İzmir Eşrefpaşa Hospital Passatu à l'Applicazione di Dispositivi X-Ray

L'ospedale Izmir Esrefpasa hà iniziatu l'applicazione di u dispositivu X-Ray
İzmir Eşrefpaşa Hospital Passatu à l'Applicazione di Dispositivi X-Ray

Specialista in Cardiologia Dr. L'Hospital Eşrefpaşa di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà aumentatu e so misure di sicurezza dopu chì Ekrem Karakaya hè statu uccisu da un parente di un paziente in l'uspidale induve hà travagliatu in Konya, hà cuminciatu à applicà un dispositivu di raghji X. U duttore Gaffar Karadoğan, u subdeputatu di l'Hospital Eşrefpaşa, specialista in u duttore, hà dettu: "U campu di a salute hè un spaziu induve a viulenza ùn deve mai accade. "Cum'è prufessiunali di a salute, vulemu furnisce servizii in ambienti induve i sistemi di sicurezza ùn saranu micca richiesti", disse.

L'Hospital Eşrefpaşa di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà aumentatu u so livellu di sicurezza per prevene a viulenza in l'assistenza sanitaria. Detettori di metalli sò stati posti à l'entrate di l'uspidale. U sistema detecterà i citadini cù più densità di metalli cà a quantità specificata è dopu intervene u persunale di sicurità.

Esprimendu chì a viulenza in l'assistenza sanitaria hè aumentata, u duttore Gaffar Karadoğan, u duttore Gaffar Karadoğan, hà dettu: "A salute hè un spaziu induve a viulenza ùn deve mai accade, ma sfurtunatamenti avemu persu circa 20 di i nostri amichi in l'ultimi 10 anni per via di a viulenza contr'à l'assistenza sanitaria. persunale. Credu chì i passi necessarii ùn sò micca stati fatti per risolve questi prublemi. U mese passatu, u Dr. Specialista di Cardiologia hè statu sparatu da un parente di un paziente in l'uspidale induve hà travagliatu in Konya. In cunfurmità cù a decisione presa da u Ministeru di a Salute in u risultatu di l'assassiniu di Ekrem Karakaya, un dispositivu di raghji x hè statu postu à l'entrata di u nostru hospitalu. "Cum'è prufessiunali di a salute, vulemu furnisce servizii in ambienti induve i sistemi di sicurezza ùn saranu micca richiesti", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*