In u Dilema di Parità di l'Esportatore

In l'Apertura di Parità di l'Esportatore
In u Dilema di Parità di l'Esportatore

I settori d'esportazione, chì furniscenu i so inputs cù dollari è realizanu e so esportazioni in Euro, anu passatu tempi difficiuli recentemente per via di u cursu negativu di a parità Euro / Dollar.

A parità euro / dollaru, chì era à u livellu di 2021 in lugliu 1,18, hà seguitu un cursu di 0,99 in l'ultimi ghjorni.

L'industria di ready-to-wear è di vestiti, chì hà guadagnatu 1 miliardi di dollari in valuta straniera per a Turchia in l'ultimu periodu di 21,5 annu, furnisce tutti i so inputs, in particulare u cuttuni, cù dollari, è l'esportazioni in Europa, induve più di 70 per centu. di e so esportazioni sò realizati, nantu à una basa di Euro.

U settore di a pesca è di i prudutti d'animali, chì hè u più grande mercatu d'esportazione di i paesi europei è chì l'inputs sò tutti in dollari, in particulare l'alimentazione di pesci, hè un altru settore di l'esportazione chì hè affettatu negativamente da u cambiamentu in a parità Euro / dollaru.

Esprimendu chì anu avutu prublemi in l'accessu à i finanzii in 2022, u presidente di l'Associazione di Esportatori di Prêt-à-Porter è Apparel di l'Egeu, Burak Sertbaş, hà dettu chì mentre ci era difficultà à accede à i finanzii, l'industria hà avutu una perdita di ingressu perchè i so inputs eranu in dollari è esporta. i rivenuti eranu in euro.

Rimarchendu chì ci hè ancu una pressione nantu à i prezzi di l'esportazione per via di l'aspettativa di recessione in l'ecunumia glubale, Sertbaş hà dettu: "L'aspettativa di recessione, difficultà à accede à i finanzii è l'apprezzazione di u dollaru anu fattu chì l'atmosfera pusitiva in u settore si trasformò in un ambiente negativu. In a seconda mità di u 2022, u nostru aumentu di l'esportazioni pò piantà, è pudemu ancu vede una diminuzione di parità. Cum'è EHKİB, e nostre esportazioni cresce da 3 milioni d'euros à 118 milioni d'euros cun un incrementu di 122 per centu nantu à una basa di euru in lugliu, è diminuite da 11 milioni di dollari à 140 milioni di dollari cù una diminuzione di 125 per centu nantu à una basa di dollari. Puderemu sperienze una stampa simile in i mesi à vene ", disse.

Aspittàvanu una volta versu a Turchia da u Far East.

Cumparendu l'infurmazioni chì l'Europa importa da l'Estremo Oriente in dollari, Sertbaş hà aghjustatu chì aspettanu chì l'importatori europei preferiscenu Turchia invece di l'Estremo Oriente dopu à u cambiamentu di parità, è chì speranu di cumpensà a perdita di parità in questu modu.

U fattu chì a parità euro / dollaru hè diminuitu à u nivellu di 0,99 è chì pò esse vistu à 0,95 provoca una aspettativa preoccupata in u settore di l'aquaculture turcu.

Bedri Girit, presidente di l'Associu di l'Esportatori di Pesche è Animali di l'Egeu, hà dichjaratu chì, ancu s'è l'esportazioni di u settore di l'acquacultura turca anu aumentatu da 2022% in termini di euro in u periodu di ghjennaghju-lugliu di u 33,5, si ferma à u livellu di 20% in u XNUMX. i termini di u dòricu, è chì assai inputs, in particulare e materie prime di l'alimentu, sò i più grossi inputs.Ellu enfatizatu chì hè indexatu à u dollaru è chì a situazione attuale afecta negativamente a competitività di u settore.

Sottulineendu chì u 65 per centu di e spese totali in l'aquacultura sò spese alimentari, Girit hà dettu: "A materia prima più impurtante di l'alimentu utilizatu in l'acquacultura hè a farina di pisci è l'oliu. Siccomu a farina di pisci è l'oliu ottenuti in Turchia ùn sò micca abbastanza per risponde à u requisitu di l'alimentazione, ci hè una obligazione d'importazione per questi prudutti. Questu hè ancu dispunibule in dollari. In 2021, avemu impurtatu circa 202,6 mila tunnellate di farina di pisci è 91,5 mila tunnellate d'oliu di pisci. 10 di i primi 7 paesi di e nostre esportazioni sò i paesi europei. U fattu chì i nostri inputs sò in dollari è i nostri rivenuti sò in euru hà fattu chì u settore perde i so prufitti. Cum'è settori esportatori, avemu grandi difficultà à accede à i finanzii. Aspittemu chì i crediti di scontu seranu aperti u più prestu pussibule ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*