A mudificazione di u Regolamentu nantu à l'Apertura di l'Affari è e Licenze di Travagliu hè stata publicata

A mudificazione di u Regolamentu nantu à l'Apertura di l'Affari è e Licenze di Travagliu hè stata publicata
A mudificazione di u Regolamentu nantu à l'Apertura di l'Affari è e Licenze di Travagliu hè stata publicata

U "Regolamentu chì Modifica u Regolamentu nantu à l'Apertura di l'Affari è di Licenze di Travagliu" preparatu da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu hè statu publicatu in a Gazzetta Ufficiale è entra in vigore. In cunsiquenza, hè statu stipulatu chì in i posti di travagliu chì sò prubabilmente dannu à l'ambiente, i sughjetti di l'attività secundaria deve esse determinatu à esse à u listessu livellu o più bassu cù a classa di u sughjettu di l'attività principale. Dopu avè statu sottumessu à u prucessu EIA, u certificatu di attività temporanea, chì hè statu emessu in cunfurmità cù u "Regulamentu di permessu ambientale è di licenza", hà rimpiazzatu u permessu ambientale è u documentu di licenza in l'applicazioni, a licenza di apertura, a selezzione di u situ è ​​l'applicazioni di permessu di stabilimentu di facilità in u ambitu di u regulamentu. In u regulamentu, e facilità di l'industria di trasfurmazioni di rifiuti sò stati ancu inclusi in i posti induve hè ubligatoriu di lascià una cinta di prutezzione di a salute.

U Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu hà fattu alcuni arrangiamenti in u "Regolamentu nantu à l'Apertura di l'Affari è Licenze di Travagliu". U novu regulamentu hè statu publicatu in a Gazzetta Ufficiale.

Cù a mudificazione fatta, hè statu stipulatu chì l'attività secundaria in i posti di travagliu chì sò prubabilmente dannu à l'ambiente sò determinate per esse à u listessu livellu o più bassu di a classa di l'attività principale.

Prima di ottene u permessu ambientale è u certificatu di licenza, u rispettu di a stallazione cù l'obligazioni di a "Legge Ambientale" pò esse determinata.

Dopu avè statu sottumessu à u prucessu EIA, u certificatu di attività temporanea emessu in cunfurmità cù u "Regulamentu di permessu ambientale è di licenza" puderà rimpiazzà u permessu ambientale è u documentu di licenza in l'applicazioni, a licenza d'apertura, a selezzione di u situ è ​​l'applicazioni di permessu di stabilimentu di stabilimentu u scopu di u regulamentu. In questu modu, serà assicuratu chì a conformità di a stallazione cù l'obligazioni di a Legge Ambientale pò esse determinata prima di ottene un permessu ambientale è un certificatu di licenza.

In u regulamentu, "instalazioni di l'industria di trasfurmazioni di rifiuti" sò stati ancu inclusi in i posti induve hè ubligatoriu di lascià una cinta di prutezzione di a salute. In questu modu, serà assicuratu chì l'effetti negativi chì ponu esse dati à l'ambiente esternu da u pacchettu induve si trovanu e strutture di l'industria di trasfurmazioni di rifiuti seranu impediti. Stazioni di trasferimentu di rifiuti solidi, stazioni di trasferimentu di rifiuti solidi, impianti di trattamentu di acque reflue, impianti di raccolta di rifiuti di imballaggio, impianti di separazione è ricuperazione, impianti di ricuperazione di rifiuti periculosi, micca periculosi è processati apposta, impianti di raccolta di rifiuti da i veiculi marittimi, raccolta di rifiuti di imballaggio, strutture cum'è e facilità di separazione è di ricuperazione saranu affettate.

I cambiamenti cumpleti sò stati fatti in l'articuli ligati à i saloni di bellezza in u regulamentu.

I seguenti articuli sò stati inclusi in l'Emenda à u Regolamentu nantu à l'Apertura di l'Affari è Licenze di Travagliu:

1. Puderanu ancu esse numinati cum'è gestore rispunsevuli in i saloni di bellezza e persone chì anu un diploma di educazione secundaria prufessiunale o tecnicu o almenu un certificatu di fine di u cursu di quartu livellu o almenu un certificatu di qualificazione prufessiunale di u quartu livellu.

2. I dispusitivi per l'applicazioni di depilazione in i saloni di bellezza è per esse utilizati da l'estetiste sò stati determinati cum'è "luce pulsata intensa (IPL) in a gamma d'onda di 600-1200 nanometri" è "dispositiu laser diode di impulsu seriale chì ùn supera u limitu di energia di 20j/cm2 prodotta solu per indicazione di epilazione". Hè stata assicurata chì l'infurmazioni tecniche nantu à sti dispusitivi hè stata annunziata annu à l'amministrazione autorizata è u guvernatore (direzzione provinciale di salute) in u casu di una compra di novu dispositivu.

3. Mentre hè assicuratu chì i saloni di bellezza sò inspeccionati da l'amministrazioni autorizate in u frivaru è l'aostu di ogni annu è à l'altri tempi ritenuti opportuni, è u rapprisentante di a direzzione provinciale di salute hè inclusa in l'ispezioni, e sanzioni da esse applicate in casu. di violazioni di u regulamentu in u risultatu di l'ispezioni sò stati determinati.

4. L'ispezioni in quantu à a determinazione di a gamma di nanometri è di u limitu di energia di i dispositi seranu realizate per mezu di istituzioni accreditate da l'Agenzia di Accreditazione Turca ogni annu è à ogni compra di u dispusitivu o cambiamentu di titulu di l'apparechju, è un certificatu CE chì mostra u rispettu di a legislazione pertinente. è una dichjarazione scritta di u manager rispunsevule serà cercata durante l'ispezioni.

5. Hè statu stipulatu chì u quadru di u prugramma di l'ispezione di l'ispezioni è l'altri prublemi cunnessi seranu determinate da un cumunicatu da esse publicatu da u Ministeru in 1 annu, piglià l'opinione di l'Agenzia di Accreditazione Turca. U requisitu per esse accreditatu per i dispositi entrerà in vigore u 01.01.2025 è basterà per l'istituzioni chì svolgeranu attività di ispezione per esse accreditate da l'Agenzia di Accreditazione Turca finu à a data in cui a cundizione d'accreditazione entra in vigore.

6. U maquillaje permanente hè statu aghjuntu à i prucessi chì ponu esse realizati in i saloni di bellezza.

7. I transazzioni pruibiti in i saloni di bellezza sò stati riarrangati. In cunsiquenza, ùn sarà permessa alcuna prucedura medica è publicità cunnessa è altre attività promozionali.

Cundizioni supplementari ligati à i settori sò stati aghjuntu cù u regulamentu.

Cù a mudificazione di u regulamentu, e cundizioni supplementari in quantu à l'installazione sportiva privata è l'attività di cummerciale di ghjuvelli sò stati aghjunti à u regulamentu per a prima volta. In cunsiquenza, e caratteristiche chì i posti di travagliu specificati duveranu avè è i criteri per l'arrangiamenti spaziali da esse fatti in questi posti di travagliu sò stati determinati in dettaglio.

Inoltre, trà i campi di attività chì a classa hè stata determinata da u Ministeru di a Salute dapoi u 2010, 1st class GSM: 39 unità, 2nd class GSM: 110 unità, 3rd class GSM: 20 unità sò state aghjunte à a lista di non sanitarie. stabilimenti.

Per d 'altra banda, parchi di ghjocu interni è esterni, divertimentu, acqua, parchi sportivi è avventura è teleferichi; cummerciu immubiliare; U periodu datu per u rispettu di e regulazioni supplementari per e stazioni di ricarica di i veiculi elettrici, i posti di travagliu induve sò cummercializati i veiculi terrestri di seconda mano, l'imprese di noleggio di i veiculi terrestri è i centri d'expertise chì realizanu ogni tipu di teste è ispezioni di i veiculi motori hè statu allargatu da u 31.07.2022. à u 31.07.2023. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*