. Dr. Ozan Aksöz, rapprisentanti di u settore è studienti anu assistitu.

U presidente Soyer: Questa storia ùn hè micca u destinu, hè pussibule cambià

U presidente à a cerimonia di apertura Tunç SoyerHà nutatu chì İzmir attira l'attenzione micca solu cù a so natura è u mare, ma ancu cù u so clima suciale induve campanu persone toleranti, toleranti è amichevuli. Dichjarà chì mentre Atene riceve 6 milioni di turisti è Barcellona riceve 12 milioni di turisti annu, Soyer hà dettu chì İzmir riceve 1 milione di turisti è hà dettu: "Tutti l'ingredienti per fà halva sò i migliori. Perchè ùn pudemu micca? Parechje cose venenu in mente quandu pensate. Ùn damu micca a fiducia cum'è un paese ? Mi dumandu se a nostra infrastruttura hè insufficiente, u nùmeru d'alberghi o u numeru di letti hè insufficiente? Mi dumandu s'ellu ùn pudemu micca riunite cù cumpagnie di marketing in u quadru di un accordu abbastanza bonu ? Puderia esse parechje ragioni ... Questa storia ùn hè micca u destinu è hè pussibule cambià questu ".

"Deve esse purtatu à a luce"

Spieghendu i so sforzi per aumentà u putenziale turisticu di a cità, u sindaco Soyer hà nutatu chì anu preparatu u Pianu Strategicu Turisticu, implementatu Visitİzmir, è travaglianu per include quattru regioni in a Lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO. Soyer hà dettu: "Avemu pensatu chì per sviluppà micca solu u turismu quantitatiu, ma ancu qualificatu, duvemu prima discrive ciò chì avemu è ciò chì aspittemu. Micca solu cum'è Izmir, ma cum'è tutta a Turchia, campemu in queste terre cum'è un pesciu chì ùn cunnosci micca u mare ma hè in u mare. Questu deve esse purtatu à a luce. Pruvemu prima di mette in luce ciò chì avemu, dopu facemu un sforzu di fà cunnosce à u mondu internaziunale. Ùn importa micca quantu hè ricca una cità, s'ellu ùn rompe u so cunchiglia è scuntrà u mondu. Ciò chì manca hè chì ùn pudemu micca avanzà malgradu vede tuttu questu ? A cunniscenza empirica è scientifica hè necessaria. Avemu da scambià infurmazioni cù l'altri. Avemu da esse cuscenti di ciò chì andemu. U sicondu hè a cunniscenza scientifica. Ùn pudete micca mantene l'industria turistica cù i metudi ereditati da u vostru missiavu. Ancu s'è vo sapete chì ricchezze avete, s'è vo cuntinuà solu u serviziu di u turismu cù metudi ancestrali, ùn puderete micca avanzà, ùn puderete micca avanzà. Per fà sta storia sana, ci vole à esse in sulidarità. Avemu furtunatu in Izmir. Pudemu travaglià in armunia cù u nostru ministeru, u guvernatore è i rapprisentanti di u settore. Semu assai entusiasmati ".

Prufittemu di e tecnulugia di l'infurmazione

Hulusi Doğan, Vice Governatore di İzmir, hà dettu: "Hè una urganizazione assai bona. Izmir hà assai vantaghji. Perchè Izmir hà sempre 1 milione di turisti? Ùn hè micca per mancanza d'infurmazioni, hè per mancanza d'infurmazioni. U turismu hè assai sfarente, assai fragile. A tecnulugia di l'infurmazione deve esse usata. Tutti, da i ghjovani à i vechji, da u paisanu à a cità, utilizanu a tecnulugia digitale. Stu travagliu hè veramente eccellente. Vogliu ringrazià per a vostra cuntribuzione à İzmir è voi per İzmir. Izmir hè una cità mundiale ", disse.

A digitalizazione hè impurtante in u turismu

Mine Güneş Kaya, presidente di u Cunsigliu di IFITT Turkey, hà dettu: "Izmir hè veramente una grande famiglia per mè. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerHà avutu un grande sustegnu. Ringraziemu tutti quelli chì anu cuntribuitu ", disse.

Emre Kızılgüneşler, Vicepresidente di a Camera di Cummerciu di İzmir, hà dettu: "Assistemu à un ghjornu impurtante in a storia di u nostru paese è İzmir. Quelli chì campanu, travaglianu è investenu in İzmir speranu ancu chì a parte di a nostra cità in u turismu internaziunale aumenterà. A digitalizazione in u turismu hè essenziale per u sviluppu umanu di e novi professioni ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*