ISO Turkey Manufacturing PMI era 46,9 in lugliu

ISO Turkey Manufacturing PMI hè accadutu in lugliu
ISO Turkey Manufacturing PMI era 46,9 in lugliu

A Camera di l'Industria d'Istanbul Turchia Manufacturing PMI, chì hè cunsiderata u riferimentu più veloce è affidabile in u rendiment di l'industria di fabricazione, chì hè l'indicatore principale di a crescita ecunomica, hè diminuitu à 46,9 in lugliu è si ferma sottu à u valore di limitu di 50 per u quintu mese. in una fila. L'indice indicò u rallentamentu più significativu in e cundizioni operative da maghju 2020. U rallentamentu era duvuta à una mancanza generale di dumanda, mentri l'incertezza di e cundizioni di u mercatu è e pressioni di u prezzu cuntinuu anu aggravatu stu prublema.

Istanbul Chamber of Industry Turkey Rapportu Settoriale PMI hà ancu indicatu a debule in u settore generale di l'industria di a fabricazione in u lugliu. Per a prima volta in l'ultimi 15 mesi, a produzzione hà rallentata in tutti i settori 10. In listessu modu, i novi ordini si rallentavanu in nove settori di 10, cù l'eccezzioni di u forte aumentu registratu in u settore di i veiculi di terra è di mare. In u latu di a dumanda straniera, una stampa ligeramente più pusitiva hè stata osservata è i novi ordini d'esportazione anu aumentatu in trè settori.

I risultati di l'indagine PMI (Purchasing Managers Index) di a Turchia Manufacturing Camera di Istanbul (ISO) per u periodu di lugliu 2022, chì hè cunsideratu u riferimentu più veloce è affidabile in u rendiment di l'industria di fabricazione, chì hè u principale indicatore di crescita ecunomica. , sò stati annunziati. Sicondu i risultati di l'inchiesta, in quale tutti i figuri misurati sopra u valore di limitu di 50,0 indicanu una migliione in u settore, u PMI di u titulu, chì hè statu misuratu cum'è 48,1 in u ghjugnu, hà diminuitu à 46,9 in u lugliu, restendu sottu à u valore di limitu per u quintu. mese in una fila.

L'indice indicò u rallentamentu più significativu in e cundizioni operative da maghju 2020. Mentre chì a rallentazione in u lugliu era duvuta à una mancanza generale di dumanda, e cundizioni incerte di u mercatu è e pressioni di u prezzu cuntinuu anu aggravatu stu prublema. A perdita più significativa di momentum dapoi a prima onda di u focu di Covid-19 hè stata osservata in lugliu sia in pruduzzione sia in novi ordini.

U sviluppu relativamente pusitivu in u latu di a dumanda era u cursu pianu in novi ordini di esportazione. Un altru indicatore pusitivu era l'aumentu cuntinuu di l'impieghi per via di i sforzi di espansione di capacità di alcune cumpagnie. In ogni casu, i novi assunti sò stati assai modesti, u più bassu aumentu in una tendenza di ricuperazione di 26 mesi. L'imprese rallentanu e so attività di compra in cunnessione cù a rallentazione in novi ordini, mentre chì a prima calata di l'ultimi trè mesi hè stata registrata in stocks input.

I signali di rializà e pressioni inflazionistiche in u settore anu attiratu l'attenzione. Ancu s'è i costi di l'input anu cuntinuatu à aumentà drasticamente per via di a deprezzazione di a lira turca, questu aumentu hè statu u più moderatu da u ferraghju 2021. Cusì, l'inflazione di u prezzu di u pruduttu finali hà diminuitu per u quartu mese in una fila, è l'aumentu più bassu in quasi un annu è mezu hè statu registratu. A causa di e difficultà sperimentate da i fornitori in l'approvvigionamento di materiali è i prublemi di logistica globale, i tempi di consegna di i fornitori anu continuatu à aumentà. Ancu l'interruzioni in e catene di furnimentu eranu i più pronunciati in l'ultimi trè mesi, eranu assai più moderate cumparatu cù u principiu di l'annu.

Cummentendu nantu à i dati di l'indagine PMI di a Camera di Industria di Istanbul in Turchia, u Direttore di l'Economia di Intelligenza di Mercatu Globale di S&P, Andrew Harker, hà dettu: "Cù l'iniziu di a seconda mità di l'annu, incertezze in i mercati, u cursu lento di a dumanda è e pressioni di i prezzi anu purtatu. à e cundizioni di funziunamentu difficili per i fabricatori turchi. L'ultime risultati di l'indagine PMI presentavanu una prospettiva relativamente positiva solu nantu à i novi ordini d'esportazione è l'impieghi. I dati cuntinueghjanu à signalà chì e pressioni inflazionisti eranu picchi. L'aumentu di i costi di input è di i prezzi di i prudutti finali sò stati i più bassi in quasi un annu è mezu. A riduzzione di e pressioni di i prezzi pò furnisce alcune opportunità per e cumpagnie di ricunquistà i so clienti in i mesi à vene ".

A pruduzzione rallenta in i 10 settori seguiti

Istanbul Chamber of Industry Turkey PMI Settoriale hà indicatu a debule in u settore di l'industria di fabricazione in lugliu. Per a prima volta in l'ultimi 15 mesi, a produzzione hà rallentata in tutti i settori 10. I dui settori induve a diminuzione più significativa hè stata realizata sò i prudutti minerali non metallichi è i prudutti tessili. In listessu modu, i novi ordini si rallentavanu in nove settori di 10, cù l'eccezzioni di u forte aumentu registratu in u settore di i veiculi di terra è di mare. U rallentamentu più forte hè statu in i tessili, cù novi ordini da stu settore chì cadenu u più veloce da a prima onda di u focu Covid-19. In u latu di a dumanda straniera, una stampa ligeramente più pusitiva hè stata osservata, cù novi ordini d'esportazione chì crescenu in trè di i deci settori.

I segni di debulezza in a dumanda, è ancu a calata di i bisogni di produzzione, hà purtatu à una diminuzione di l'impieghi in a maiò parte di i settori. A tendenza à l'aumentu di l'impieghi in i prudutti alimentari, l'industria di metalli di basa è i prudutti di vestiti è di pelle hè stata interrotta.

Un rallentamentu generale in l'attività di compra hè statu ancu osservatu. L'unicu settore chì hà aumentatu l'acquisti di input era i veiculi di terra è di mare. In ogni casu, cum'è in l'altri, l'imprese in questu settore anu riduciutu ancu i so stock di input.

Ancu l'inflazione di i costi di l'input hè stata alta, u ritmu di l'aumentu di u prezzu in a maiò parte di i settori hè statu bassu cumparatu à ghjugnu. Mentre chì l'aumentu più significativu di i prezzi di l'input hè statu realizatu in u settore di i prudutti minerali non metallici, l'aumentu più lento hè statu registratu in l'industria metallica di basa. Mentre chì l'aumentu più moderatu di i prezzi di vendita in u lugliu era torna in u settore di metalli di basa, i prudutti di legnu è di carta eranu l'unicu settore induve l'inflazione accelerava nantu à una basa mensuale. Mentre i tempi di consegna di i fornitori sò stati allargati in tutti i settori, u settore induve a deteriorazione più evidenti in u rendiment di i fornitori hè stata sperimentata era a machina è i prudutti di metalli. L'aumentu limitatu di i tempi di consegna era in u settore tessili.

Camera di l'Industria di Istanbul Turchia PMI di fabricazione ve PMI settoriale Pudete accede à tutti i rapporti di lugliu 2022 in i fugliali annessi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*