Notte Sinfonica Speciale per u 30 Anniversariu di u 100 d'Aostu u ghjornu di a Vittoria in Istanbul

Notte sinfonica speciale per l'annu di u ghjornu di a vittoria in Istanbul
Notte Sinfonica Speciale per u 30 Anniversariu di u 100 d'Aostu u ghjornu di a Vittoria in Istanbul

In u 30 anniversariu di u ghjornu di a Vittoria di u 100 d'Aostu, a Municipalità Metropolitana di Istanbul porta in scena u travagliu di u poeta mundiale Nazım Hikmet Ran "L'epopea di e forze naziunali". I narratori Edip Tepeli Nergis Öztürk, Mert Turak, Selen Öztürk interpretaranu l'epica epica accumpagnata da l'Orchestra Sinfonica CRR di 70 persone. I Mongoliani, unu di i pionieri di a musica Rock Anatolian, pigliaranu ancu u palcuscenicu u 30 d'Agostu, induve tutti i residenti di Istanbul sò invitati à l'area di l'avvenimenti Yenikapı.

Da l'occupazione di l'Anatolia à a matina di u 30 d'aostu, a vittoria di a lotta hè purtata à u palcuscenicu. A data di u 30 d'Aostu di u 1922 cuntinueghja à campà a realità d'oghje cum'è l'esempiu cuncretu di a lotta è di a credenza naziunale. IMM rinfrescà i ricordi cù narrazioni sinfoniche, cuncerti è feste visuali à l'avvenimentu chì si terrà in Yenikapı in u 100 anniversariu di sta vittoria storica.

In questa notte significativa, e sezioni di l'epica di Kuvayi Milliye, l'opera immortale di u Maestru Poeta Nazım Hikmet Ran, saranu interpretate da 4 attori impurtanti di a ghjovana generazione. Edip Tepeli Nergis Öztürk, Mert Turak è Selen Öztürk daranu vita à a narrativa sinfonica intitulata "Da Kuvayi Milliye à Kurtuluş". A grande offensiva serà cuntata cù l'Orchestra Sinfonica CRR di 70 persone, accumpagnata da e cumpusizioni di Muammer Sun, unu di i cumpusitori impurtanti di a Republica, chì avemu persu in l'ultimi anni, è Murat Cem Orhan, unu di i rapprisintanti impurtanti di a nova generazione. I Istanbuliti ascoltaranu a lotta incessante di u populu anatolianu per l'indipendenza cù sta narrazione sinfonica, passu à passu, cù un coru di 80 persone. Mentre sente a strada di a vittoria, u spiritu di a lotta naziunale serà ricurdatu di novu cù a festa visuale. L'Istambuli commemoranu a vittoria di a Grande Offensiva, in quale e notte scure ghjunghjenu à a matina luminosa, inseme cù u stessu sensu di unità.

Mongoli cù un repertoriu di mezu seculu

Cù u repertoriu di u gruppu Mongoli, unu di i pionieri di a musica rock turca, speciale per u 30 anniversariu di u 100 d'Aostu di u ghjornu di a vittoria, a ruggine di l'arechje serà sguassata. Imbarcarete in un viaghju senza tempu cù canzoni senza tempu.

Invitendu l'Istanbuliti à commemorate a Grande Offensiva, Presidente IMM Ekrem İmamoğluvivrà u spiritu di fede, unità è lotta inseme cù u populu di Istanbul in sta notte emotiva.

È cum'è u Maestru Pueta hà dettu in quelle famose righe;

"... I fochi brusgiavanu in muntagna unu à unu. Et les étoiles étaient si brillantes, si fraîches que l'homme au cœur de serge croyait aux jours bons et confortables, sans savoir ni comment ni quand ils viendraient.

ZONA EVENTI YENİKAPI 30 AGOSTO FLUSSU DI PROGRAMMA:

  • 19.00 Apertura di a porta
  • Cuncertu di i Mongoli
  • 21.00 IMM President Ekrem İmamoğlu Parlà
  • Da Kuvayi Milliye à a Narrativa Sinfonica di Liberazione

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*