Istanbul Serà una Città Walkable

Istanbul Serà una Città Walkable
Istanbul Serà una Città Walkable

Un manifestu cumunu di walkability hè statu preparatu in u scopu di u prughjettu "Promise à Istanbul: Walkability Vision" in cuuperazione cù a Direzzione di Accessu Pedestrian IMM è WRI Turkey. In u manifestu, "Istanbul caminabile è vivable serà pianificatu in modu cumunale. Serà accessibile, senza barriere è sustenibile per tutti ". U prugettu hà per scopu di migliurà i prucessi di decisione di i rapprisentanti di a municipalità, di l'ONG è di u settore privatu in quantu à u trasportu pedonale.

Dipartimentu di i Trasporti di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM), a Direzzione di a Branca di Pianificazione di u Trasportu, u Capu di Accessu Pedestrianu, è a WRI Turkey Sustainable Cities implementate inseme in a Promessa à Istanbul: U prughjettu di Visione di Walkability hè intrutu in una nova fase. Un manifestu cumunu di "walkability" hè statu preparatu in u scopu di u prugettu, chì hà permessu à a municipalità, à l'ONG è à u settore privatu chì travaglianu inseme in u campu di walkability per capisce megliu i prublemi, i bisogni è l'avvicinamenti sperimentati.

UN PROCESSU PARTICIPANT STATU CONDUTTU

A preparazione di u prugettu hè stata realizata per mezu di un prucessu participativu chì implicava i partiti interessati in Istanbul. In u scopu di u prugettu, si sò stati scontri cù trè gruppi custituiti da unità municipali, ONG è rapprisentanti di u settore privatu chì anu una parte in l'usu di e zone urbane è u trasportu urbanu. I stakeholders anu spartutu e so idee in i workshop. Promessa à Istanbul: Walkability Vision, un prughjettu di sei mesi in tuttu, hè statu implementatu cù u sustegnu di l'Ambasciata è u Cunsulatu Generale di u Regnu di l'Olanda MATRA (Trasformazione Sociale).

"U TRANSPORTU PEDONALE SARA PIÙ CONFORTEVOLE È SICURU"

Utku Cihan, Capu di u Dipartimentu di Trasportu IMM, hà dettu: "A sinergia di tutti i stakeholder, unità municipali, sucità civile è settore privatu chì operanu in questu campu hè impurtante per fà una cità caminabile. In stu prughjettu di sei mesi, chì avemu firmatu inseme cù WRI Turkey cum'è u Dipartimentu di Trasportu IMM, ci sò rapprisentanti di a municipalità, a sucietà civile è u settore privatu, tutti chì travaglianu direttamente o indirettamente in u campu di walkability, per fà u trasportu pedonale più sicuru è più còmode ".

"MANIFESTU PREPARU CU I STAKEHOLDER"

Unu di i partenarii di u prugettu, WRI Turkey Sustainable Urban Development Senior Manager Dr. Çiğdem Çörek Öztaş hà dettu:

"Trà i trè manifesti, u manifestu preparatu per a municipalità da i rapprisentanti di u settore privatu è di a sucietà civile hè statu sceltu in u votu cù a participazione di tutti l'attori. Un manifestu cumuni hè statu creatu cù l'aghjunghjini fatti da i participanti à stu testu. Inoltre, in cunfurmità cù u manifestu sceltu, una campagna di cumunicazione hè stata pensata per esse sparta nantu à e social media è per sensibilizà nantu à a camminabilità.

WRI TURCHIA IN CITTE SUSTAINABLE

WRI Turkey, prima cunnisciutu cum'è EMBARQ Turkey, hè un istitutu di ricerca internaziunale chì travaglia nantu à e cità sostenibili sottu à l'Istitutu di Risorse Mondiale (WRI). Furnendu servizii cù uffizii in USA, Africa, Europa, Brasile, Cina, Indonesia, India, Messico è Turchia, WRI produce suluzioni sustinibili à i prublemi urbani chì minaccianu l'ambiente è a salute umana sempre più ogni ghjornu, basatu annantu à l'idea di ​"Città orientate à u populu" è sti prughjetti di suluzione è mette in pratica inseme cù i guverni lucali è cintrali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*