Un altru spaziu verde gigante hè ghjuntu à Istanbul

Un altru spaziu verde gigante hè ghjuntu à Istanbul
Un altru spaziu verde gigante hè ghjuntu à Istanbul

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluera in Sarıyer Baltalimanı Mahallesi per aghjunghje un novu à i Valli di a Vita chì hà purtatu à Istanbul. Parlendu à a ceremonia di inaugurazione tenuta per a prima fase di "Baltalimanı Yaşam Vadisi", chì purterà un totale di 250 mila novi spazii verdi attivi in ​​a cità, İmamoğlu hà dettu chì ùn anu micca solu purtatu una zona verde straordinariamente bella à Istanbul, ma ancu. risolviu ancu i prublemi di l'infrastruttura è impediscenu a custruzzione di e riva di l'inseme. Dicendu "Ùn capiscu micca perchè era oculatu da a ghjente di Istanbul" per a Foresta di Atatürk City, chì hè stata messa in serviziu in u distrittu di Sarıyer in 2020, İmamoğlu hà dettu: "Presentemu ancu u mudellu per u sviluppu di e zone naturali in un locu. modu naturale quì. In u Mari Neru, in l'Anatolia Centrale o l'Anatolia Sud-Est, è in Istanbul, ci sò "Gardini Nazione" cum'è u prototipu. Impussibule. Stili di vita di e persone, abitudini, ci sò esperti in questu affari. Avemu introduttu un novu mudellu. Realizemu valli unichi, valli induve si praticanu sport è chì ponu esse socializati cù temi diversi.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluIstanbulites, cù u mudellu "Valley of Life", chì hà prisentatu à a cità mentre gestionava Beylikdüzü; anu trovu spazii verdi induve ponu riposu, respira, fà sport è socialize. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu è u sindaco di Sarıyer Şükrü Genç.

LOCALI DI LUSSO CUSTRUITE IN AYAMAMA DA U GUVERNAMENTE

In u so discorsu, İmamoğlu hà dichjaratu chì i corsi d'Istanbul ùn puderanu micca esse prutetti è disse: "In questu momentu, quelli chì custruianu cità nantu à i fiumi di Istanbul, quelli chì custruiscenu edifici enormi, quelli chì custruiscenu case di lussu nantu à a riva di u Stream Ayamama. , cum'è s'ellu l'statu avia bisognu, hà causatu prublemi. A maiò parte di elli sò sfurtunatamenti u travagliu di l'ultimi anni 20-30. Pudemu vede chì questu hè statu fattu durante stu periodu senza vultà troppu in daretu. À a fine di u ghjornu, qualchì volta pudemu chjamà questi sbagli "tradimentu". Questu hè un tradimentu. Calchì volta pigghiava a vita, à volte lasciò a ghjente in una situazione difficiule. Diu ùn ne guardi, forse in casu di un terremotu, Istanbul hè diventatu avà una zona di minaccia ", disse.

Dichjarà chì una visione hè stata avanzata per annunzià questi risichi, u presidente di l'IMM hà dettu: "Collegemu l'acqua di piova quì è assicuremu chì ghjunghje à u mare o u Bosforu sopra questi corsi d'una manera sana. Per d 'altra banda, impediscemu di mischjà i fognarii in questi spazii, vale à dì, facemu tali riabilitazioni. Cù sti vaddi chì facemu, ùn vi furnisce micca solu una zona verde straordinariamente bella sopra. À u listessu tempu, simu cumpiendu un travagliu veramente impurtante risolvendu prublemi di infrastruttura. Inoltre, impediscemu l'apertura di tali flussi per a custruzzione ", disse.

"Ùn capiscu micca in quale mente a furesta di a cità d'Atatürk era nascosta"

Spieghendu chì un grande prugressu hè statu fattu in u campu di u spaziu verde solu in Sarıyer in trè anni, u sindaco İmamoğlu hà dettu ciò chì segue nantu à i prughjetti implementati in u distrittu è in a Foresta di a cità di Atatürk, chì ellu chjama "una zona miraculosa": "Atatürk Urban. Forest hè stata messa in serviziu in 2020. Prima di sta data, ùn era micca pussibule di utilizà sta zona. Ùn era micca apertu à i nostri citadini. Ùn aghju micca capitu perchè stu locu era oculatu da a ghjente di Istanbul. Quandu avemu andatu à visità quì cù u nostru merre è u nostru diputatu, mi sò stunatu. L'avemu messu in serviziu in pocu più di un annu cù un travagliu rapidu ... Chjamu à a ghjente di Istanbul. Pudete andà cù u metro. Pudete scendere à a fermata è visità 1 milione 200 mila metri quadrati. Büyükdere Nursery, induve i nostri amichi anu maturatu i so prughjetti, farà ancu 300 mila metri quadrati di terra serve Sarıyer accunsentendu in larga misura u finanziamentu di u nursery chì Atatürk ci hà affidatu, mettendu questu in un protokollu mutuale è risolvendu alcuni di cù u nostru finanziamentu propiu. A faremu assai veloce. Ci sarà ancu una sezione chì conta, trasmette è dà furmazioni nantu à a cultura di sementi di stu paese, cù a so funzione, u campu chì Atatürk hà rigalatu à Istanbul cum'è nursery.

"CREAmu VALLI AUTENTICHE CU U NOVU MODELU"

Nutendu chì a Foresta di a cità di Kemerburgaz hè diventata una zona assai vivace cù attività suciale, İmamoğlu hà dettu: "Di sicuru, un parcu deve esse custruitu. Quì, avemu ancu prisentatu u mudellu per u sviluppu di e zoni naturali in modu naturali. In u Mari Neru, in l'Anatolia Centrale o l'Anatolia Sud-Est, è in Istanbul, ci sò "Gardini Nazione" cum'è u prototipu. Nisuna manera... Hè cum'è e case TOKİ in cima di u mo paese è e case TOKİ in Başakşehir o Nevşehir anu a listessa architettura. Stili di vita di e persone, abitudini, ci sò esperti in questu affari. Avemu introduttu un novu mudellu. Realizemu valli unichi, valli induve si praticanu sport è chì ponu esse socializati cù temi diversi.

U PERIODU PIÙ GRANDE IN ZONA VERDE ATTIVA

Dicendu: "Quandu avemu dividitu stu periodu in 5 anni, forse a più alta cuntribuzione à l'area verde attiva per capita in a storia di Istanbul, avemu fattu stu periodu", aghjustendu "Sta cità hà fattu assai dannu. Ci sò certi tradimenti chì sò irreversibili. Ma vedemu chì solu in i primi dui termini di u nostru putere, faremu Istanbul assai bonu, assai bellu. Dopu, Diu benedica. Allora andemu à Istanbul versu a perfezione. Continueremu à dà u dirittu d'Istanbul à i Istanbuliti. Cù e vostre preghiere, continueremu à marchjà cun determinazione. Pruduceremu u travagliu, spiegheremu u nostru travagliu. Ùn esiteremu mai à parlà di i sbagli di l'altri ", disse.

"SARIYER s'incontra cù IMM"

U sindaco di Sarıyer, Şükrü Genç, chì hà participatu à a cerimonia di inaugurazione di u prugettu iniziatu in u so distrittu, hà manifestatu a so satisfaczione esprimendu chì si sò scontri cù i servizii IMM in l'ultimi anni 3 è hà dettu: "Vogliu esse cuscenti chì tali cose sò esse fattu per a prima volta è per piglià cura di stu travagliu. Vogliu ringraziallu una volta è una volta per esse venutu in nome di tuttu u nostru populu ".

SERÀ APERTA À A FINI DI L'ANNU

U Segretariu Generale Diputatu di l'İBB, Arif Gürkan Alpay, hà ancu spartutu l'infurmazioni seguenti nantu à u prugettu: "In u scopu di stu prughjettu, in più di purtà una valle verde à a nostra cità, implementemu ancu infrastrutture per l'acqua residuale è l'acqua pluviale chì aspettanu una soluzione. per anni. In u scopu di u nostru prughjettu, avemu una superficia tutale di 100 mila metri quadrati, milla 437 metri di strada ciclistica ininterrotta è 2 mila 950 metri di assi di marchja. E so funzioni includenu un caffè di libru, un buffet è trè ponti. Inseme à i parchi di i zitelli, i parchi di strada, i parchi per adulti, i campi sportivi, un skate park è un muru di arrampicata seranu ancu dispunibili. À a fine di quist'annu, avemu messu a prima fase di tutti questi, in particulare i 100 mila metri quadrati, à l'usu di u nostru populu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*